2021-11-01, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon

Inte av dig i alla fall. Läs tråden först.
Citera
2021-11-01, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pickadora
Inte av dig i alla fall. Läs tråden först.

Jag tror det kommer hålla mellan Simon och Elvira
Citera
2021-11-01, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Tror exakt samma som du! Dock inte sett veckans avsnitt ännu…

Så fel vi hade.. haha! Blev så förvånad över vilka som fick åka i veckans rosceremoni. Uppskattar ändå att det inte är helt förutsägbart.

Synd bara att ryktet går här om vem Simon kommer välja i slutändan. Hade varit roligare att inte ”veta”

Hoppas iaf det blir par som håller för en gångs skull!
Citera
2021-11-01, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Shilera kan inte hela tiden rättfärdiga allt hon gör med att det är så ”hon kände då”. Det funkar liksom inte. Man kan inte gå runt i verkliga livet och mobba folk och sedan ursäkta det med ”men det är ju så jag känner”.

Sedan så är hon väldigt ärlig. Kan oftast uppskatta det hos folk men Shilera måste lära sig att man inte behöver säga allting man känner. Man uppfattas som väldigt taskig då. Exempelvis i TAA där hon säger rakt ut till Armina och Elin att de är hennes andrahandsval. Varför ens säga det? Om du nu känner så, vad tjänar du på att säga det? Det enda som kommer ut av det är att du eventuellt gör Armina och Elin ledsna samt troligen uppfattas som sjukt osympatisk och kall.

Hon är ju sjukt kall och osympatisk. Manipulativ och kanske sociopat. Riktigt obehaglig. Hon har dock riktigt dåliga social skills för en sociopat, men inför föräldrarna så lekte hon svärmorsdröm. Äckligt
Citera
2021-11-01, 22:45
Medlem
Fy faaan vad Elvira är en riktig falsk horunge. Hatar när hon ler så där jääävla falskt samtidigt som hon snackar skit om sina ”vänner”.. Hon kan inte sluta le för hon är så nöjd över att se Simon gå på hennes falska bortförklaringar. Hoppas verkligen Simon kastar ute henne snart och att hela Sverige minns henne som den falska jäveln hon är.
Citera
2021-11-01, 22:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ellesein
Hon är ju sjukt kall och osympatisk. Manipulativ och kanske sociopat. Riktigt obehaglig. Hon har dock riktigt dåliga social skills för en sociopat, men inför föräldrarna så lekte hon svärmorsdröm. Äckligt

Alltså hon är ärlig med hennes känslor och vad hon tycker. Uppskattar ändå det. Men det är där hennes fördelar slutar. Hon är väldigt osympatisk och extremt svartsjuk. Hade inte kunnat leva med en person som Shilera.
Citera
2021-11-01, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HenrikN96
Alltså hon är ärlig med hennes känslor och vad hon tycker. Uppskattar ändå det. Men det är där hennes fördelar slutar. Hon är väldigt osympatisk och extremt svartsjuk. Hade inte kunnat leva med en person som Shilera.

Det känns som att Shilera någon gång i sitt liv fått höra någon säga "jag är inte elak, bara ärlig" och tagit till sig det och applicerat det på hela hennes personlighet.

Hon skröt i några avsnitt tidigare om att hon vann stipendium för att ha varit en bra vän, men det ser man fan inte nu. Hon verkar verkligen som en sådan som trycker ner andra tjejer för att höja sig själv. Det står liksom "osäker" på hennes panna.
Citera
2021-11-02, 00:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av iammichelemorrone
Det känns som att Shilera någon gång i sitt liv fått höra någon säga "jag är inte elak, bara ärlig" och tagit till sig det och applicerat det på hela hennes personlighet.

Hon skröt i några avsnitt tidigare om att hon vann stipendium för att ha varit en bra vän, men det ser man fan inte nu. Hon verkar verkligen som en sådan som trycker ner andra tjejer för att höja sig själv. Det står liksom "osäker" på hennes panna.

Självklart är det så. Tror hon aldrig uppfattar sig själv som elak, tror snarare hon tror att hon gör alla en tjänst när hon säger hur hon känner och tänker hela tiden. Grejen med hennes beteende dock är att jag verkligen inte uppskattar det motsatta. Dvs tjejer som håller inne sina känslor och så blir det pannkaka på det sättet istället. Exempel på detta är Rebecka som är den typen av brud, och där såg man ju att det blev problem med Simon när hon inte sa som hon kände.

Men Shiliera tar det till en ny nivå när hon inte skäms över att säga rakt ut att hon bara umgås med någon för att "det inte finns några andra kvar". Vem säger ens så? Det krävs en speciell typ av människa för att säga såna saker och att ständigt snacka skit om andra. Jag tror att hon är sjukt svår att leva med och hoppas verkligen inte att Sebastian har valt henne. Gjorde han det så är det förmodligen slut nu.
Hon lever också i någon konstig vanföreställning att hon har "ensamrätt" på Sebastian och ger ett så sjukt osympatiskt intryck i alla lägen. Osäker är också rätt ord.
Citera
2021-11-02, 01:09
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Förstår inte hur Armina kan vara kvar. Sebastian måste tycka hon är riktigt snygg.

För personlighet? Hon är iskall, lynnig och ombytlig.
Men Sebastians ögon tindrar och han tror det är ömsesidigt. Stackars snubbe.
Om han inte väljer Ida i slutet, som nog är den bästa för honom så tappar jag hoppet helt över dagens ungdomar.
Citera
2021-11-02, 01:39
Avslutad
Tror ni att Simons lillebror betyder allt för honom? Tycker inte Simon pratat så mycket om det.
Citera
2021-11-02, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iammichelemorrone

Nämnde detta tidigare men då var det ingen en som snappade.Nu upprepas allt det jag skrev men i längre ordalag. Strunt idet, Shilera är iaf rent hemsk. Jag håller med, narcisistisk, bortskämd och ljuger. Allmänt otrevlig. Man har ju desdutoom fått se en hel del inslag i programmet Idol, där man ser hur de turkiska systrarna Interagerar och ibland talar väldigt illa om svenska kvinnor, deltagare m fl.. Man får ju hoppas att Sebastian verkligen gör rätt värderingar nu.
Gällande Armina tycker jag nog hon verkligen verkar vara den som är mest realist iaf.Hon åmar ju sog inte och håller på och fjäskar. Hon har som S's mamma sade mer fötterna på jorden. Personligen tycker jag.
Citera
2021-11-02, 02:03
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modify
Huuur kan Nora bli förvånad över att hon inte fick en ros av Sebastian? Hon åker ner till Grekland för Sebastian i predikan om att återuppta relationen/konversationen där den slutade hemma. Sen dejtar hon båda killarna långt in i programmet och visar större nyfikenhet till Simon mot slutet. Klart hon inte får en ros då av Sebastian.

Hon ser dessutom betydligt äldre ut än 23, om jag sett henne på stan så skulle jag ha gissat på 30-32.

Nä, det var bra att hon inte fick någon blomma av Sebbe. Hon hade sin chans i Stockholm men sumpade den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in