Citat:
Ursprungligen postat av
TempoRoid
Det är för mig som asiatisk kvinna helt bisarrt hur ni män finner er i detta system. Ni är kort och gott arbetsmyror vars enda uppgift är att slava in skattepengar så att era kvinnor kan hora runt med en liten majoritet av män. Era skattpengar går till aborter, diverse barnbidrag och allsjöns skit.
Ja, inte bara det, ni välkomnar hundratusentals "migranter" varje år också, migranter som i princip aldrig kommer in i arbetsmarknaden och som får 10+ lax bidrag varje månad, tandvård, sjukvård, hela köret.
Ni själva, ni blir spottade på av era kvinnor, det finns INGEN MAN i världshistorien som gjort så mycket för sin kvinna, som den svenska, det finns INGEN MAN som ser så bra ut som den svenska, det finns INGEN MAN som är lång, ståtlig, har så bra värderingar som den svenska.
Vad får ni? Inte ett skit, ni får gå sexlösa, kastrerade, alternativt hamnar ni med någon singelmorsa som snart gör slut med er för att "pirret är borta".
Det är helt fantastiskt så grundlurade ni är.
Du har helt rätt! Nu är det så att jag råkar bo i Kina och jag skulle nog säga kinesiska män är NÄSTAN lika rövknullade som svenska. De måste ÄGA en bostad och bil för att kunna gifta sig med någon kvinna, det är minimum krav, dessutom är kinesiska kvinnor erkända för att ligga runt bakom ryggen på deras kinesiska män, när jag tidigare var singel här så träffade jag många snygga gifta kvinnor som tyckte deras män inte dög i sängen. Skulle tyckt synd om deras män om det nu inte vore för att alla kinesiska män är rasister och hatar oss vita män, får arga blickar varje gång man går ut med kinesisk kvinna. Men ja, väldigt lätt att få ragg här i Kina om man är >180 lång och ser bra ut. Akta er bara för könssjukdomar, finns VÄLDIGT mycket av sådana här.