2021-11-03, 22:24
Medlem
Minns hur det fanns videos på Dumle och Franky tillsammans när dom var vänner sedan när Franky blev skjuten av DP i Köpenhamn så fanns det video på Dumle håna Franky..

https://streamable.com/fd2i3

Sjukt att man ska bli ovänner på detta sätt, hur man säljer sina "bröder"
Senast redigerad av DonRonaldinho 2021-11-03 kl. 22:27.
Citera
2021-11-03, 22:25
Medlem
Zzzzorrros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Det låter ju faktiskt väldigt rimligt….

Nej, OnT nu:

Jag fick ett pm här på Flashback. Personen i fråga hävdar att det är insiderinformation & ber mig att inte nämna användarnamnet.
Detta är vad personen sagt till mig:
” Det är åt Adels håll ni ska titta. Leis är hans grabb, ingen annans.

Dumle är inte nära Adel heller, allt handlar om musik nu för Dumle.

Lyssna på Gangster tårar av Adel på Soundcloud där han dissade DP. Från 0:35 - 0:55 typ. Shottaz är den killen som mördade Maslah och startade DPs mördarstreak. Därför började DPs fiender kalla sig för just Shottaz typ 1 år efter att han blev mördad i Mynta café (2 år efter Ganster tårar släpptes).

DP hittade honom o förnedrade honom för 5 år sen typ o tvinga han ta bort den från YT. Ingen i DP gillar Adel med andra ord.

Det här är insider info och kom inte från mig hehe, litar på dig, du verkar en av de vettiga i den här tråden. Håll det för dig själv vem som skicka detta meddelande och dela låten om folk inte tror dig.”

” Personligen tror jag att Adel hade med sig Dumle för att han visste att Dumle skulle bli misstänkt för goining. Easy guy to blame on.”

Ja, nu förstår ju jag själv hur det låter att detta kommit på PM… Jag säger inte att det är sant, för jag har ingen aning 🤷🏼‍♂️
Vad tror folk här om ovan?

Grattis. Du har fått kontakt med underhuggare.

Kan likaväl vara Dumles grabbar som kör omvänd psykologi.

Men vi kan dra följande slutsatser:

Det är 100% säkert S:t Einar blev goad. Sen av vem återstår att se...

Adel kände han mest och torde ha mer sentimental connection med han. Han har dessutom senaste åren satsat på musik och lagt kriminaliteten på is.

Det är dessutom Dumle och inte Adel som ringer upp S:t Einar och på bästa DP manér fejkar en skjutning som fejkalibi men även för att väcka S:t Einars intresse.

Dessutom har Dumle tidigare historik av go:ningar och av våldtäkter. Så lömskheten finns där. Med Adel ska man aldrig säga aldrig men han verkar mer reko
Kanske var båda med på tåget oxå.

My 2 cents.
Citera
2021-11-03, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Vaddå går inte avlyssna? De avlyssnas ju f-n av Apple. 100%. Har svårt att tänka mig att gängkriminella skulle använda Apple -telefoner när alla använt Android tidigare i samband med bl.a Encro och andra krypterade tjänster. Det är mer troligt att polisen kallar det "facetima" på gammelsvenska eftersom gubbarna har det i sina egna telefoner.

Hahahhaa tror du apple avlyssnar i nåt annat syfte än att kunna anpassa sin reklam till oss? Länka ett fall där facetime samtal avlyssnats och gör det nu, för isåfall ska ja be grabbarna sluta använda det direkt. Man ringer inte med sitt telefonnummer utan man ringer med sitt apple-id eller vafan de heter. Har sett dina inlägg i andra trådar också o du e verkligen full av skit
Citera
2021-11-03, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reptileking
Vi vet ju med säkerhet att D ringde en gängkriminell före och efter. Han berättade väl helt enkelt. Lär ha spridit sig snabbt även om det inte var just S han ringde.

