2021-11-01, 22:46
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eviie
What! Vad är det för bild & byxor?
Bilden på byxorna är från brottsoffret som han och sin vänner våldtog.

Han stoppade in en pistol i hennes mus, därav alla blodfläckar. Brottsoffret var dessutom nära att dö pga förblödning.

Det går inte att beskriva med ord vilket smuts Dumlee är.

Det är ytterst få människor som jag genuint skulle vilja se bli avrättade, och en av dom få är Dumlee.
Citera
2021-11-01, 23:04
Medlem
Hörde nyss på einars osläppta låt med owen o thrife då nils sjunger ”åker runt i bilen med grabbarna från rissne” yäni han chillar med rissne grabbarna
Citera
2021-11-01, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbetappe
Hörde nyss på einars osläppta låt med owen o thrife då nils sjunger ”åker runt i bilen med grabbarna från rissne” yäni han chillar med rissne grabbarna

Denna tycks ha producerats innan han och Thrife ”gled ifrån varandra” – kanske är kopplat till SSTV? D.v.s att han kanske inte hade någon koppling till Rissne utöver via Dalen. Ingen aning dock.
Citera
2021-11-01, 23:09
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waffler
Denna tycks ha producerats innan han och Thrife ”gled ifrån varandra” – kanske är kopplat till SSTV? D.v.s att han kanske inte hade någon koppling till Rissne utöver via Dalen. Ingen aning dock.
Thrife är väldigt bra vän med Haval så det går nog att utesluta att denna låt spelades in nyligen.
Citera
2021-11-01, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Waffler

Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Thrife är väldigt bra vän med Haval så det går nog att utesluta att denna låt spelades in nyligen.
Det stämmer den är ej nyligen, nåt år
Citera
2021-11-01, 23:16
Medlem
Citat:
+1

Men jag undrar hur medvetna grabbarna som umgås med byrackan är om hans vidriga handlingar och brott? Hur i hela friden kan t ex Einar velat dela en joint med denna svininfluensa? Hur kan man låta människan få känna sig som en del i samhället? HUR kan han få utrymme i media? Jag går sönder när jag tänker på hans brottsoffer och att hon ska behöva se honom i nyhetsmedia. USCH Sverige! USCH dumle din äckliga parasit!!!!

Nu var det väll så att han begick själva våldtäkten med 5-6 stycken vänner- så det ses knappast som ett problem, eller något som ligger honom i fatet. Det var väll en svensk tjej som var bo?
Citera
2021-11-01, 23:16
Medlem
yessyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolzombie
Har hört från många ställen nu att adel skrattat åt einar när han blev kidnappad, har du någon bild/video från det man kan se?
retiredpoint: Men bror kan jag få se bilderna
retiredpoint: Bror de adi bror jag vet allt som hänt
retiredpoint: Hahahaha d räcker läääään
retiredpoint: Lyssna kd du vet själv hur vi rullar vi tar hand om våra egna han är inte med oss han har velat köra sin egen grej så då får.man klsra sig sj också
retiredpoint: Bara så alla sidor hsr de klsrt för sig
retiredpoint: Helt rätt bror
retiredpoint: De är en hård värld
retiredpoint: Bästa bror.men vi hörs senare brot prata me d inblandade låt de veta vi tar hand om våra han är inte med oss

retiredpoint = adel

Detta är alltså från encrochattarna från FUP. Utifrån detta så ser vi att Adel inte var någon vidare vän till Einar. Stackars Einar omgiven av lömska ormar...usch.

https://www.docdroid.net/tH0YQPP/b-3712-21-ab-19-protokollbilaga-nr-2-encro-maskad-klar-pdf#page=12
Senast redigerad av yessyy 2021-11-01 kl. 23:51.
Citera
2021-11-01, 23:17
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Här är en av anledningarna till varför jag tror att det är fake.
Då snackar vi alltså om bilden som är använd på meddelandet från ”polisen”. Sen ser det ju inte särskilt polisiärt ut.

Rent logiskt så luktar det skit från Samnytts håll.

Känns väl som att MSM hade gått ut med något också… Om det hade varit sant alltså..

Ja, kan vara. Måste inte vara. Jag har ingen koll på samnytt. Men har fått liknande information på jobb och det har inte behövt se proffsigare ut.
Citera
2021-11-01, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yessyy
retiredpoint: Men bror kan jag få se bilderna
retiredpoint: Bror de adi bror jag vet allt som hänt
retiredpoint: Hahahaha d räcker läääään
retiredpoint: Lyssna kd du vet själv hur vi rullar vi tar hand om våra egna han är inte med oss han har velat köra sin egen grej så då får.man klsra sig sj också
retiredpoint: Bara så alla sidor hsr de klsrt för sig
retiredpoint: Helt rätt bror
retiredpoint: De är en hård värld
retiredpoint: Bästa bror.men vi hörs senare brot prata me d inblandade låt de veta vi tar hand om våra han är inte med oss

retiredpoint = adel

Detta är alltså från encrochattarna från FUP. Utifrån detta så ser vi att Adel inte var någon vidare vän till Einar. Stackars Einar omgiven av lömska ormar...usch.

https://www.docdroid.net/tH0YQPP/b-3712-21-ab-19-protokollbilaga-nr-2-encro-maskad-klar-pdf#page=12

När man läser detta så tvekar jag inte alls på att han goat, tillsammans med Dumle
Citera
2021-11-01, 23:25
Medlem
Eviies avatar
Citat:
När man läser detta så tvekar jag inte alls på att han goat, tillsammans med Dumle

Kan det inte vara så att det är E som vill se vad det är för bilder de tog på honom som han förstod skulle spridas så Adel försöker spela som att han är emot E och tigger till sig bilderna för E’s skull? För långsökt kanske
Citera
2021-11-01, 23:27
Medlem
Citat:
Kan det inte vara så att det är E som vill se vad det är för bilder de tog på honom som han förstod skulle spridas så Adel försöker spela som att han är emot E och tigger till sig bilderna för E’s skull? För långsökt kanske

Låter långsökt, men vad vet jag…
Tänker att E redan visste vad bilderna skulle visa?
Citera
2021-11-01, 23:30
Medlem
Frickys avatar
Citat:
Ändå har han mage att ladda upp en bild tillsammans med Einar:

https://anonfiles.com/1b31e3S2u6/Screenshot_2021-11-01-23-27-15-325_com.instagram.android_2_jpg

Låt oss också skratta åt hans text "Vila i fred"
Senast redigerad av Fricky 2021-11-01 kl. 23:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in