Citat:
Ursprungligen postat av
kvarkihamnen123
”För några år sedan” EM matchen mot Italien som lewicki förlorade på egen jävla hand är också ”för några år sedan”. Att säga att lewicki förtjänar att vara en startspelare i svenska landslaget är inte att vara ”så objektiv som möjligt” det är rent jävla trams och du vet om det själv. Bara lägg ner vad du gör i allsvenskan betyder inte ett jävla piss. Gustav Svensson ser ut som en jävla världsspelare där helt plötsligt medans alla här inne vet hur han ser ut i landslaget.
Jag säger inte att det är en skam att förlora med 0-1 mot Chelsea men så här är det. Dom ligger TVÄRSIST i gruppen med noll poäng noll mål och en målskillnad på 0-12 och dom förtjänar absolut inte att hyllas för en till jävla förlust. Dom får stryk siffrorna spelar ingen roll tror du verkligen att Chelsea orkar göra mer än att typ ställa ut skorna mot ett sådant gäng?
Jag bedömer Lewicki för vad han gör i CL och EL och svenska landslaget, inte vad han gör i Allsvenskan.
När har jag sagt att MFF imponerat i CL? Jag är dock övertygad att vi gjort det bättre om Lewicki var med i dom andra matcherna också. Han har haft problem med skador.
Chelsea är medvetna om att MFF vunnit över Olympiakos, Celtic, Rangers, Salzburg, Shaktar, Dynamo Kiev, Prag, FCK, Besiktas de senaste åren. Tror inte de ställer in skorna.