Citat:
Ursprungligen postat av
Emoll
Problemet är att lagen är extrem i sitt slag.
Eftersom den gör det så lätt för män att dömmas och utnyttjas. Man kan alltså bli dömd även vid ett samtycke från kvinnan, då mannen kan ha gjort något under samlaget som kvinnan inte var okej med. Trots att det fanns ett samtycke om att ha samlag. Så jävla sjuk är den lagen.
Den påverkar män att inte våga ha sex med nya partners.
Nu har jag vart sexuellt aktiv i över 18 år. Och har ALDRIG hamnat i en situation där det ens vart på tal om någon form av uttnytjande. Inte enligt dagens regler eller tidigare.
Av den enkla anledningen att jag inte ligger med medvetslösa kvinnor. Jag ligger inte med kvinnor som är så fulla att dom knappt kan stå och jag tror inte att allt som funkar på porrfilm funkar utan bra kommunikation innan.
Testa det så ska du se att det inte är så jävla svårt att hålla sig på rätt sida om lagen.
Och läser man på hur många på den här sidan resonerar om ex graviditet, där kvinnan ska ta ansvar för alla konsekvenser och mannen bara ska stoppa in kuken och om det råkar bli barn så ska det aborteras.
Många skulle behöva testa att börja bete sig vuxen och framförallt ta ansvar för sin egen sexualitet och dess konsekvenser så ska ni se att kvinnor börjat dyka upp.
Men det är väl enklare att skylla på hororna och slynorna och fittbärarna.