2021-11-01, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peckapecan
Står inget där vad jag kan se, provade att byta från N* till cli****por**** då funkade det
Du borde fått info från din säljare att den gamla portaladressen har slutat användas.
Citera
2021-11-01, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jedigovna
Vilken app rekommenderar ni för en Samsung TV med Tizen OS?

SmartOne är i alla fall billigast och de verkar oxå seriösa. Har fått svar från deras support när det har varit lite strul. Det jag saknar mest där är möjligheten att söka kanaler men det är ingen stor grej. Under serier och filmer kan man däremot söka. Har märkt ibland att man måste köra Reload när man precis har satt igång appen annars hörs bara ljudet utan att bilden syns. Detta kanske beror på att jag har flera Playlist konton.
Citera
2021-11-01, 08:52
Medlem
thebandit777s avatar
EPG har inte funkat på N1 sedan igår för mig.

Lösning?
Citera
2021-11-01, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
EPG har inte funkat på N1 sedan igår för mig.

Lösning?

Har nog med vintertiden att göra. Känns som om det blir så varje gång klockan ändras. Jag gjorde allt strömlös och startade om så nu funkar de flesta för mig.
Citera
2021-11-01, 12:39
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-Daniel
Har nog med vintertiden att göra. Känns som om det blir så varje gång klockan ändras. Jag gjorde allt strömlös och startade om så nu funkar de flesta för mig.

Nja, problemet är inte tiden, jag har ingen EPG alls, den går inte att uppdatera heller, typ som att servern är nere.
Citera
2021-11-01, 16:40
Medlem
Ska sälja min TVIP-605 box och lurar på att ersätta den med en Formula Z Alpha istället.
Innan jag skrider till verket så undrar jag:
1. Är Formulan en bättre box än min befintliga (tänker på stabilitet, användarvänlig, snabb)?
2. Finns det ett bättre alternativ än den boxen i den prisklassen?
3. Om det nu blir Formulan - används portal eller m3u? Måste isf en app köpas in?

Tacksam för svar av er som är mera insatta än jag!
Citera
2021-11-01, 17:39
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elp
Ska sälja min TVIP-605 box och lurar på att ersätta den med en Formula Z Alpha istället.
1. Är Formulan en bättre box än min befintliga (tänker på stabilitet, användarvänlig, snabb)?
3. Om det nu blir Formulan - används portal eller m3u? Måste isf en app köpas in?

Ingen erfarenhet av Tvippen, men blev rekommenderad att köpa Alphan istället, användarvänlig är den med ett bra gränssnitt.
Formulers inbyggda app är en av de absolut bästa så vitt jag förstått, är mkt nöjd med min Alpha..
Citera
2021-11-01, 19:41
Medlem
Det laddas inte in några kanaler i listorna ikväll. Nån mer som har detta bekymmer?
Citera
2021-11-01, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elp

Köp den på Amazon för 940kr ink frak. Ska det bara spelas iptv är den grym för det priset. Mycket bättre än tvip.
Citera
2021-11-01, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Det laddas inte in några kanaler i listorna ikväll. Nån mer som har detta bekymmer?

Det har varit lite svajigt några dagar och nu dog allt igen under fotbollen (ett återkommande tema...)
Citera
2021-11-01, 20:32
Medlem
DynamoBeiruts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt

Min funkar men farsans är nere tydligen..
Citera
2021-11-01, 20:32
Medlem
Lyyn-Xs avatar
Det är ju typiskt att det alltid ska krångla när det är match 😑 Nån som vet vad det svajiga de senaste dagarna beror på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in