2021-11-03, 19:37
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Angående mobiltelefon som använt FaceTime så har jag fått höra från mycket trovärdig källa att den är 100% kopplad till den där dumle, det skall också vara klarlagt vem han samtalade med precis före och efter mordet
Alltså, jag säger inte emot eller att du har fel men vem är du och varför ska det du skriver ses som sanning?

Det kan absolut vara så men vi kan ju alla, bakom vårat tangentbord, skriva precis vad som.

Hej, jag heter Marmoth och det var jag som släckte såväl Kennedy som Palme. Tro mig, jag var där…
Citera
2021-11-03, 19:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KarnivaliuM
Vet ej. Men läs på hans insta kommentarer, samt vissa youtube klipp, så hotas det
Sånna drängar som dig sänker kvalitetet i forumet!
Du fattar väl att det är småbarn som läser här och sedan kommenterar under Z.E bilder sedan läser en annan dräng kommentaren under Z.E's bild och skriver på flashback. Och så fortsätter den cirkeln.
Sluta ta upp saker om att Z har pris på sitt huvud det stämmer inte, det är småbarn som hänger här och på insta som haypar upp sånna snack.
Samma sak vare med Havals bror, om att Einar ligger bakom. Det stämmer inte och snacket kom till liv pga snorungar som vill göra "Koppling" pga Big drippas kopplingsvideos.
Alla skitungar under 18år håll er borta ifrån forumet ni förstör skiten.
Fan va less man blir på all efterbliven nonsense snack.
Citera
2021-11-03, 19:39
Medlem
Citat:
Angående mobiltelefon som använt FaceTime så har jag fått höra från mycket trovärdig källa att den är 100% kopplad till den där dumle, det skall också vara klarlagt vem han samtalade med precis före och efter mordet
Vem är din trovärdiga källa?
Hur vet källan det?
Namnge tack
Citera
2021-11-03, 19:42
Medlem
Frickys avatar
Om man utgår från att det stämmer att Adel och Leis har hängt ihop under många år så blir blir det väldigt mycket mer intressant när det kommer till både mordet på Einar och bilden som är tagen på Adel, Z.E, Einar och Dumlee.

Skulle det stämma att det var Z.E och Einar som blev misstänkta för mordförsöket på Leis vid Nosh & Chow så är det inte längre så konstigt att Dumlee valt att censurera bort Z.E med tanke på vad han gjorde mot Leis.

Det förklarar också varför Z.E varit helt tyst efter Einar's död. Förmodligen fruktar han för sitt egna liv efter att ha sett vad Adel & Dumlee gjorde med Einar.

Tack till användaren Illincognito för en bra sammanfattning av intressanta inlägg.
Citera
2021-11-03, 19:45
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Då tycker jag att du i förstahand tipsar om detta till Polisen innan du skriver här.

Sen kan man ifrågasätta hur trovärdig din källa är.
Personligen så tror jag att din "mycket trovärdiga källa" snackar skit.
Citera
2021-11-03, 19:46
Medlem
Marmoths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Jag har delat din skeptisism, men den lättade en del när jag läste att Leis ska ha varit alert nog att bråka med polisen åtminstone.
Ja, jag är, som sagt, mer nyfiken på exakt hur och varför där och då.

Det låter så otroligt dramatiskt och som hämtat ur en film.

Säger inte inte men väntar på mer info.
Citera
2021-11-03, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
"Husby folk brukar inte hänga så ofta i Tensta, speciellt inte medlemmar från husbys hyenor då de har "beef" med z.e"

Hittade detta när jag grävde lite bakåt från olika postare i början av tråden...

Dvs HH och Z.E (Tensta) gillade inte varandra sedan tidigare skulle detta kunna vara en anledning till bråket på Nosh and Chow...

Scenario

Einár, Z.E, Adel, Lies K, Victor Leksell, Kr*ST*an, Dumle? (är det klarlagt om dumle var med eller ej) plus ev några hang arounds fester på Nosh and Chow några HH slår sig nere. Allt är lugnt i början, ett sällskap som festar tillsammans som det talas om sedan kommer kanske den gamla beefen upp med Z.E först då kanske ord tjafs mellan mellan Z.E och HH.

Einár full och kanske även hög mfl lägger sig i och stöttar Z.E och säger/gör saker han inte borde gjort tex hotar någon HH eller något liknande sedan när det går över till fist fight hjälper även Leis till och blir tillslut huggen av en HH...

Typ...

Efterspelet av detta leder till dödshot på Einár och ev även Z.E har ju ryktats att även han blivit hotad efter detta.

HH kontaktar DP och vill se Einár död för detta och de bestämmer sig för att samtidigt göra sig en hacka och ta hem alla potter som finns lagda (Vårby Skarpnäck Dalen) DP ger ok till mäster goaren själv Dumle.

Dumle börjar preppa Einár för fullt sätter upp fejkt skjutningen med Y (Akalla) messar Nisse - de är efter mig också osv Nisse ringer upp Dumle
Dumle - vi måste ses...

Resten är historia...

Detta tillsammans med nedan

Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Här följer en sammanfattning av det som känns relevant från Nosh&Chow tråden

https://imgbb.com/vk9qQnv

(Gå till inlägget för att se sammanställning)
& nedan.

Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Om man utgår från att det stämmer att Adel och Leis har hängt ihop under många år så blir blir det väldigt mycket mer intressant när det kommer till både mordet på Einar och bilden som är tagen på Adel, Z.E, Einar och Dumlee.

