Citat:
Ursprungligen postat av
EAGLEofGOLD
Driver du med mej eller vad är din agenda kan jag ju fråga dej istället, för vad av nedan är inte sanning:
-Springer nätter långa på Stureplan.
-Struntar i FHMs rekommendationer.
-Bästa väninna med distanslösa porrpoddande M Dietz.
-Förtalade Binninge bara för att få vinning I en tvist.
-Ryckte på axlarna åt att hon begick en brottslig handling iom förtalet.
Ebba har blivit en belastning för det borgerliga regeringsalternativet och 4 år till med S skulle bli fullständigt förödande för vårt land.
1. Att springa på Stureplan är exceptionellt olämpligt annat än som tidvis deltagare i något party. "Springa på stureplan" låter som någon form av prostitution för övrigt.
2. Det är inte ett lagbrott, men EBTs pandemi beteende har bara varit en enda lång dumhet. Istället för att ta den ordinära höger kristna positionen har EBT lagt sig långt ut i den vänsterliberala kanten.
3. Vill inte påstå att M Dietz producerar porr. Förövrigt är det väl oundvikligt att få horor i e-posten nuförtiden, jag får minst 5 horförfrågningar om dagen på Insta, 10 på Facebook, och 2 på andra forum. Här på flashback exakt noll. Flashback det är det städade forumet på nätet nuförtiden.
4. EBT är en fet belastning för sitt parti. Man kan ju undra varför låtsas männen i Kd inte sparkat henne än, Kd har ju inte rykte om sig att vara ett matriarkat direkt (även om det vore skitkul om det skulle bli så...). Jag menar Kd är ju ett 6% parti normal sett och med 4.4 i opinionen och ingen vändning i sikte samt med stenhård konkurrens med M, C, Sd, S m.fl. om väljargrupperna behövs något obelastat som kan prata om framtiden.
5. Nu är det färdigflashbackat!