Citat:
Ursprungligen postat av
Vemdalen62
Vad är det du inte förstår?
Du har ju också skrivit ett antal gånger att det är sinnessjukt och filma en halvnaken kvinna... Men tror inte att du skrivit en gångatt det var sinnessjukt att Lydia sköt ihjäl Emil med berått mod.... Fokus blir lite fel då.... Om filmningen i dina ögon verkar värre än avrättningen
Förstår du nu
Frågar dig detsamma, VAD är det som DU inte förstår? Jag har aldrig, skulle aldrig tycka att ett dödande av någon annan, djur som människa är okej, inte någonstans! Begrips?
Men sen tycker jag också att även om många här inne vill glorifiera Emil, så håller jag verkligen inte med om det. Det har skrivits i tråden tidigare, innan jag kom in att Emil inte kunde ta ett nej, att han var taskig mot tjejer/kvinnor. Och det stämmer ju då ihop med vad L har sagt i förhör, och mig veterligt så har L inte varit här inne och läst. Det har även kommit fram att han skulle ha slagit L, finns de som har sett L blåslagen m.m. Så ja, då antar jag att det ligger en del sanning i detta.
Och för Mig är det absolut inte okej att slå någon annan, ej heller filma någon annan nästan naken.
Är det samma som att jag godkänner att man dödar någon för det? VERKLIGEN INTE, har aldrig påstått det, och kommer aldrig att påstå det.
Ett ordentligt kok stryk skulle han vara värd, men inget annat.
Och jag har flera gånger frågat efter om vad som hänt innan denna kväll. Skulle han ha retat/mobbat henne under en längre tid? Jag kan då förstå att bägaren rinner över, den gör det ibland på mobbade personer. Men är det rätt att döda för det, fortfarande NEJ.
Hur övertydlig måste man vara här inne?
Förstår du Vemdalen62?