2021-11-07, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallebullen
kratomet tog slut och jag beställde försent, fick ett glapp på 2 dagar och får inte förräns imorn, avtändningen liknar den man fick på krypton. har inte druckit sen sep 2019 men nu fick jag gå o köpa ett sexpack för att ta bort det värsta.
fyfan det är ingen mild at alltså
wallenbergarna visste väl vad dom gjorde när dom släppte detta fritt, en dag så blir det klassat och fullt med folk kommer strömma till sjukvården.
är som opiumet som dom försvagade länder med för flera hundra år sen.
det finns en agenda med det här.

Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Hoppsan, missat den klassningen, tackar.

Har aldrig sett en sticka som mäter det dock. Måste väl skickas på analys vid misstanke
Citera
2021-11-07, 10:06
Medlem
Är en medelålders man som är nybörjare på kratom men har lång erfarenhet av andra droger. Köpte Grön Borneo och tog väl 7-8 g igår men var då ganska bakfluddrig av diazepam. Mådde bra hela tiden men växlade mellan att ligga i sängen och flumma eller vara lite speedad. Enda biverkningar var dåligt med kiss, förstoppning samt varit lite trång i bronkerna. Beror nog mest på att jag druckit och ätit dåligt.Denna funkar nog bra för att gå ner i vikt.

Hade dock svårt att somna in trots trötthet så tog 10 mg Zopiklon. Gillar effekten av att kombinera med Benson.. man bör dock undvika höga doser av ex diazepam m.m pga den andningsdeprimerande effekten. Hörde att kaffe skulle boosta effekten av Kratom.

Någon som känner till något i övrigt?

Tagit en matsked, 10 mg diazepam samt 5 mg zopiklon för ca en timma sedan och mår fint fast är ganska sederad så blir att sova någon timme nu 😊

Har även tänkt använda till att mildra at från starkare opioider.

PS. Tog mig ca 20 min att skriva detta inlägg för att undvika stavfel m.m.😅
Citera
2021-11-07, 14:00
Medlem
Asså han som skrev att Wallenbergarna släppt det fritt och det finns en agenda med det....
Citera
2021-11-07, 15:43
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
... Någon som känner till något i övrigt?...

Medmänniska. Använd kratom för att skarva läkemedel, inte för att boosta. Det där pulvret har sin plats men det är inte där och det är inte heller någon stöddiet, tvärtom, snart går du och skåpäter.
Citera
2021-11-07, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinaster
Min red borneo tog slut, och beställde nyligen från SS den enda röda dom har: red horn. Är de bara jag eller är den ganska klen? kände betydligt mer av både red kapua och red borneo i ekvivalent mängd.

Red horn är svag. Den funkar men man får ta de dubbla typ.

KE däremot, visst den är dyrare men så mycket bättre. Deras Royal green och royal white är riktigt bra.
Senast redigerad av blancotramco 2021-11-07 kl. 17:18.
Citera
2021-11-07, 17:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blancotramco

KE däremot, visst den är dyrare men så mycket bättre. Deras Royal green och royal white är riktigt bra.
+1
Citera
2021-11-07, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Medmänniska. Använd kratom för att skarva läkemedel, inte för att boosta. Det där pulvret har sin plats men det är inte där och det är inte heller någon stöddiet, tvärtom, snart går du och skåpäter.

Ja, du har rätt. Skall använda för är lindra opiaravtändningar samt i relativt låga doser för att bekämpa depressionen så jag får mer energi och fokus i jobbet. Lustigt att du tog upp det just nu eftersom jag och funderar på hur man skall se på Kratom och knark är det inte...
Citera
2021-11-07, 20:21
Medlem
Citat:

Samtidigt känns den lite annorlunda. Något mer stimulerande men känns svagare på opioideffekterna, men tycker att den lustigt nog har mer långvarig effekt, mina pupiller håller sig förminskade i längre tid. Vi snackar kanske ett par timmar mer (tom mage). Men subtilare, inte lika starkt välmående (ingen av dom är särskilt starka på de sättet, men red horn lite mindre).
Senast redigerad av pinaster 2021-11-07 kl. 20:24.
Citera
2021-11-07, 20:25
Avslutad
Citat:

Håller med. Har alltid kört med SS vita i några år nu. Testat lite av KS och TT. Men KEs Royal White är både bäst kvalitet och billigast (jf inte med SS billigaste, som är att slänga pengar i sjön). Hoppas de håller denna nivån, då kör jag garanterat med KE framöver.

Någon nämnde att de börjat köra med postnord nu, vilket är stort plus för oss som vill ha det i brevlådan dagen efter.
Senast redigerad av DamienJonson 2021-11-07 kl. 20:27.
Citera
2021-11-07, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinaster
Samtidigt känns den lite annorlunda. Något mer stimulerande men känns svagare på opioideffekterna, men tycker att den lustigt nog har mer långvarig effekt, mina pupiller håller sig förminskade i längre tid. Vi snackar kanske ett par timmar mer (tom mage). Men subtilare, inte lika starkt välmående (ingen av dom är särskilt starka på de sättet, men red horn lite mindre).

Pratar du om Red Horn från SS nu?

Citat:
Ursprungligen postat av DamienJonson
Håller med. Har alltid kört med SS vita i några år nu. Testat lite av KS och TT. Men KEs Royal White är både bäst kvalitet och billigast (jf inte med SS billigaste, som är att slänga pengar i sjön). Hoppas de håller denna nivån, då kör jag garanterat med KE framöver.

Någon nämnde att de börjat köra med postnord nu, vilket är stort plus för oss som vill ha det i brevlådan dagen efter.

Tyckt SS haft bäst kvalite förut men dom de har inne nu är inget vidare.
Såg de, riktigt najs.
Citera
2021-11-07, 21:35
Medlem
Citat:
Pratar du om Red Horn från SS nu?

Ja. Ta de med en nypa salt då de är andra tillfället jag druckit Red Horn. Men känns som att den tar lite längre att få effekt, svagare generellt men mjukare avtagande effekt när verkningstiden närmar sig sitt slut. Var dock mer nöjd med Red Kapua å Borneo. Får fylla på mer med red horn.

Men duger någorlunda iaf, inte verkningslös men klart bland de klenare.

Kanske blir att testa KE's grejer nästa nång.
Senast redigerad av pinaster 2021-11-07 kl. 21:40.
Citera
2021-11-07, 23:12
Medlem
Är det någon som kommit över en vetenskaplig studie som visar på effekterna av långtidsbehandling? Tänker då både på effektivitet samt säkerhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in