Citat:
Ursprungligen postat av
revodneb
Ha ha, det tog.
Spelar ingen roll hur många jag anger, du är inte intresserad av sanningen eller fakta. Att jag skrev lite hastigt tar du som en sanning, mr dela med hela befolkningen när du ska räkna ut IFR. Vi har haft någonstans mellan 70 och 80K som legat inne för covid19 och jag skulle nog vilja påstå att en hel del av dem har lungpåverkan. Sen har du 15K som avlidit pga av att de inte kunnat andas, men det skiter väl du i för de dog med covid och inte av covid enligt dig. Blir ju bara trams från din sida när du ska hugga hejvilt.
Du verkar redan vara i helvetet så ilsken som du är.
Edit:
Du kanske bor i Österrike, då förstår jag om du är arg.
Du har bevisat din låga nivå gång på gång.
Blir kul sen när vaccinerna renderar i mutationer som är allvarliga och farligare.
För du vet väl att risken är större för mutation nu när vi vaccinerar än innan? Men de är okej alltså, att vaccinera hela mänskligheten, barn och hela köret mot något som knappt drabbar 1% av världens befolkning nämnvärt. Om ens det.
Att dö av eller med covid är 2 skilda saker. Det är redan bevisat från CDC att läkare fick pengar för varje dödsfall de sa berodde på covid.
De fick även en summa för varje gång de diagnostiserade någon med covid.
Kolla CDC:s hemsida, finns i PDF. World economic forum har också riktigt smaskiga artiklar och dokument för s.k "antivaxxers".
Men okej.
Vi riskerar svåra mutationer på grund av ett vaccin som inte ens är effektiva i några månader, där flertalet har blivit stoppade, oändligt många allvarliga biverkningar, dödsfall och triljoner dollar till Läkemedelsbolagen.
Justja, man smittar också som vaccinerad, men "mindre". Man blir också mindre sjuk. Men de skyddar inte från smitta.
Läkemedelsbolagen har 0 ansvar för om du dör eller får skador av vaccinet.
Politiker säger att du ska ta ansvar och vaccinera dig men de hjälper dig inte om du blir sjuk.
Sjuk ironi.