2021-11-01, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schwammel
Så du tror på riktigt att Samnytt skrivit polisens meddelande själva (som visas i bilden)...?

Luktar fake så att det vara skriker om det…
Går inte att lita på Samnytt, det vet alla med lite hjärna.
Ser ”meddelandet” legitimt ut? Nä.

Nu spys det ut en massa jävla skit i tråden istället.
Citera
2021-11-01, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Läs konversationen istället! Leksell kan inte vara någon av de 6 punktmarkerade eller den tredje personen från N&C med kopplingar till skjutningar efter knivskärningen där

Jag har läst konversationen. Det finns inget som säger att artisten inte skulle kunna vara Leksell. Att kalla Adel för popartist är ju löjligt.
Citera
2021-11-01, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Snälla, håll käften ditt luder.

Att du har mage att försöka smutsa ner Nisses flickvän säger snarare mer om vilket luder du är.

Att du påstår att Alexandra gick runt och skrattade under minnesceromin är bara löjligt.

Jag va där, idiot
Citera
2021-11-01, 10:57
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Jag har läst konversationen. Det finns inget som säger att artisten inte skulle kunna vara Leksell. Att kalla Adel för popartist är ju löjligt.
Jag tänker inte upprepa mig.

Löjligt eller ej:
Leksell är ingen av dessa 6.
Citera
2021-11-01, 10:58
Medlem
Citat:
Är det långsökt att tänka sig att 16- åringen är en släkting till Dumle?

Citat:
Ursprungligen postat av Fricky
Det är inte helt omöjligt, skulle inte påstå att det är långsökt.

Att 16-åringen fick ett skott på sig en timma efter att Expressen laddade upp en intervju med Dumlee, kan ha varit ett budskap från hans fiender.

Det skulle absolut vara värt att gräva mer i detta.

Citat:
Problemet med denna min idé är väl att en 16-åring isf skulle ha varit på N&C, men det kanske inte vore så märkligt ändå? Jag vet inte.

Nu får ni väl ge er? Mer långsökt får man fan leta efter.

Offret som blev skjuten i Akalla heter Yohan*s *phr*m (*=e). Det är afrikanskt.

Nu släpper vi det
Senast redigerad av PappasKebab 2021-11-01 kl. 11:03.
Citera
2021-11-01, 11:02
Medlem
yessyys avatar
Citat:
Jag tänker inte upprepa mig.

Löjligt eller ej:
Leksell är ingen av dessa 6.
Nu får du faktiskt ge dig. Leksell är popartisten. Hans manager är också manager för Nosh & Chow vilket förklarar att de var just där. Du vet ingenting och du bidrar bara med massa onödiga inlägg.
Citera
2021-11-01, 11:02
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av schwammel
Så du tror på riktigt att Samnytt skrivit polisens meddelande själva (som visas i bilden)...?
Precis. Många verkar missat att längt ner i artikeln finns polisens meddelande fotat, de innehåller även daktnings bild på Dumle. Kolla det innan ni avfärdar artikeln.
Citera
2021-11-01, 11:04
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Precis. Många verkar missat att längt ner i artikeln finns polisens meddelande fotat, de innehåller även daktnings bild på Dumle. Kolla det innan ni avfärdar artikeln.
Förstår inte om du vill avfärda eller inte, men betänk att deras utgivningsbevis skulle ryka om de fabricerar myndighetsdokument. Ljuga bäst de vill får de göra. Att vilseleda m.h.a. falska dokument utfärdat av polis (sigill) är ett brott.
Senast redigerad av psykoshippien 2021-11-01 kl. 11:08.
Citera
2021-11-01, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4

Lustigt nog använde Samnytt samma bild i en artikel för 2 dagar sedan. https://samnytt.se/dodspatrullens-mehdi-dumlee-sachit-glorifieras-i-expressen-gruppvaldtog-flicka-blodig-under-pistolho t/

Samnytt är inget mer än en skitblaska. Inget skulle förvåna mig. Speciellt inte om de skrivit meddelandet själva.
Citera
2021-11-01, 11:09
Medlem
superbajss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasKebab
Lustigt nog använde Samnytt samma bild i en artikel för 2 dagar sedan. https://samnytt.se/dodspatrullens-mehdi-dumlee-sachit-glorifieras-i-expressen-gruppvaldtog-flicka-blodig-under-pistolho t/

Samnytt är inget mer än en skitblaska. Inget skulle förvåna mig. Speciellt inte om de skrivit meddelandet själva.

Det faktum att bilden finns med i en tidigare artikel och att lappen från "polisen" ser ut som att den är gjord i Word på 5 minuter pekar på att det är samnytt själva som fabricerat den.
Citera
2021-11-01, 11:12
Medlem
beckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
Känns inte bra när GW Persson säger att det ser mörkt ut att klara upp mordet på NG.
GW verkar vara en gammal alkoholiserad alkis, som är trevlig men som man absolut inte ska låta analysera något. Speciellt inte med statistik, det måste man överlåta åt mentalt hälsosamma personer, inte låta alkisar gissa utifrån gamla tabeller.
Man kan inte använda 20-talastatistik, utan man måste väga in en massa olika faktorer.
Offentlig fakta, främst kring knivningen, och vad Dumle själv säger, tyder på en massa gripanden och fällande domar.
Senast redigerad av becko 2021-11-01 kl. 11:17.
Citera
2021-11-01, 11:13
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yessyy
Nu får du faktiskt ge dig. Leksell är popartisten. Hans manager är också manager för Nosh & Chow vilket förklarar att de var just där. Du vet ingenting och du bidrar bara med massa onödiga inlägg.
Jag citerar konventionen vi hade;

"
Jag citerar ur en artikel som diskuterats här flera gånger, men vad jag vet har en specifik sak missats i tråden;

"Efter mordet på Nils ”Einár” Grönberg punktmarkerar polisen nu de inblandade i ett knivbråk på nattklubben Nosh and Chow:

En rappare som greps tillsammans med Einár för dådet, hans släkting och mannen som knivhöggs.

Totalt finns sex personer – varav tre rappare – på polisens fokuslista."

"Fokuslistan med de sex männen har tagits fram efter Einármordet"

"De tre andra männen på fokuslistan har kopplingar till skottlossningarna veckan efter knivbråket på nattklubben. I den sista av de skjutningarna dog Einár."

https://www.expressen.se/nyheter/kri...efter-mordet-/

Att Adel och Dumle är kopplade till de omtalade skottlossningarna vet vi. Vem är den tredje? Det är alltså inte Leis, inte Z-E och inte släktingen till Z-E. Det är "släktingen till Dumle", och hur är han kopplad till skottlossningar efter N&C, där NG dog i den sista?

Var NG endast 1 av 3 (NG, Z-E och "vännen/ släktingen till Z-E) som de fick tag i?"

"Den okände av de sex har kopplingar till en skjutning efter N&C och fram till mordet
Det måste inte vara kopplingar till mordet eller skjutningen i Sätra, men vilken skjutning vore intressant att veta"

Läs artikeln ser du att det stämmer!

Edit;
Spännande att du hellre ser diverse sidodiskussioner i tråden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in