2021-10-31, 23:42
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HontraPoints
Det där kallas projicering. Du gnäller anonymt men försöker få det till att det är den som påtalar det som lever i en bubbla. Din ilska avslöjar precis hur rätt jag har.

Nej, det där är inte projicering. Jag har inte hävdat att du gnäller anonymt. Men det skulle inte förvåna.

Du tillhör den typen som endast kan ha likasinnade runt omkring dig. Som alla vänsterblivna. Rädda för vad andra ska tycka o tänka om en.

Och vilken ilska avslöjar att du skulle ha rätt i något..?
Citera
2021-11-01, 00:59
Medlem
HontraPointss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Nej, det där är inte projicering. Jag har inte hävdat att du gnäller anonymt. Men det skulle inte förvåna.

Du tillhör den typen som endast kan ha likasinnade runt omkring dig. Som alla vänsterblivna. Rädda för vad andra ska tycka o tänka om en.

Och vilken ilska avslöjar att du skulle ha rätt i något..?

Riktiga män gnäller inte utan köper horor om ingen vill knulla gratis med dem.
Citera
2021-11-01, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TempoRoid
Det är för mig som asiatisk kvinna helt bisarrt hur ni män finner er i detta system. Ni är kort och gott arbetsmyror vars enda uppgift är att slava in skattepengar så att era kvinnor kan hora runt med en liten majoritet av män. Era skattpengar går till aborter, diverse barnbidrag och allsjöns skit.

Ja, inte bara det, ni välkomnar hundratusentals "migranter" varje år också, migranter som i princip aldrig kommer in i arbetsmarknaden och som får 10+ lax bidrag varje månad, tandvård, sjukvård, hela köret.

Ni själva, ni blir spottade på av era kvinnor, det finns INGEN MAN i världshistorien som gjort så mycket för sin kvinna, som den svenska, det finns INGEN MAN som ser så bra ut som den svenska, det finns INGEN MAN som är lång, ståtlig, har så bra värderingar som den svenska.

Vad får ni? Inte ett skit, ni får gå sexlösa, kastrerade, alternativt hamnar ni med någon singelmorsa som snart gör slut med er för att "pirret är borta".

Det är helt fantastiskt så grundlurade ni är.

Du har helt rätt! Nu är det så att jag råkar bo i Kina och jag skulle nog säga kinesiska män är NÄSTAN lika rövknullade som svenska. De måste ÄGA en bostad och bil för att kunna gifta sig med någon kvinna, det är minimum krav, dessutom är kinesiska kvinnor erkända för att ligga runt bakom ryggen på deras kinesiska män, när jag tidigare var singel här så träffade jag många snygga gifta kvinnor som tyckte deras män inte dög i sängen. Skulle tyckt synd om deras män om det nu inte vore för att alla kinesiska män är rasister och hatar oss vita män, får arga blickar varje gång man går ut med kinesisk kvinna. Men ja, väldigt lätt att få ragg här i Kina om man är >180 lång och ser bra ut. Akta er bara för könssjukdomar, finns VÄLDIGT mycket av sådana här.
Citera
2021-11-01, 05:47
Medlem
cateatdogs avatar
Misstänkte detta som fan. Startade någon tråd för ett bra tag sen med efter jag å min fru diskuterade våra unga anställda.
Vi har ca 20 ST i åldrarna 18-26. Både tjejer och killar som ser bra ut i stort...
När man var i den åldern så (20-25 år sedan) var det ju alltid strul och drama på arbetsplatserna och på firmafesten så hände det alltid något - idag är det som knulla inte existerar i huvudet på dom unga. som att va kåt är något som är utraderat och fel.

Jag tycker det är en tråkig och läskig utveckling. Man behöver närhet och sex verkar blivit något konstigt.
Porren är ofta skev.
Citera
2021-11-01, 06:36
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog
Misstänkte detta som fan. Startade någon tråd för ett bra tag sen med efter jag å min fru diskuterade våra unga anställda.
Vi har ca 20 ST i åldrarna 18-26. Både tjejer och killar som ser bra ut i stort...
När man var i den åldern så (20-25 år sedan) var det ju alltid strul och drama på arbetsplatserna och på firmafesten så hände det alltid något - idag är det som knulla inte existerar i huvudet på dom unga. som att va kåt är något som är utraderat och fel.

Jag tycker det är en tråkig och läskig utveckling. Man behöver närhet och sex verkar blivit något konstigt.
Porren är ofta skev.

