Citat:
Ursprungligen postat av
smokeonthewater
[spoiler]Nej, du tycker väl att det är bättre att blunda för sanningen och hitta på sagor om hur perfekt allt var?
Jag tycker synd om hennes föräldrar och barn för att de hade en sådan subba till dotter/mamma men det är inte mitt fel. Det borde LW ha tänkt på medan hon levde.
Hon borde inte ha sparat på konversationer där hon snackade skit om sina föräldrar. Det kan inte ha varit roligt för dem att få läsa.
Hon borde inte ha sparat alla sexchattar. Det kan inte vara roligt för barnen att vem som helst kan läsa dem. Eller alla exempel på när hon valt GC och älskare före barnen.
Det är en varning till oss alla att inte spara på något som vi inte vill att våra anhöriga ska få veta den dagen vi dör.
Du är så enögd att det är rent fascinerande.
Noll koll att du skenhelig med en rejäl skopa kognitivt bias.
Dölj noga inför anhöriga?
Snacka om att vilja upprätthålla fasader in absurdum... till och med bortom döden.
Försök till perfektion med rena skitargumenten om att själv inte vilja framställas i bättre dager.
Du har ingen aning när du pratar mot dig själv.
Kommer kontra med i huvudsak HD varenda gång du ger dig på LW med skeva argument. Eftersom du främst tar HDs parti som offer för LW.
HD borde väl ha raderat sitt ett grova sexsnack med JS - det är rena porren på viber.
Eftersom hon raderar för barnens skull så borde väl detta i högsta grad ha raderats - snarare än stor del den 13 maj efter sin kärleksweekend och tiden efter mordet 14-16 maj?
Är det några som lämnar barnen så är det SD och HD för att resa och ta burkar.
Uppgiften om att HD ville ha egen lgh för att slippa barnen skulle inte förvåna mig.
Om SD skulle fastna i tullen så skulle hon fortsätta på giga. Att det skulle innebära oro för barnen tycks hon inte ha skänkt en tanke.
Hon valde GC och JS då deras far anhölls och häktades. Gissar barnen var lika oroliga som då han var på första förhör.
Att GC tar för stor del även i LWs liv råder ingen tvekan men nån subba är hon inte.
Inte ens HD även om hon inte vinner VM i föräldraskap.
Inte ens HD skulle vara ansvarig om hon mördats som älskarinna.
Du har en extremt skev syn på din egen roll som moralpredikant, en rejäl störning som kokar ner i pseudomoral.