2021-11-03, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Nej verkligen inte TwoThousand… Om du inte sett har jag klankar ned på det trollet i princip hela tråden…

Och, om du inte läste till slutet, sa jag ”säger inte att det är sant”

Sluta ge utrymme till någon som inte vågar posta själv, all trovärdighet försvinner.
Citera
2021-11-03, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buschebba
Sluta ge utrymme till någon som inte vågar posta själv, all trovärdighet försvinner.

Alright kompis, tråden är ändå död och fylld av teorier, konspirationsteorier och allt möjligt, så hur kan det skada?

Tyckte att det var intressant, så valde att dela med mig av det. Inget mer med det.
Citera
2021-11-03, 22:15
Medlem
Citat:
Det låter ju faktiskt väldigt rimligt….

Nej, OnT nu:

Jag fick ett pm här på Flashback. Personen i fråga hävdar att det är insiderinformation & ber mig att inte nämna användarnamnet.
Detta är vad personen sagt till mig:
” Det är åt Adels håll ni ska titta. Leis är hans grabb, ingen annans.

Dumle är inte nära Adel heller, allt handlar om musik nu för Dumle.

Lyssna på Gangster tårar av Adel på Soundcloud där han dissade DP. Från 0:35 - 0:55 typ. Shottaz är den killen som mördade Maslah och startade DPs mördarstreak. Därför började DPs fiender kalla sig för just Shottaz typ 1 år efter att han blev mördad i Mynta café (2 år efter Ganster tårar släpptes).

DP hittade honom o förnedrade honom för 5 år sen typ o tvinga han ta bort den från YT. Ingen i DP gillar Adel med andra ord.

Det här är insider info och kom inte från mig hehe, litar på dig, du verkar en av de vettiga i den här tråden. Håll det för dig själv vem som skicka detta meddelande och dela låten om folk inte tror dig.”

” Personligen tror jag att Adel hade med sig Dumle för att han visste att Dumle skulle bli misstänkt för goining. Easy guy to blame on.”

Ja, nu förstår ju jag själv hur det låter att detta kommit på PM… Jag säger inte att det är sant, för jag har ingen aning 🤷🏼‍♂️
Vad tror folk här om ovan?

Låter konstigt om Adel skulle ha en koppling till Shottaz. HH och DP har ju varit tighta i flera år.
Citera
2021-11-03, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dundersidan
Nu kunde man väl iofs misstänka att han ringt just chefen både före mötet och efter mordet.

Denne ”kriminella” typ som tidningarna skrev om.

Vad de diskuterat innan mötet med E är egentligen lite efter att spåna kring men om Sebbe är så nära inblandad ang. detta möte så kan det ju vara allt från höjd avgift för skydd som ska accepteras. Till att E kanske sagt att han nu inte vill ha skydd längre. Han ville ju ha riktiga livvakter.

De kanske vill prata musik också men om något ovan så kanske:

DP ser E hellre död än att han lämnar eftersom E vet för mycket.

Så de kommer inte överens och låter Nisse gå hemåt för att sen möta de som väntar på han som nu fått GO!

Nu blir ju ivf vittnesmålet med ”fem” som gick iväg tillsammans väldigt logiskt. En ytterligare person har säkert fungerat som utkik.

Senare stannade A och D kvar för att verka oskyldiga.

DP kanske dödade han och tog potten.

🤔 Nisse ville ju ha LIVVAKTER enligt Aftonbladet. Vilket skydd drar han då IN?
Sebbe har troligen grönflaggat över telefon. Adel var med på det i så fall.
Senast redigerad av Dundersidan 2021-11-03 kl. 22:23.
Citera
2021-11-03, 22:16
Medlem
Citat:
Alright kompis, tråden är ändå död och fylld av teorier, konspirationsteorier och allt möjligt, så hur kan det skada?

Tyckte att det var intressant, så valde att dela med mig av det. Inget mer med det.

Det tackar vi för, jag har också fått PM. Sedan kan vissa kanske inte posta pga rädsla. Man får ju värdera den information som kommer i PM därefter.
Citera
2021-11-03, 22:17
Medlem
Kanske Dumle som skickar PM om att man ska titta på Adel?
Citera
2021-11-03, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Låter konstigt om Adel skulle ha en koppling till Shottaz. HH och DP har ju varit tighta i flera år.

Jadu, har ingen vidare koll där.
Däremot har jag läst flera inlägg där det står att Adel inte är en del av HH, utan endast är/varit tighta med dem.
Huruvida DP & HH är tighta låter jag vara osagt.

Ta det med en nypa salt, som allt annat i tråden.
Citera
2021-11-03, 22:18
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Här följer en sammanfattning av det som känns relevant från Nosh&Chow tråden

Har granskat alla dessa inlägg och postatare.

En iakttagelse jag gjorde är att sthlm4h ger enligt min uppfattning sken att veta mer än vad han gör dvs antagligen är hans källor endast msm och andra postatare...

Behöver ju inte betyda att det hen skriver inte stämmer såklart...
Citera
2021-11-03, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Det tackar vi för, jag har också fått PM. Sedan kan vissa kanske inte posta pga rädsla. Man får ju värdera den information som kommer i PM därefter.

Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Kanske Dumle som skickar PM om att man ska titta på Adel?

Ja, Who knows. Är väl därför man får ta allt med en nypa salt och sålla i information själv. Jag har ingen egen uppfattning om vad som sades.
Citera
2021-11-03, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Facetimesamtal går inte att avlyssna så troligtvis har det snackats där

Vaddå går inte avlyssna? De avlyssnas ju f-n av Apple. 100%. Har svårt att tänka mig att gängkriminella skulle använda Apple -telefoner när alla använt Android tidigare i samband med bl.a Encro och andra krypterade tjänster. Det är mer troligt att polisen kallar det "facetima" på gammelsvenska eftersom gubbarna har det i sina egna telefoner.
Citera
2021-11-03, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Har granskat alla dessa inlägg och postatare.

En iakttagelse jag gjorde är att sthlm4h ger enligt min uppfattning sken att veta mer än vad han gör dvs antagligen är hans källor endast msm och andra postatare...

Behöver ju inte betyda att det hen skriver inte stämmer såklart...

Tänkte inte på det, men det var en bra iakttagelse!
Citera
2021-11-03, 22:21
Medlem
Citat:
Jadu, har ingen vidare koll där.
Däremot har jag läst flera inlägg där det står att Adel inte är en del av HH, utan endast är/varit tighta med dem.
Huruvida DP & HH är tighta låter jag vara osagt.

Ta det med en nypa salt, som allt annat i tråden.

DP och HH håller enbart ihop pga gemensamma fiender, men innerst inne så gillar dom inte varandra särskilt mkt då de all konkurrens är dålig konkurrens, speciellt när de kommer till droghandel som drar in flera miljoner i veckan till gängen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in