Får man fråga vilket typ av företag du basar över som har så många unga anställda?
Citera
2021-11-01, 06:44
Medlem
cateatdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Får man fråga vilket typ av företag du basar över som har så många unga anställda?

1 konditori och bageri med 3 fik med rättigheter och lite mat. Nästan alla anställda är i de åldrarna. Vi är 8 som är äldre.
Citera
2021-11-01, 07:11
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClasZtefanYngwezon
Vi har ett aktivt sexliv på egen hand eller snarare med egen hand.

Ja, det är också ett sexliv (ej ironisk).
Citera
2021-11-01, 07:33
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cateatdog

Porren är ofta skev.
Tror det ligger mer i utvecklingen i samhället. Att det tar längre och längre tid för barn att bli vuxna. För ett gäng hundra år sedan räknades 13-14-åringar som vuxna, nu behandlas folk upp mot 20 som barn, kanske ännu längre i många fall. De bor hemma, får allt serverat. Tror inte man växer upp mentalt då, vilket säkerligen speglar av sig på sexdriften med.
Citera
2021-11-01, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TempoRoid
Det är för mig som asiatisk kvinna helt bisarrt hur ni män finner er i detta system. Ni är kort och gott arbetsmyror vars enda uppgift är att slava in skattepengar så att era kvinnor kan hora runt med en liten majoritet av män. Era skattpengar går till aborter, diverse barnbidrag och allsjöns skit.

Ja, inte bara det, ni välkomnar hundratusentals "migranter" varje år också, migranter som i princip aldrig kommer in i arbetsmarknaden och som får 10+ lax bidrag varje månad, tandvård, sjukvård, hela köret.

Ni själva, ni blir spottade på av era kvinnor, det finns INGEN MAN i världshistorien som gjort så mycket för sin kvinna, som den svenska, det finns INGEN MAN som ser så bra ut som den svenska, det finns INGEN MAN som är lång, ståtlig, har så bra värderingar som den svenska.

Vad får ni? Inte ett skit, ni får gå sexlösa, kastrerade, alternativt hamnar ni med någon singelmorsa som snart gör slut med er för att "pirret är borta".

Det är helt fantastiskt så grundlurade ni är.

Du lurar ingen annan än dig själv

Bara för att man säger att man är en mångubbe blir man inte det.

Önskar dig en fin dag och att du träffar en partner som uppskattar dig för den du är!
Senast redigerad av nudelfan 2021-11-01 kl. 07:56.
Citera
2021-11-01, 08:01
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Tror det ligger mer i utvecklingen i samhället. Att det tar längre och längre tid för barn att bli vuxna. För ett gäng hundra år sedan räknades 13-14-åringar som vuxna, nu behandlas folk upp mot 20 som barn, kanske ännu längre i många fall. De bor hemma, får allt serverat. Tror inte man växer upp mentalt då, vilket säkerligen speglar av sig på sexdriften med.

Ja, dagens ungdom är utan tvekan betydligt omognare. Det kan vi tacka den kravlösa politiken som bedrivits de senaste 20 åren. Där ungdomar i allt större grad inte behövt ta ansvar och lära sig rätt och skyldigheter.

Mina mor och far föräldrar hade jobb när de var i 14 års åldern. De flesta skaffade barn när de var runt 20. Idag är de fjortisar fram tills de är 26.
Citera
2021-11-01, 08:03
Medlem
Emolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Du lurar ingen annan än dig själv

Bara för att man säger att man är en mångubbe blir man inte det.

Önskar dig en fin dag och att du träffar en partner som uppskattar dig för den du är!

Men om man säger att man är en kvinna när man är en man så är man ju en kvinna enligt er vänsterblivna feminister? Varför alltid de dubbla måttstockarna : /
Citera
2021-11-01, 08:46
Medlem
PC-Dators avatar
Glöm inte bort den här variabeln i diskussionen.

Citat:
Enligt SCB:s statistikdatabas har drygt en miljon män invandrat till Sverige sedan millennieskiftet (2000-2019). Det motsvarar 53 procent av den totala invandringen under samma period (1,9 miljoner)

Låt ovan text få sjunka in. Läs den om och om igen om det behövs så att ni förstår den ordentligt i sammanhanget.

https://www.svd.se/kvinnorna-ar-tydliga-forlorare-i-asylpolitiken
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in