2021-11-06, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av s44m
Ivans Nolva är sockerpiller och någon annans anavar är troligen dbol.
Kan du rekomendera ett bra märke som du anser innehåller det som står på etikett?

Jag ber om ursäkt till TS för detta men bola jesus här ifrågasätter ALLA märken och säger att det är socker i medans han paralellt påstår att 250mg inte ger ett skit utan man måste upp i gram.
Sockerpiller i all ära men känns som om du får bajs i dina vialer när du måste upp i sånna doser för att få effekt.

Du sprider negativ och ENBART negativ stämning här i allas trådar, du kallar folk massa saker som inte är så snällt...varför? mår du bättre av det?

Här har vi en hyvens kille som många känner igen som en gammal räv som tar sig tiden att varje dag skriva utförlig dagbok kring pass och roid cyklarna och sen kommer du och trycker ner det..
Du tar dig heller inte tiden att läsa igenom alla trådar men kallar han en idiot för han aldrig ska kliva av.
Tänk om han skrivit i någon utav sidorna att han faktiskt ska ta paus och därav pct:n??

Och varför kalla han en idiot? mår du bättre av det? I det dagliga livet är du säkert typen som knyter näven i fickan.....suck....

Du drar ju ner standarden på hela forumet när du håller på såhär..
återigen ursäkt till TS för att jag skriver OFFT.

1.Bra märke= Alpha pharma
2. Gamla rävar använder inte kaptenens oljor och framförallt inte deras nolva
3. 250mg= TRT och vid mätning av blodprov hamnar testovärderna som bäst runt 50-60nmol första dan och sänks ner till 25 vid dag 5-6 om inte ännu lägre därav 250mg är inte tillräckligt och dumt eftersom du tar testo som motsvarar nästan din egenproduktion. Du ersätter mao din egenproduktion testo med injektioner.
Citera
2021-11-07, 00:01
Medlem
torrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodyfass
3. 250mg= TRT och vid mätning av blodprov hamnar testovärderna som bäst runt 50-60nmol första dan och sänks ner till 25 vid dag 5-6 om inte ännu lägre därav 250mg är inte tillräckligt och dumt eftersom du tar testo som motsvarar nästan din egenproduktion. Du ersätter mao din egenproduktion testo med injektioner.

25 nmol kommer ändå vara längder ifrån vad Ivan kan uppnå naturligt (baserat på hans ålder). Han ligger högt i den övre delen av referensramen. Dosen är tillräckligt låg för att inte ge honom biverkningar som hade gjort att han kanske hade behövt knapra en AI, vilket i sin tur ger biverkningar. Sålänge han har koll på sin hälsa genom att göra rutinmässiga blodprov, kolla blodtryck osv kan man till viss del påstå att den dosen inte försämrar hans hälsa.

Du verkar ha fastnat att alla vill bli bodybuilders, väga 130kg och dö innan 50. Majoriteten vill nog inte det. Jag tycker och det finns säkert många här på brädan att Ivans "approach" till att tänka "less is sometimes better" är smart. Han sätter inte sin hälsa på risk och han sitter heller inte med en rygg fylld med acne och tuttarna hängandes halvägs till knäna.

Du hatar pundare, det har du gjort rätt tydligt i tidigare inlägg, uppmuntra inte andra till att själva börja missbruka steroider.

Mvh
Torran
Citera
2021-11-07, 10:54
Medlem
s44ms avatar
Citat:
250mg är inte tillräckligt och dumt eftersom du tar testo som motsvarar nästan din egenproduktion. Du ersätter mao din egenproduktion testo med injektioner.

HA HA HA HA
250mg motsvarar ens egna testo produktion? Tack, jag ska inte ödsla mer tid på dig.
Du kallar folk idioter och massa elaka saker sen påstår att 250mg motsvarar ens egna värden som ung och därav onödigt...

tack det där var dag.....nej förlåt det där var ÅRETS skämt.

Hade du sagt det där till dubai killarna som du nämner i varje tråd och typ har som idoler?! Hade dom alla örfilat DIG.
Citera
2021-11-07, 11:18
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:

Haha skämtar du, när jag och dom flesta tar testo hamnar våra nivåer på 45-50nmol innan stick dvs på 7e dagen med testo C på 250mg ew.

Och det är långt ifrån egenproduktionen. alla äldre jag känner ångra sig att dom inte höll sig på lägre doser hela vägen, less is more om man vet vad man sysslar med!
Citera
2021-12-01, 11:58
Medlem
Ivan hej,

Hur har det gått nu efter att ha klivt ner på TRT i en månad ? Stats, mående, libido ?

Mvh
Ricky
Citera
2021-12-19, 03:03
Medlem
n0namen0shames avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvanDF2
Så här dagen efter de första sticken med Kaptenens Testo, Mast och EQ så får de 5 av 5 av mig utifrån att oljorna är mjuka och lena och inte skapade minsta reaktion. Känns överhuvudtaget inte att jag satte dem. Trots att jag gjorde lite av en nybörjarmiss med första nålen i höger skinka. Min trasiga rygg och vridningen gjorde att det började krampa och höger hand darra. Vilket i sin tur ledde till att jag inte höll nålen fast fixerad utan "vispade runt" lite. Du vet, inte mycket men kanske någon halv millimeter hit och dit. I normala fall och med ett prepp av sämre kvalitet brukar det kännas rejält dagen efter.

