2021-11-04, 17:43
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qnazzibo65
Fast nu har ju massvis med brudar gått hem med honom och låtit sig bjudas på knark hemma hos honom, så dissad var han ej.
Tyvärr är ladd den bästa trosfuktaren som finns.

Jag hoppas de kan finna lite bortslavade bevis eller att någon vars fall lättare kan styrkas i rätten kliver fram så han får några extra år på kåken. Han hör hemma där.
Citera
2021-11-04, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johanjohan71
Såg nyss att TV4 presenterar den dömde med namn och bild.
Missförstå mig inte för jag har inga invändningar mot att han hängs ut så mycket som möjligt.
Min reflektion är att detta inte varit TV4:S praxis tidigare ens vid ännu grövre brott.
Är det en ny policy fr.o.m. idag eller kan det (hemska tanke) bero på hans avsaknad av invandrarbakgrund?
Eller är jag helt ute och cyklar här?

det är för att han är svensk. Dom skulle ALDRIG göra så med en invandrare
Citera
2021-11-04, 17:49
Medlem
NeinChads avatar
Jävlar i helvete vad de var tvungna att töja på begreppet våldtäkt för att lyckas få till det så att den här sliskiga fan blev "Sveriges värsta serievåldtäktsman".
Missförstå mig rätt, hade det varit upp till mig så hade alla som begått riktig våldtäkt (han hade väl åtminstone ett par sådana på samvetet?) blivit skjutna.
Citera
2021-11-04, 17:50
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Han är inte helsvensk.

Att döma av bilden i Aftonhoran är han MINST halvneger och med traditionellt rakad skalle för att dölja "krullet" Så ännu en "våldtäktsneger" med andra ord. Tjejer MÅSTE helt enkelt som grupp ha extremt lågt IQ då de om och om igen går med dylika personer hem eller bjuder hem dem.

Absolut vansinnigt agerande som tydligen tjejer är helt obenägna att ändra sig på..Sedan skall det "gråtas" ut över att ALLA män är våldtäkts män. Fel 85% begås av invandrade förmågor eller deras "barn"
Citera
2021-11-04, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Grav övervikt, som efter viktnedgång resulterade i en massa överflöds skinn. Föga attraktivt således

Trist såklart. Men det finns många getton som inte tar revansch genom våldtäkt, så det stora felet måste sitt i skallen.
Citera
2021-11-04, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste
Att döma av bilden i Aftonhoran är han MINST halvneger och med traditionellt rakad skalle för att dölja "krullet" Så ännu en "våldtäktsneger" med andra ord. Tjejer MÅSTE helt enkelt som grupp ha extremt lågt IQ då de om och om igen går med dylika personer hem eller bjuder hem dem.

Absolut vansinnigt agerande som tydligen tjejer är helt obenägna att ändra sig på..Sedan skall det "gråtas" ut över att ALLA män är våldtäkts män. Fel 85% begås av invandrade förmågor eller deras "barn"

Aftonbladet har ju inte publicerat någon opixlad bild på kräket. Tv4 publicerade bild och namn och han var inte rakad!
Citera
2021-11-04, 18:01
Medlem
FrauKomas avatar
Straffrabatt i Sverige kan väl döpas om till mängdrabatt. Som i det här fallet: Våldta hur många du vill till priset av en.
Citera
2021-11-04, 18:04
Medlem
flaskborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gaist
Aftonbladet har ju inte publicerat någon opixlad bild på kräket. Tv4 publicerade bild och namn och han var inte rakad!

Den pixlade som ligger ute nu visar tillräckligt..
Citera
2021-11-04, 18:35
Medlem
LjusetsFamns avatar
Det bör bli en överklagan från åklagarsidan kan man tycka.
Citera
2021-11-04, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av retardo
Fortsätt gärna din teori här.. Vem kommer det skada?

En våldtäksman som är inlåst bakom låst och bom för all framtid kan inte skada/våldta någon på utsidan.. Så offren kommer inte ta skada av att deras gärningsman sitter inlåst, dom kanske känner sig tryggare.

Den enda som "skadas" (psykiskt?) är ju förövaren med din teori..

Eller tänkte du annorlunda?

Jag tror det är omöjligt för dig att förstå min synpunkt då du verkar resonera på ett väldigt svart vitt sätt.

En förövare är lika mycket människa som ett offer. Jag tror inte på att segregera en andel av befolkningen bara för att det får en större andel att känna sig "trygga". Jag tycker att det är fel oavsett brott. Jag menar då oavsett brott vare sig det är våldtäkt, pedofili eller mord så tror jag inte på fängelsestraff eller långvarig frihetberövning som något annat än en dålig och antik icke lösning på något som absolut till 100% skulle gå att förebygga.

Jag tycker inte heller synd om brottsoffer och tycker inte att de ska änglaförklaras I media och framlyfta som om de vore ett hjältedåd att bli utsatt för ett sexualbrott. De ska inte skamläggas så klart men man ska inte heller deifiera de då det i längden skadar de mest av allt och får de att fastna i traumat istället för att kunna bearbeta och släppa det och gå vidare med sina liv så som deras kroppar vill göra och som de är byggda för att hantera trauma.
Citera
2021-11-04, 18:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FrauKoma
Straffrabatt i Sverige kan väl döpas om till mängdrabatt. Som i det här fallet: Våldta hur många du vill till priset av en.

-Vad har skattebetalarna betalat till rättsväsendet i detta fall-hur många miljoner?
5 år och sitter 2/3 delar får gratis husrum och mat. Straffet är ett jävla skämt.
Citera
2021-11-04, 18:45
Medlem
Cuckslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaskborste

Det är ingen halvneger.

Han har finskt påbrå. Möjligtvis finsk zigenare enligt vissa finnar på Twitter, dock ej bekräftat.

Här är en bra bild på honom:

https://bulletin.nu/nytorgsmannen-andreas-holm-valdtog-flera-doms-till-5-ars-fangelse
Senast redigerad av Cuckslayer 2021-11-04 kl. 18:50.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in