Citat:
Ursprungligen postat av
Infofinnslen
milklobster: Rapparenva säger han bror för han kontakta gambia å ville ses å prata att han vill göra rätt ifrån sig men vill ha grabbafma bakom sig när de gället musiken å allt jani
mujaheed: Han duckar bror
mujaheed: Han svarar inte hela dagen igår
mujaheed: Så vi börja bombdåd
mujaheed: Planera
milklobster: Olek broder ska vi göra som vi bestämde ska ja försöka lösa 3 kanimerma
milklobster: Gambia säger han ttot han löser de om vi är e han
milklobster: ?
mujaheed: Bror det år enkelt om han inte hämtar vi kmr mörda honom
mujaheed: Kolla med han om ni kan justera så äter vi gärna med er
Dalen o vårby klippte einar för att han betala inte dom 3 miljonerna o han gick med horungarna från västerås
Där har ni den
mujaheed = chibab
gambia = ardy
dumle o adel goade
Ja asså, läser man encro-chattarna så märker man ju att dessa två har samarbetat i att pressa Einar på pengar. Vårby för att de är hungriga & dalen för att de känner att Einar är skyldig dem pengar (för att han hittat ett kryphål i kontrakt med SSTV & börjat släppa musik under NS1 istället?!?). Jag fick en jävla massa skit för att ens ha nämnt Vårby/dalen tillsammans.
Detta har varit min teori, att Vårby & Dalen satt en skottpeng på Einar då han inte hostade upp 3mkr. De ville visa att de menade allvar att de skulle fimpa honom om pengarna inte betalades. Vårby är redan försvagade & vill inte ses som ännu svagare (”alphahane-mentalitet”) & Dalen vill visa sig starka.
Skottpengen har HH lagt vantarna på. En intern splittring i HH, har lett till att de fightas om makten inom sig själva. Splittringen ska ha skett efter Kard*s mord. Detta mord ledde även till att det blev en splittring mellan Adel (och kurderna) & HH. HH, som vet att Adel är ”nära” med Einar, pressar honom att goa innan de fimpar honom istället. Dumle som är nära med Adel, och (som vi vet) är en känd goare själv.
Dree Low, som även han är vän med Einar, sitter häktad och har ingen koll på vad som planeras.
Jag vet att jag skrivit liknande förr & att många tyckte att det lät helt kaiko. Men hur osannolikt är det verkligen? Jag är fast för detta.
Innan någon lackar ur, detta är en teori. En spekulation av någon som inte VET något utan som endast läst.