Skulle det stämma att det var Z.E och Einar som blev misstänkta för mordförsöket på Leis vid Nosh & Chow så är det inte längre så konstigt att Dumlee valt att censurera bort Z.E med tanke på vad han gjorde mot Leis.

Det förklarar också varför Z.E varit helt tyst efter Einar's död. Förmodligen fruktar han för sitt egna liv efter att ha sett vad Adel & Dumlee gjorde med Einar.

Tack till användaren Illincognito för en bra sammanfattning av intressanta inlägg.

Är det bara i mitt huvud det klickar ordentligt?
Kanske inte alla detaljer i teorierna, men visst är det intressant.
Senast redigerad av PappasKebab 2021-11-03 kl. 20:03.
Citera
2021-11-03, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky

Nej, varför skulle Dumle då sitta o marknadsföra Z.E på insta? Han la ju upp senast idag på story när han sitter i bilen o lyssnar på honom?
Citera
2021-11-03, 20:00
Medlem
Ser ut som att Dumle åkt till Spanien?
Citera
2021-11-03, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zzzzorrro
Nu har vi kört fast här. Vi måste tänka om och nytt. Och kompromissa och lägga ner tidigare spår. Vi måste börja tänka utanför boxen. Tackar och bockar för LadySweden & 2thousands input.

Åter till ritbordet. Vem hatade mest på Sankt Einar WanaBi Kriminellus? Vem hade mest att tjäna på ta död på helgonet? Får vi svar på dessa frågor är vi nära sanningen. Låt oss enas om detta som initial utgångspunkt.

Nu låt oss konstatera vad vi vet.

S:t Einar gjorde det ingen drill rappare hade lyckats göra. Han slog igenom hos medelsvensson och deras kids. Att sjunga och hymna på skjuta huvudet av varandra, komma in till varandras områden & avrätta fiendens bröder, sätta på antagonistens flickvän eller åtminstone få en avsugning höll sakta på bli accepterade fenomen för de unga.

Med denna utveckling kommer fler ringar på vattnet som brev på posten:

A. Fler svenska ungdomar generationer framåt apar efter och vill göra liknande musik. Med eventuellt ökad våld bland etniska svenskar som följd.
B. Risken är överhängande att andra drill rappare av diverse olika kulör & avarter lättare accepteras in den kalla svenska stug"värmen".
C. Kanske den största negativa påföljden är att svenska flickor börjar sära på benen utifall sådana fenomen blir det nya och coola med förödande följder för det svenska folket och rasen. Som minst har man en nation av bastardos och halvblod till hälften avlade på den svenska skönheten till hälften avlade t ex på den typsika somaliska mindre "fagra" anletet. Som bekant har somalier framträdande risk inom svensk drill rap så denna dystopiska mardrömsscenario ligger fortfarande bara ett ögonkast bort. Som mest ett land i lågor och upplösning.

Vi vet även att:
X. Svensken har historiskt haft en historia att vara stolta över med vikingatiden och framåt. Man har även byråkratiskt noggrant tidigare kartlagt & värnat det svenska urtypiska utseendet i rasbiologiska institut och massteriliseringar av avvikande karaktär så sent som 50-100 år sedan.

Y. Det är tämligen väl belagt att "hemliga" grupper ur den svenska poliskåren fimpade Olof Palme för att få bort sådana radikala figurer bort från politiken och landet. Sedemera ser man till att skapa villospår efter villospår under förundersökningar och tillsätta de mindre bemedlade förundersökningsledarna som Hans Holmér som får köra respektive utredning i sank.

Det är fullt realistiskt att anta det förekommer fortfarande förtroliga, esoteriska polisiära sammanslutningar som håller landets väl och ve varmast om det kalla svenska hjärtat. Dystopiska prognoser som a, b och c ovan lär skrämma slag på varje godhjärtad svensk och ännu mer de polisiära krafterna som ska skydda landet.

Givet den samlade bilden måste utvecklingen brytas och det tvärt. Det finns även en god möjlighet att Dumle är en polisinformatör som kör slalom på båda sidor om lagen efter behag och då ofta kommit i kontakt med dessa poliser.

Eller så pressas han helt sonika att goa S:t Einar och vågar inget annat mtp de polisiära musklerna.

Summa summarum:

Goare: fortfarande Dumle.
Arkebusator: enskild polisman ur esoterisk sammanslutning.
Motiv: se ovan.

Kanske var det redan denna grupp som viskade i chihab Ls öra att pressa S:t Einar för att få slut på eländet och stoppa utvecklingen. Men nu spekulerar jag bara.

Vad tror ni LadySweden, TwoThousand... Är detta ett spår som ramlat mellan stolarna medan flashbacks veteraner kört vilse i de gamla unkna teorierna?

Man kan ju hoppas att det var någon som fått nog av vansinnet, måste väl ändå finnas poliser med intakta hjärnceller.
Citera
2021-11-03, 20:05
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cleoxpatris
Nej, varför skulle Dumle då sitta o marknadsföra Z.E på insta? Han la ju upp senast idag på story när han sitter i bilen o lyssnar på honom?
Det är väl framförallt Adel som isåfall skulle ha åsikter om Z.E. Dumlee har ingen vidare nära relation med brottsoffret Leis som jag fattat det.

Att sedan Dumlee lyssnar på Z.E i sin bil (kalla det marknadsföra om du vill det) tycker jag inte är något man ska fastna vid.
Citera
2021-11-03, 20:08
Medlem
RadhusRolands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cleoxpatris
Ser ut som att Dumle åkt till Spanien?

Han kanske passade på att dra, med slantarna han fått av expressen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in