Citat:
Ursprungligen postat av
Mongoprofeten
Jag kommer alltid att överklaga alla varningar, så enkelt är det.
Jag tycker inte att man som användare bör automatiskt överklaga alla varningar
utan först fundera och reflektera främst huruvida man själv kanske faktiskt har gjort fel trots allt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mongoprofeten
Självklart vill jag inte ha några varningar, fast när jag väl får några då vill jag ha det svart på vitt att allt har gått rätt till. Moderatorer är också människor som kan begå misstag.
Ja absolut kan både användare och moderatorer ibland begå misstag, för vi är ju alla människor och ibland kan man göra fel.
Jag anser dock inte utifrån den information som framkommit att det har begåtts något direkt fel i just det här ärendet.
Du skrev ett diskussionsinlägg som kan tolkas som ett regelbrott,
fast av mildare karaktär och därför blev det enbart en varning, vilket är fullt proportionerligt och rimligt kan jag tycka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mongoprofeten
Jag tänker inte ta den i röven och hålla käften helt enkelt, jag kommer alltid att försvara mig tills den dagen jag blir bannlyst. Nu är fokuset i den här tråden kommentaren i den trådstraten. Om du har problem med innehållet i övriga trådar, då får du tar det i dessa trådar.
Jag anser att en del tidigare klagomål från dig blir av viss relevans eftersom jag försöker utröna
huruvida du är fullt seriös eller inte då du inte tycks vilja förstå alla förklaringar och svar som ges till dig.
Det är inte många användare som får så många förklaringar och svar från både administratör, användare och moderatorer
angående den här typen av enskilda klagomål och ärenden.
Du får ganska mycket feedback av både ansvariga och användare,
men det känns som om att du inte ens vill försöka förstå det som förklaras.