2021-10-31, 11:00
Medlem
Igår uppdaterades min box och webbportalen och allt försvann. Hur som helst nu när jag går in på settings sen TV (tvip box) så sen IPTV-portal setup så frågar den om användarnamn och lösenord sen vilken server. Minns aldrig att jag fyllde i något användarnamn när jag gjorde det här första gången.

EDIT skiten hade uppdaterats till någon android version, så problemet löst.
Senast redigerad av NickLidstrom 2021-10-31 kl. 11:23.
Citera
2021-10-31, 11:25
Medlem
Från vilken kanal sänds UFC huvudkort live? Galan finns alltid uppladdad nästa morgon, men igår hade jag gärna sett det live. Googlade fram att det borde sändas på amerikanska ESPN+, har ett tiotal sådana kanaler, från 1-12 men på dessa såg man bara amerikansk fotboll och annat krafs.
Citera
2021-10-31, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilleman2000
Från vilken kanal sänds UFC huvudkort live? Galan finns alltid uppladdad nästa morgon, men igår hade jag gärna sett det live. Googlade fram att det borde sändas på amerikanska ESPN+, har ett tiotal sådana kanaler, från 1-12 men på dessa såg man bara amerikansk fotboll och annat krafs.

Jag kikade igår på någon kanal som hette UFC Fight Pass Main Card
Citera
2021-10-31, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hewrgubbe
Jag kikade igår på någon kanal som hette UFC Fight Pass Main Card

Se där, har flera fight pass kanaler men just den verkar jag sakna. Sånt man får tåla då man kör med kines-IPTV för 200 spänn om året
Citera
2021-10-31, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickLidstrom
Igår uppdaterades min box och webbportalen och allt försvann. Hur som helst nu när jag går in på settings sen TV (tvip box) så sen IPTV-portal setup så frågar den om användarnamn och lösenord sen vilken server. Minns aldrig att jag fyllde i något användarnamn när jag gjorde det här första gången.

EDIT skiten hade uppdaterats till någon android version, så problemet löst.

Tvip med Android är ingen kul kombo 😉😁
Citera
2021-10-31, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lilleman2000
Brukar alltid se via BT Sport. Finns på UK-kanalerna.
Citera
2021-10-31, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsbon
Brukar alltid se via BT Sport. Finns på UK-kanalerna.

Ok, tack för tipset!
Citera
2021-10-31, 18:32
Medlem
Fick testa en Formuler Z Alpha 4K. Den var vass för under 1000kr. Men nu undrar jag om det är skillnad på portal, xtream och m3u? Något som vet vad bästa sättet att koppla upp den är?
Citera
2021-10-31, 19:13
Medlem
Haloumis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockabilly65
Fick testa en Formuler Z Alpha 4K. Den var vass för under 1000kr. Men nu undrar jag om det är skillnad på portal, xtream och m3u? Något som vet vad bästa sättet att koppla upp den är?

Portal.
Citera
2021-10-31, 20:38
Medlem
Är det fortfarande någon typ av driftstörning hos N*?
Varit heldött hela dagen.
Citera
2021-10-31, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peckapecan
Är det fortfarande någon typ av driftstörning hos N*?
Varit heldött hela dagen.

Du kanske har samma leverantör som mig. Dom hade blivit hackade och fått byta portal adress. Kolla din leverantörs hemsida.
Citera
2021-10-31, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av J-Daniel
Du kanske har samma leverantör som mig. Dom hade blivit hackade och fått byta portal adress. Kolla din leverantörs hemsida.

Står inget där vad jag kan se, provade att byta från N* till cli****por**** då funkade det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in