2021-11-02, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Nä, inget att lägga någon vikt på…. Packet drar skit ur arslet och hänvisar till ”källor” som inte finns.
Hade polisen haft minsta aning om att Dumle letar efter denna 16-åring som blev skjuten i akalla, hade de definitivt plockat in honom.
Skjutningen i Akalla har säkert inget att göra med Einar, för då hade han varit klippt till 100%
De kan inte plocka in en person för att denne letar efter någon.
Citera
2021-11-02, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Förstår inte om du vill avfärda eller inte, men betänk att deras utgivningsbevis skulle ryka om de fabricerar myndighetsdokument. Ljuga bäst de vill får de göra. Att vilseleda m.h.a. falska dokument utfärdat av polis (sigill) är ett brott.

Citat:
Ursprungligen postat av superbajs
Det faktum att bilden finns med i en tidigare artikel och att lappen från "polisen" ser ut som att den är gjord i Word på 5 minuter pekar på att det är samnytt själva som fabricerat den.
Det framgår ju tydligt att det är en lapp från sjukhuset och inte från polisen.
Citera
2021-11-02, 03:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Eviie
Kan det inte vara så att det är E som vill se vad det är för bilder de tog på honom som han förstod skulle spridas så Adel försöker spela som att han är emot E och tigger till sig bilderna för E’s skull? För långsökt kanske

Nja han är väldigt på och drivande, tydlig med att e inte backas av dom.

Tror han är genuin
Citera
2021-11-02, 04:40
Medlem
milklobster: Rapparenva säger han bror för han kontakta gambia å ville ses å prata att han vill göra rätt ifrån sig men vill ha grabbafma bakom sig när de gället musiken å allt jani
mujaheed: Han duckar bror
mujaheed: Han svarar inte hela dagen igår
mujaheed: Så vi börja bombdåd
mujaheed: Planera
milklobster: Olek broder ska vi göra som vi bestämde ska ja försöka lösa 3 kanimerma
milklobster: Gambia säger han ttot han löser de om vi är e han
milklobster: ?
mujaheed: Bror det år enkelt om han inte hämtar vi kmr mörda honom
mujaheed: Kolla med han om ni kan justera så äter vi gärna med er

Dalen o vårby klippte einar för att han betala inte dom 3 miljonerna o han gick med horungarna från västerås

Där har ni den
mujaheed = chibab
gambia = ardy
dumle o adel goade
Citera
2021-11-02, 04:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eviie
What! Vad är det för bild & byxor?
GROV voldtek av Dumle og compani..Hun ble ødelagt i underlivet.av blant annet en pistol
Citera
2021-11-02, 06:07
Medlem
Någon som vet rapparen 23's riktiga namn och hans ålder? Han som gjorde en låt med Einar
Citera
2021-11-02, 06:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illincognito
Hur man än försöker vända och vrida på detaljerna, så ska man och bör man nog inte underskatta själva symboliken kring detta mord.

Så gott som alla som bor i Sverige vet vem han är, ev är de väl bara JockeBoy eller va han heter som har någorlunda lika brett kändisskap?

Nästa del av symboliken är att Nisse om någon stod för de svenska i mångas ögon, född med en silversked, bott i stora fina hem mm mm. Frågar man personer med en eller två utrikesfödda föräldrar, så är ja helt 100 på att dom upplever Nisse som mer svennebanan symbol än kungen och prinsen tillsammans.

De är också anledningen till att ja tror att detta blir löst, även om tiden har sin gång.
(Sen finns det nog en ganska stor risk för vedergällning, de finns nog både 2 och 3 st som känner sig förrådda och svikna nu, beroende på vem som utförde och motivet. Den delen tror ja inte MGM hade kalkylerat med)

För svensk hiphops skull hoppas ja verkligen inte att hans kropp blev någons juvel.
För han kommer bara att växa som artist av detta.

Vet inte varför folk tror att han var född in nåt sagolikt lyx i överklassen.
Berätta mer, vilka stora fina hem bodde han i med sina silverskedar?
Citera
2021-11-02, 06:38
Medlem
Citat:
Länka tack. Det är inget som jag sett i huvudtaget, att media gått ut och sagt att han skulle ha varit inblandad i skjutningen vid studion.

Dessutom dementerades uppgiften om att någon som helst skulle ha tagit på sig mordet på Einar..

