2021-11-01, 08:47
Avstängd
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxatdunder
Hur kan kvinnorna ha 40% om killarna har 15%, ligger tjejer med andra tjejer?
Ja. Dels det och med äldre killar.
Med aktiv sex kan man också fundera över om de har fast sällskap vilket förmodligen är mer populärt hos tjejer i den åldern än hos killar.
Citera
2021-11-01, 08:48
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HontraPoints
Riktiga män gnäller inte utan köper horor om ingen vill knulla gratis med dem.

Vi har olika bilder av en riktig man. Din riktiga man låter som en mycket sorlig person
Citera
2021-11-01, 08:49
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Misstänkte detta som fan. Startade någon tråd för ett bra tag sen med efter jag å min fru diskuterade våra unga anställda.
Vi har ca 20 ST i åldrarna 18-26. Både tjejer och killar som ser bra ut i stort...
När man var i den åldern så (20-25 år sedan) var det ju alltid strul och drama på arbetsplatserna och på firmafesten så hände det alltid något - idag är det som knulla inte existerar i huvudet på dom unga. som att va kåt är något som är utraderat och fel.

Jag tycker det är en tråkig och läskig utveckling. Man behöver närhet och sex verkar blivit något konstigt.
Porren är ofta skev.

Märkligt att de ansvariga för firman sitter och fantiserar och diskuterar de anställdas eventuella sexliv. Låter psyko
Citera
2021-11-01, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Men om man säger att man är en kvinna när man är en man så är man ju en kvinna enligt er vänsterblivna feminister? Varför alltid de dubbla måttstockarna : /

Jag misstänker att du syftar på transfrågor när du skriver så. Fyndigt!

Du kan behålla dina epitet för dig själv och möjligtvis fundera över din attityd.
Citera
2021-11-01, 09:05
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deckard-Cain
Märkligt att de ansvariga för firman sitter och fantiserar och diskuterar de anställdas eventuella sexliv. Låter psyko

Jo för det är ju precis vad det handlade om?
Att jämföra vårat sexliv för 25 år sedan mot dagens unga vuxna är att fantisera om dom?
Om Diskutera och fantisera är detsamma för dig så tror jag inte problemet ligger hos oss va?
Citera
2021-11-01, 09:11
Medlem
Deckard-Cains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Jo för det är ju precis vad det handlade om?
Att jämföra vårat sexliv för 25 år sedan mot dagens unga vuxna är att fantisera om dom?
Om Diskutera och fantisera är detsamma för dig så tror jag inte problemet ligger hos oss va?

Mer moralen i din frågeställning jag ställer mig frågande till, inte frågeställningen i sig.
Du och din fru framstår som två riktiga vider som bara anställer folk ni finner attraktiva att fantisera om.

Allt gott!
Citera
2021-11-01, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Selfefficacy
Kan tyvärr inte ta dig på allvar när du generaliserar så grovt. Du kunde ha mer fel.

Vem bryr sig vad en ointelligent och falsk kvinna tar på allvar?

Här diskuterar vi män som inte ligger, men du ville istället diskutera dig själv (som alla kvinnor gör) och bara publicera lögner om att du inte bryr dig om att utnyttja din kille, trots att du inte kan nämna en endaste sak du ger till honom. Det är helt uppenbart att du enbart utnyttjar, och således inte ger något alls av värde eller som han skulle vilja ha och uppskattar.

Ridå.
Citera
2021-11-01, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Ja. Dels det och med äldre killar.
Med aktiv sex kan man också fundera över om de har fast sällskap vilket förmodligen är mer populärt hos tjejer i den åldern än hos killar.

Varför tror du aktivt sexliv för kvinnor betyder fast sällskap?

Kvinnor använder attraktiva män som sexredskap. Vandrande dildosar, och tillbehör för att åtminstone tillfälligt försöka imponera på omgivningen.

Kvinnor älskar ingen man, men parar sig förstås med ett fåtal.

Kvinnor älskar genom att utnyttja, män älskar genom att ta om hand. Det kallas hypergami, och är biologi. Endast män kan älska på det vackra och ädla sättet.
Citera
2021-11-01, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Problemet är att lagen är extrem i sitt slag.
Eftersom den gör det så lätt för män att dömmas och utnyttjas. Man kan alltså bli dömd även vid ett samtycke från kvinnan, då mannen kan ha gjort något under samlaget som kvinnan inte var okej med. Trots att det fanns ett samtycke om att ha samlag. Så jävla sjuk är den lagen.

Den påverkar män att inte våga ha sex med nya partners.

Nu har jag vart sexuellt aktiv i över 18 år. Och har ALDRIG hamnat i en situation där det ens vart på tal om någon form av uttnytjande. Inte enligt dagens regler eller tidigare.

Av den enkla anledningen att jag inte ligger med medvetslösa kvinnor. Jag ligger inte med kvinnor som är så fulla att dom knappt kan stå och jag tror inte att allt som funkar på porrfilm funkar utan bra kommunikation innan.

Testa det så ska du se att det inte är så jävla svårt att hålla sig på rätt sida om lagen.

Och läser man på hur många på den här sidan resonerar om ex graviditet, där kvinnan ska ta ansvar för alla konsekvenser och mannen bara ska stoppa in kuken och om det råkar bli barn så ska det aborteras.
Många skulle behöva testa att börja bete sig vuxen och framförallt ta ansvar för sin egen sexualitet och dess konsekvenser så ska ni se att kvinnor börjat dyka upp.

Men det är väl enklare att skylla på hororna och slynorna och fittbärarna.
Senast redigerad av Stegbil 2021-11-01 kl. 09:25.
Citera
2021-11-01, 09:34
Medlem
Roberys avatar
Det är väl numera allmänt vedertaget att en stor del av männen idag har mer eller mindre total brist på sexuella interaktioner. Det kan på sikt komma att skapa problem, jag ser ingen direkt lösning på situationen då det är många olika faktorer som påverkar utveckling.
Citera
2021-11-01, 09:40
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deckard-Cain
Mer moralen i din frågeställning jag ställer mig frågande till, inte frågeställningen i sig.
Du och din fru framstår som två riktiga vider som bara anställer folk ni finner attraktiva att fantisera om.

Allt gott!

Jag vet vad du försöker göra här men du lyckas inte.
Citera
2021-11-01, 09:41
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Jag misstänker att du syftar på transfrågor när du skriver så. Fyndigt!

Du kan behålla dina epitet för dig själv och möjligtvis fundera över din attityd.
Ne, räcker ju med att någon identifierar sig som en kvinna så är de ju en kvinna enligt er.

Och du saknade svar på det. Förvånande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in