Citat:
Ursprungligen postat av
frekkinhead
Ok nu när man sett Sebastian och alla hans jäkla dejter, och så här "långt in" i 'relationerna' med tjejerna, alltså för helvete, kan du inte prata om annat än bara meta-saker? Alltså annat än bara hur ni känner och framtiden ihop och hur mycket kemi ni har, var ORGANISK för FAN. Som Simon, skratta och skämta om VARDARLIGA SAKER. Ska ni bara sitta hela ert jävla förhållande och hålla en fasad om hur mycket kärlek ni har? Man märker att tjejerna börjar trötta oerhört mycket på det. Som Elin sade att hon vill prata om vardagliga saker.
Sluta med ditt fejka jävla djupt och att vara i metaperspektiv helat iden och var istället INNE i relationen istället på ett naturligt sätt och prata om vanliga saker. Varför kan du inte bara typ säga "oj kolla en spindel på marken den är cool" asså JLKSNLKASNDLSAL
PS: Ni som avslöjar saker om det som kommer ske senare, som titta Instagram och sådant, använd SPOILERKNAPPEN snälla någon
Fatta vilket sjukt tråkigt liv man skulle få med Sebastian. Han verkar inte ha något att prata om. Sitta och endast prata om hur djup relationen är.
Och nu bekräftade Elin att han inte kan prata om nåt (jag tänkte innan att de kanske pratar om mer saker då inte kameran är på, men näe, inte det heller).
Backstreet Boys och noll samtalsämnen.
Förstår att Elin flirtade med kamerateamet. Skulle jag också göra.
(Även om jag inte gillar Elin, och tycker det är en befrielse att slippa se henne mer i rutan, så förstår jag henne verkligen på den fronten.)