Bäst att passa sig med vad som sägs, för det du nämner har ju varit en trådsanning.

Media sa aldrig att någon tagit på sig mordet, utan att en tonåring kontaktade polisen och berättade om sin inblandning vill jag minnas, artikeln togs ner efter att åklagare demeterat att så var fallet, men det kan ju lika gärna bero på att denna tonåring behöver skydd, och kort efter detta sköts då en tonåring i Akalla. Fritt att spekulera kring
Citera
2021-11-02, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
milklobster: Rapparenva säger han bror för han kontakta gambia å ville ses å prata att han vill göra rätt ifrån sig men vill ha grabbafma bakom sig när de gället musiken å allt jani
mujaheed: Han duckar bror
mujaheed: Han svarar inte hela dagen igår
mujaheed: Så vi börja bombdåd
mujaheed: Planera
milklobster: Olek broder ska vi göra som vi bestämde ska ja försöka lösa 3 kanimerma
milklobster: Gambia säger han ttot han löser de om vi är e han
milklobster: ?
mujaheed: Bror det år enkelt om han inte hämtar vi kmr mörda honom
mujaheed: Kolla med han om ni kan justera så äter vi gärna med er

Dalen o vårby klippte einar för att han betala inte dom 3 miljonerna o han gick med horungarna från västerås

Där har ni den
mujaheed = chibab
gambia = ardy
dumle o adel goade

Ja asså, läser man encro-chattarna så märker man ju att dessa två har samarbetat i att pressa Einar på pengar. Vårby för att de är hungriga & dalen för att de känner att Einar är skyldig dem pengar (för att han hittat ett kryphål i kontrakt med SSTV & börjat släppa musik under NS1 istället?!?). Jag fick en jävla massa skit för att ens ha nämnt Vårby/dalen tillsammans.

Detta har varit min teori, att Vårby & Dalen satt en skottpeng på Einar då han inte hostade upp 3mkr. De ville visa att de menade allvar att de skulle fimpa honom om pengarna inte betalades. Vårby är redan försvagade & vill inte ses som ännu svagare (”alphahane-mentalitet”) & Dalen vill visa sig starka.

Skottpengen har HH lagt vantarna på. En intern splittring i HH, har lett till att de fightas om makten inom sig själva. Splittringen ska ha skett efter Kard*s mord. Detta mord ledde även till att det blev en splittring mellan Adel (och kurderna) & HH. HH, som vet att Adel är ”nära” med Einar, pressar honom att goa innan de fimpar honom istället. Dumle som är nära med Adel, och (som vi vet) är en känd goare själv.
Dree Low, som även han är vän med Einar, sitter häktad och har ingen koll på vad som planeras.

Jag vet att jag skrivit liknande förr & att många tyckte att det lät helt kaiko. Men hur osannolikt är det verkligen? Jag är fast för detta.

Innan någon lackar ur, detta är en teori. En spekulation av någon som inte VET något utan som endast läst.
Citera
2021-11-02, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abdew
ääh

Citat:
Ursprungligen postat av MsMEsO
Media sa aldrig att någon tagit på sig mordet, utan att en tonåring kontaktade polisen och berättade om sin inblandning vill jag minnas, artikeln togs ner efter att åklagare demeterat att så var fallet, men det kan ju lika gärna bero på att denna tonåring behöver skydd, och kort efter detta sköts då en tonåring i Akalla. Fritt att spekulera kring

I guess mannen.
Tycker bara att hela den artikeln ser så jävla mysko ut. För mig luktar det fabricerat, just med tanke på hur de skrivit artikeln. Hade polisen gått ut med denna info till sjukhuset, så tvekar jag inte en sekund på att även MSM hade kört storyn.

Såklart fritt att spekulera
Citera
2021-11-02, 06:47
Medlem
Det var en som skrev att Havals mamma beställde mordet. Kan nog stämma. Polisen bör avlyssna hela deras familj!
Citera
2021-11-02, 06:48
Medlem
abdews avatar
Citat:
I guess mannen.
Tycker bara att hela den artikeln ser så jävla mysko ut. För mig luktar det fabricerat, just med tanke på hur de skrivit artikeln. Hade polisen gått ut med denna info till sjukhuset, så tvekar jag inte en sekund på att även MSM hade kört storyn.

Såklart fritt att spekulera
Du fick med ett ääh där

De brukar nog inte köra såna storys.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in