Det låter ju faktiskt väldigt rimligt….
Nej, OnT nu:
Jag fick ett pm här på Flashback. Personen i fråga hävdar att det är insiderinformation & ber mig att inte nämna användarnamnet.
Detta är vad personen sagt till mig:
” Det är åt Adels håll ni ska titta. Leis är hans grabb, ingen annans.
Dumle är inte nära Adel heller, allt handlar om musik nu för Dumle.
Lyssna på Gangster tårar av Adel på Soundcloud där han dissade DP. Från 0:35 - 0:55 typ. Shottaz är den killen som mördade Maslah och startade DPs mördarstreak. Därför började DPs fiender kalla sig för just Shottaz typ 1 år efter att han blev mördad i Mynta café (2 år efter Ganster tårar släpptes).
DP hittade honom o förnedrade honom för 5 år sen typ o tvinga han ta bort den från YT. Ingen i DP gillar Adel med andra ord.
Det här är insider info och kom inte från mig hehe, litar på dig, du verkar en av de vettiga i den här tråden. Håll det för dig själv vem som skicka detta meddelande och dela låten om folk inte tror dig.”
” Personligen tror jag att Adel hade med sig Dumle för att han visste att Dumle skulle bli misstänkt för goining. Easy guy to blame on.”
Ja, nu förstår ju jag själv hur det låter att detta kommit på PM… Jag säger inte att det är sant, för jag har ingen aning 🤷🏼♂️
Vad tror folk här om ovan?