Är väl kanske inget konstigt i det. Man ringer väl sina polare stup i kvarten om man är i den miljön. Det behöver ju inte ha med brottet som så att göra heller.
Citera
2021-11-03, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro

Adel kände han mest och torde ha mer sentimental connection med han. Han har dessutom senaste åren satsat på musik och lagt kriminaliteten på is.

Det är dessutom Dumle och inte Adel som ringer upp S:t Einar och på bästa DP manér fejkar en skjutning som fejkalibi men även för att väcka S:t Einars intresse.

Dessutom har Dumle tidigare historik av go:ningar och av våldtäkter. Så lömskheten finns där. Med Adel ska man aldrig säga aldrig men han verkar mer reko

My 2 cents.

Ja, skulle mycket väl kunna vara som du säger.
Jag har ingen egen uppfattning kring vad som skrev till mig, då jag helt enkelt inte vet. Men intressant tycker jag att det är.

Får väl hoppas att sanningen kommer ut i sinom tid.
Citera
2021-11-03, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Har granskat alla dessa inlägg och postatare.

En iakttagelse jag gjorde är att sthlm4h ger enligt min uppfattning sken att veta mer än vad han gör dvs antagligen är hans källor endast msm och andra postatare...

Behöver ju inte betyda att det hen skriver inte stämmer såklart...

Ja, det finns nog även en hel del frågetecken kring personen som sett allt och direkt droppar namn på BO, men är extremt selektiv kring MGM och händelseförlopp.

Men det var det enda från den tråden jag upplevde att hade nån typ av substans
Citera
2021-11-03, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro

My 2 cents.

Einar ville skaffa riktiga livvakter. Det är troligen det som leder till hans död.
DP ville 1. Inte förlora en kund som 2. Vet för mycket. Alternativet blir döden för Einar och DP cashar in på potten.
Förklarat mycket. Även allt jävla FaceTime-skit med andra kriminella. Troligen bl.a Sebbe från DP.
Citera
2021-11-03, 22:30
Medlem
killerboots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Ja, skulle mycket väl kunna vara som du säger.
Jag har ingen egen uppfattning kring vad som skrev till mig, då jag helt enkelt inte vet. Men intressant tycker jag att det är.

Får väl hoppas att sanningen kommer ut i sinom tid.

ja gissar på att nån av dom två är nästa att packas i liksäck
Citera
2021-11-03, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goist1966
Dalen sa till Vårby att de inte skulle bry sig om vad de gjorde med honom och de kunde få de 3 miljonerna bara de fick Einar att återgå till det gamla kontraktet. När mordhotade han någon? Lyssna på hans texter han mordhotar ju någon varannan rad typ, eller videon när han åker runt i Skarpnäck beväpnad.
Menar du att Dalen kom på idén om kidnappningen? Var det ett krav från kidnapparna att han skulle gå tillbaka till sitt gamla skivbolag?

Hans låttexter handlade om mord och dråp i orten. Men det är väl inte samma sak som ett mordhot riktat mot någon specifik person?
Citera
2021-11-03, 22:33
Medlem
På tal om kaviar så startade jay-z sitt första instakonto igår natt o jag va en av dom första 50k som började följa hnm. Sen går jag in på hans profil igen imorse o ser att Adel också börjat följa honom. Han gömmer sig den bögen, han läser också denna tråden 100%
Citera
2021-11-03, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dundersidan
Einar ville skaffa riktiga livvakter. Det är troligen det som leder till hans död.
DP ville 1. Inte förlora en kund som 2. Vet för mycket. Alternativet blir döden för Einar och DP cashar in på potten.
Förklarat mycket. Även allt jävla FaceTime-skit med andra kriminella. Troligen bl.a Sebbe från DP.

Diamanten kanske inte är helt ute och cyklar kring Kattens roll då?
Citera
2021-11-03, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pulverhonung
Dumle är definitionen av smuts, garanterat en stor roll i det här.

Det säger väl allt om hur folk beter sig i dom här kretsarna, att ingen tar tag i skräpet Dumle. Däremot tvekar man inte att blåsa skallen av barndomskamrater utan att ha några betänkligheter kring det. Jävla monster allihop..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in