Nu är det snart dags för ett axelpass

Kung Ivan.
Kört hårt 👌
Citera
2022-01-24, 14:35
Medlem
IvanDF2s avatar
I'M BACK!

Tjenare alla, sorry för frånvaro. Råkade ut för något personligt rätt jobbigt i höstas. Vill inte gå in på detaljer eftersom det skulle berätta lite väl mycket. Men, nu är jag tillbaka! Är nästan i mål med att kalibrera siktet för våren och försommaren. Återkommer strax med lite updates. Men först ska jag alldeles för sent svara er som har kommenterat min tråd!

//Ivan
Citera
2022-01-24, 14:37
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xarfax
Hahaha jag måste drömma?! IvanDF?!
Jäklar vad jag lusläste din tråd för typ 10 år sen! Tänkte då vid 30 bast att när jag är i den åldern som IvanDF, dvs 40-ish så ska jag också ta steget.

Nu är jag där, barnen är producerade, träningsmanin är densamma som senaste 20 åren men står fortfarande på perrongen och kollar på dom stora grabbarna som susar förbi med testotåget och drömmer om nästa nivå på min redan rätt så imponerande amatör-rena-fysik.

Kanske får jag flytta fram resan ytteligare 10 år nu då när jag ser att du going strong igen vid 50. 😆

Haha, det här var allt en liten extra rolig kommentar

Puss!!!
Citera
2022-01-24, 14:38
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av s44m
Ivans Nolva är sockerpiller och någon annans anavar är troligen dbol.
Kan du rekomendera ett bra märke som du anser innehåller det som står på etikett?

Jag ber om ursäkt till TS för detta men bola jesus här ifrågasätter ALLA märken och säger att det är socker i medans han paralellt påstår att 250mg inte ger ett skit utan man måste upp i gram.
Sockerpiller i all ära men känns som om du får bajs i dina vialer när du måste upp i sånna doser för att få effekt.

Du sprider negativ och ENBART negativ stämning här i allas trådar, du kallar folk massa saker som inte är så snällt...varför? mår du bättre av det?

Här har vi en hyvens kille som många känner igen som en gammal räv som tar sig tiden att varje dag skriva utförlig dagbok kring pass och roid cyklarna och sen kommer du och trycker ner det..
Du tar dig heller inte tiden att läsa igenom alla trådar men kallar han en idiot för han aldrig ska kliva av.
Tänk om han skrivit i någon utav sidorna att han faktiskt ska ta paus och därav pct:n??

Och varför kalla han en idiot? mår du bättre av det? I det dagliga livet är du säkert typen som knyter näven i fickan.....suck....

Du drar ju ner standarden på hela forumet när du håller på såhär..
återigen ursäkt till TS för att jag skriver OFFT.

Tack kompis i efterhand, kunde inte ha svarat bättre själv - Uppskattas!

//Ivan
Citera
2022-01-24, 14:39
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torran
25 nmol kommer ändå vara längder ifrån vad Ivan kan uppnå naturligt (baserat på hans ålder). Han ligger högt i den övre delen av referensramen. Dosen är tillräckligt låg för att inte ge honom biverkningar som hade gjort att han kanske hade behövt knapra en AI, vilket i sin tur ger biverkningar. Sålänge han har koll på sin hälsa genom att göra rutinmässiga blodprov, kolla blodtryck osv kan man till viss del påstå att den dosen inte försämrar hans hälsa.

Du verkar ha fastnat att alla vill bli bodybuilders, väga 130kg och dö innan 50. Majoriteten vill nog inte det. Jag tycker och det finns säkert många här på brädan att Ivans "approach" till att tänka "less is sometimes better" är smart. Han sätter inte sin hälsa på risk och han sitter heller inte med en rygg fylld med acne och tuttarna hängandes halvägs till knäna.

Du hatar pundare, det har du gjort rätt tydligt i tidigare inlägg, uppmuntra inte andra till att själva börja missbruka steroider.

Mvh
Torran

Tack också till dig Torran, du satta ord på mina tankar!

//Ivan
Citera
2022-01-24, 14:40
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Haha skämtar du, när jag och dom flesta tar testo hamnar våra nivåer på 45-50nmol innan stick dvs på 7e dagen med testo C på 250mg ew.

Och det är långt ifrån egenproduktionen. alla äldre jag känner ångra sig att dom inte höll sig på lägre doser hela vägen, less is more om man vet vad man sysslar med!

PÖZZ!
Citera
2022-01-24, 14:41
Medlem
IvanDF2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av n0namen0shame
Kung Ivan.
Kört hårt 👌

Stort tack i efterskott n0name!!

//Ivan
Citera