Citat:
Ursprungligen postat av
Mongoprofeten
Du är helt ute och cyklar, jag hade blivit bannlyst om jag ens hade varit i närheten av att avslöja en användares identitet. Det är snarare du som får läsa på reglerna.
Jag vet förvisso inte om du verkligen är helt seriös med den här diskussionen och det envisa framhärdandet och klagomålet.
Det kanske är något slags experiment för att pröva hur mycket tålamod som administratörer och moderatorer besitter.
För det känns som att du fått ganska många förklaringar, förmodligen fler förklaringar och svar angående ditt klagomål och ärende
än vad flertalet andra användare får angående sina eventuella klagomål och varningar.
Fast om du är helt seriös och inte framhärdar enbart för att obstruera eller som del av någon slags konstinstallation av något slag,
då vet jag som sagt inte riktigt hur ärendet ska drivas vidare då det saknas någon högre instans på Flashback.
Du får kanske leta reda på var Flashback har sin serverhall och sätta dig där utanför med
banderoller och plakat och protestera och skolstrejka för din sak och hoppas att en folkrörelse bildas.