2021-11-04, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarateKid2222
Han har bara haft sex med folk mer eller mindre mot deras vilja. Han förtjänar varken att dö eller få livstid. 5 år känns rimligt han kommer aldrig att våldta igen återfallsrisken för en person i ett sådant uppmärksammat brottmål är 0.

Det stämmer inte alltid. Se på Södermannen/Hagamannen.
Finns även en P3 dokumentär om hans förehavanden.

https://www.flashback.org/t569777
Senast redigerad av lindome 2021-11-04 kl. 18:52.
Citera
2021-11-04, 18:50
Medlem
https://youtu.be/Dhwk5T5EFok
Citera
2021-11-04, 18:55
Medlem
maxatdunders avatar
Han dömdes alltså 5 år trots starka bevis att han våldtagit och drogat flera kvinnor? Någon som kan dementera att jag fattat det rätt?
Citera
2021-11-04, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Han fick "bara" 5 års fängelse.

Ute om 2 år ungefär
Undrar varför tjejer hänger med han hem bara så där? Det ända han gör är drogar och tafsar
Citera
2021-11-04, 19:03
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Tyvärr är ladd den bästa trosfuktaren som finns.

Jag hoppas de kan finna lite bortslavade bevis eller att någon vars fall lättare kan styrkas i rätten kliver fram så han får några extra år på kåken. Han hör hemma där.

Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Han dömdes alltså 5 år trots starka bevis att han våldtagit och drogat flera kvinnor? Någon som kan dementera att jag fattat det rätt?

Hur ska ni ha det?

Kom de hem till honom för att de skulle få gratis droger eller blev de drogade mot sin vilja?
Citera
2021-11-04, 19:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Tonka
Undrar varför tjejer hänger med han hem bara så där? Det ända han gör är drogar och tafsar

Och hans lägenhet var fylld med soper och gamla öppna kattmatsburkar.
Citera
2021-11-04, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder

Nej, det finns inget påstående i domen om att han skall ha drogat någon, så det stämmer inte
Citera
2021-11-04, 19:21
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Hur ska ni ha det?

Kom de hem till honom för att de skulle få gratis droger eller blev de drogade mot sin vilja?
Jag påpekade bara att vill man knulla mycket finns det inget bättre än att ha gott om kokain. Om han hintade att det gick bra att betala med fitta så kunde han med all säkerhet få med sig mycket tjejer hem även om han var ful, dum och tråkig.

Sedan utesluter det inte att han stoppat saker i drinkar på krogen eller lurat i dem annat när han var ensam med dem.
Citera
2021-11-04, 19:24
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuckslayer
Det är ingen halvneger.

Han har finskt påbrå. Möjligtvis finsk zigenare enligt vissa finnar på Twitter, dock ej bekräftat.

Här är en bra bild på honom:

https://bulletin.nu/nytorgsmannen-andreas-holm-valdtog-flera-doms-till-5-ars-fangelse
Haha, killen ser ut som en karaktär från Varanteatern.
Citera
2021-11-04, 19:35
Medlem
_-?-_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Att döma av bilden i Aftonhoran är han MINST halvneger och med traditionellt rakad skalle för att dölja "krullet" Så ännu en "våldtäktsneger" med andra ord. "
Du har fel.
Svensk med en en liten släng av finne. Ej zigenare.
https://pasteboard.co/K3RzN0C.jpg

Någon som vet vad det blir för placering för han, vilken anstalt?
Vart brukar peddos hamna?
Citera
2021-11-04, 19:44
Medlem
NuLugnarDuNerDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadhusRoland
Och hans lägenhet var fylld med soper och gamla öppna kattmatsburkar.
Jag har till och med sett värre pundarkvartar än nytorgsmannens som helt "vanliga" människor med arbete bott i. Helt otroligt att folk kan bo i sån misär och samtidigt visa upp ett vettigt intryck utåt.
Citera
2021-11-04, 19:44
Medlem
irishrages avatar
Om han våldtagit 500 tjejer skulle han fortfarande bara få 5 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in