2021-11-01, 17:09
Medlem
Kaffebitens avatar

Btw tycker jag att Simon är lite lik en manlig, yngre version av Gunilla Persson i utseendet.
Citera
2021-11-01, 17:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag gillar också Matilda. Och även Linda.
Trots operationer.
Jag kan också ha fördomar med sånt, men det gäller att se människan bakom även om de är plastikopererade.

Linda var också vettig, hade självdistans även om hon hade lite maner för sig.

Men det är tråkigt att de inte föredrar sina naturliga utseenden.

Varför tror du att de plastikopererat sig då? Kanske för att människor precis som ni här inne pratar illa om små läppar och stora näsor. Elvira som ni tycker är så naturlig och fin har ju sillisar, så så naturlig än nog ingen. Möjligtvis ida då, tror inte hon gjort något. Men nästan alla unga tjejer idag har gjort fillers, så det kan killar gärna ta birt från sina dealbreaker-listor, det blir svårt att hitta någon annars. Och tro mig, ni ser det ändå inte om det inte är överdrivet mycket
Citera
2021-11-01, 17:36
Medlem
Citera
2021-11-01, 17:40
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellesein
Varför tror du att de plastikopererat sig då? Kanske för att människor precis som ni här inne pratar illa om små läppar och stora näsor. Elvira som ni tycker är så naturlig och fin har ju sillisar, så så naturlig än nog ingen. Möjligtvis ida då, tror inte hon gjort något. Men nästan alla unga tjejer idag har gjort fillers, så det kan killar gärna ta birt från sina dealbreaker-listor, det blir svårt att hitta någon annars. Och tro mig, ni ser det ändå inte om det inte är överdrivet mycket

Jag är sparsam med att kommentera utseenden i relationssåpetrådarna.

Det blir aldrig roligt när folk utreder sönder deltagares utseenden i de här trådarna.
De som gör det brukar inte ha så roliga inlägg överhuvudtaget.

Edit: Den här tråden var smått vedervärdig när folk utredde Armina och Alice utseenden.
När det blir så väntar jag med kommentarer och ser om tråden kommer på rätt spår igen.
Senast redigerad av dialektiker 2021-11-01 kl. 17:47.
Citera
2021-11-01, 17:41
Medlem
Är så jävla trött på martyr-Armina!!
Nån sa i denna tråd förut att hennes mål är att komma tillbaka som bachelorette och tyvärr kanske hon får det med tanke på hur mycket utrymme o skärmtid produktionen ger henne!
O nu kommer det fram att hon initialt sökt till bachelorette…
Hon är extremt tråkig, torr och inte ett dugg relaterbar - egenskaper som en bachelorette INTE ska ha..
Utöver det, och enligt min mening inte speciellt snygg eller söt heller…

Hon säger att hon har känslor och är ledsen blabla men ser bara ut som en uttryckslös robot?!
Citera
2021-11-01, 17:57
Medlem
Alltså jag säger bara att hade jag träffat en kille så många gånger som armina har träffat sebastian, så hade jag redan varit gift och haft barn typ. Känns som att hon är sjukt ”stängd” för relationer? Efter sjuttielva dejter får han fortfarande bara en kram?? Jag fattar inte
Citera
2021-11-01, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Är så jävla trött på martyr-Armina!!
Nån sa i denna tråd förut att hennes mål är att komma tillbaka som bachelorette och tyvärr kanske hon får det med tanke på hur mycket utrymme o skärmtid produktionen ger henne!
O nu kommer det fram att hon initialt sökt till bachelorette…
Hon är extremt tråkig, torr och inte ett dugg relaterbar - egenskaper som en bachelorette INTE ska ha..
Utöver det, och enligt min mening inte speciellt snygg eller söt heller…

Hon säger att hon har känslor och är ledsen blabla men ser bara ut som en uttryckslös robot?!

Ja, hon sa ju faktiskt under middagen att hon hade sökt till Bachelorette men kvalade väl inte in…
Citera
2021-11-01, 18:36
Medlem
Får känslan att enda anledningen till att Armina kom med i programmet är för att hon kommer bara nästa års Bachelorette. Hon verkar inte genuint intresserad av någon utav killarna och lyckas på något sätt få väldigt mycket skärmtid.
Citera
2021-11-01, 18:50
Medlem
Fyfan för Shilera alltså. Beter sig som en kränkt tonårsflicka som är svartsjuk på att andra tjejer får mer uppmärksamhet från killar och försöker få tjejerna att se dåliga ut. Hon tror verkligen hon är mest berättigad att få träffa Sebastian.
Citera
2021-11-01, 19:08
Avstängd
frekkinheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fly.girl
Får känslan att enda anledningen till att Armina kom med i programmet är för att hon kommer bara nästa års Bachelorette. Hon verkar inte genuint intresserad av någon utav killarna och lyckas på något sätt få väldigt mycket skärmtid.

Hon har ju extrema kontrollbehov uppenbarligen. Pedant också, enligt vad hon sade. Hon klarade inte av att få nobben av Simon, egentligen inte för att hon fick nobben bara men hon sade själv att "hon ville välja själv". Samma med kyssen till Sebastian, hon ville ha den sist och själv välja när hon ska kyssa honom, om hon får sista rosen. Och klart hon vill vara med i Bachelorette, hon har ju det extrema behovet av att neka killar och vill ha känslan att alla suktar efter henne så hon kan kontrollera och bestämma.
Att Sebastian inte sett igenom detta redan är löjligt. Tur att de andra tjejerna har lite mer social medvetenhet. Shilera är i alla fall ärlig rakt igenom. Visst hon hade lite av ett 'skådespel' där vid ceremonin men det spelar ingen roll för hon hade ändå gjort sitt val av att ta emot rosen då hon är genuint intresserad av honom.
Blev dock förvånad av att Elin flirtat med produktionskillarna, det var rätt konstigt
Citera
2021-11-01, 19:10
Medlem
Måste bara säga, detta är spoiler för tjejerna avslöjar allt, inget annat... Men herregud vad ELAK Shilera är. Hon sitter helt lugnt och säger till Armina och Elin att de inte var vänner i huset, trots att de uppfattat det som det. De har haft djupa diskussioner och sitter umgåtts, för att hon sen ska avslöja i tv att hon aldrig såg det som vänskap. Jag gillar inte Elin eller Armina speciellt mycket, eller Shilera för den delen, men herregud vad det där gör ONT. Även om någon inte är din bästavän så behöver du inte säga rakt till den att "vi var aldrig vänner, ni var inte mina topp 2 där inne, om jag fick välja." Nej okej då tack för att du berättar att de som sett dig som sina vänner bara var andrahandsval när det inte fanns någon annan kvar för dig att umgås med. VIDER.
Citera
2021-11-01, 19:12
Medlem
Mathildas läppar ser vidriga ut.
Slappa och lealösa.
Botox i läpparna?
Ser smutsig ut runt munnen också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto