2021-11-03, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Green-Devil
Spåra BTC-trafik kan alla göra, men så länge du inte kopplar din BTC plånbok mot ditt namn någonstans så är du säker (eller anonym snarare).
Eller bara växla dina BTC till annan kryptovaluta så försvinner spåren, typ XMR.
Spåra TOR-användare får du gärna komma med lite underlag på för att få någon trovärdighet.

Hur kopplar man sin BTC plånbok mot sitt namn?
Citera
2021-11-03, 23:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philijoxen
Har inte heller någon dator, inte en fungerande i alla fall 😂 Använder OpenKeychain till android, funkar fint.

Tack för tipset! 👍🏻
Citera
2021-11-03, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Hur kopplar man sin BTC plånbok mot sitt namn?

Ja du registrerar dig på en exchange med pass osv.. där är du aldrig anonym.
Många nissar som köpt via swish sidorna tex. Där dom till och med kontakter polisen ifall du skickar till en röd flaggad adress.
Citera
2021-11-03, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredag123
Ja du registrerar dig på en exchange med pass osv.. där är du aldrig anonym.
Många nissar som köpt via swish sidorna tex. Där dom till och med kontakter polisen ifall du skickar till en röd flaggad adress.

Jag är registrerad med pass osv. Skickar det senare till en annan plånbok, och sedan till FS3.

Jag skiter i, jag köper väldigt små mängder.
Citera
2021-11-03, 23:59
Medlem
roligpojkejapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SDless
Går inte att regga sig som köpare

sidan är fake, akta dig.
Citera
2021-11-04, 00:03
Medlem
roligpojkejapps avatar
[quote=limvit|77804728]Att beställa genom clearnetsidor är ren IDIOTI då dina adressuppgifter skickas över i klartext.

Dessa säljare har köpt färdiga "shop-paket" från en amatör som inte kan koda för fem öre.
Dessa sidor är fyllda med säkerhetshål och din adress kommer att bli röjd.
Sannolikt även säljarens identitet. Idioter till säljare som inte väntar. De kommer lämna efter sig massor av digitala fingeravtryck genom att hålla på med skit (sidor och servrar) de inte kan någonting om.

Du verkar inte ha så mycket kunskap om detta som du uttrycker det som, försäljaren är totalt ofarligt bara man använder rätt hårdvara kek, men som säljare är det lite mer knas, för tror inte folk sitter och phisar sidorna tills du är på clearnet sida som fungerar på TOR, jag tror heller inte folk har HÅRDVARU vpn hemma (DPR) vilket borde vara ett måste folk som handlar droger på internet.
Citera
2021-11-04, 00:03
Medlem
roligpojkejapps avatar
Citat:
Jag är registrerad med pass osv. Skickar det senare till en annan plånbok, och sedan till FS3.

livsfarligt dock kompis
Citera
2021-11-04, 00:05
Medlem
Citat:

Ja men du skickar ju till en annan anonym plånbok sen, då äre ju lugnt. Man kan bli blockad från tex coinbase om du skickar direkt till flugsvamp.
Citera
2021-11-04, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roligpojkejapp
livsfarligt dock kompis

Ääähh, vill polisen jaga småköpare som mig, så varsågod.
Citera
2021-11-04, 00:24
Medlem
jag tror dessa sidor drivs av dom som kallas svenskarna i spanien. spanien är en stor portal för inkommande droger. sen är det losers som blattelito som får åka fram och tillbaka mellan spanien & sverige för att få drogerna till flugsvamp. men blattelito får nog inte köra några viktiga saker, men ni förstår nog vad jag menar. men sen kom covid och alla såg hur priserna skjöt i höjden då hela kedjan blev svårare att genomföra. till nästa sommar är allt som vanligt igen.
Citera
2021-11-04, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredag123
Ja men du skickar ju till en annan anonym plånbok sen, då äre ju lugnt. Man kan bli blockad från tex coinbase om du skickar direkt till flugsvamp.

Det har jag blivit från localbitcoins. Då skickade jag direkt från Localbitcoins till FS3.

Dumt.
Citera
2021-11-04, 00:32
Medlem
miamanias avatar
Hej Polisen och alla andra! Mycket att nysta i nu.. Passar på att testa lite andra alternativ och hoppas de som sticker ut hakan på clearnet levererar och håller i. Har beställt av EL och G....... låt oss se om det funkar och hur länge det håller...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in