Bra att
SSA uppmrksammas som mne! Vill absolut inte frminska denna trdstart men finns ocks sedan tidigare en specifik...
(FB) FLG (Filterlsa grabbarna)-trd...
D allt p FB obnhrligen blir exponentiellt rddigt och komplext freslog jag dr (enl nedan) att den trden skulle kunna tcka svl
FLG som
SSA (mfl avknoppningar) och berrda personligheter. Isf skulle historik (och mjligen bakgrund till senare hndelsefrlopp) flja med och ge en mindre spretig kontext. Men som sagt, bara en tanke

Grna input kring detta. Om det skulle uttryckas ngot av konsensus (kanske inte riktigt r FBs grej) kan vi kanske styra upp det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gnrl.Clstr
F anser jag att den hr tren borde byta namna till (typ)...
FLG (Filterlsa grabbarna) sedemera SSA (Same side always...
...eftersom det hdanefter sannolikt kommer handla om de senare iom att FLG mer eller mindre r utplnat och huvuddelen gtt vidare till att kalla sig SSA... och det innebr ju inte att man inte ven fortsttningsvis kan diskutera ven ev spillror av FLG hr... tycker alternativet r bttre n att starta en ny SSA eftersom mycket av trden handlar om SSA/historik...
Kan moderator eller ev trdstartare (vet inte hur det fungferar...) kanske fixa?
Citat:
Ursprungligen postat av
TopDogg08
Har ven funnits olika grupperingar inom FLG. Har sett bde FLG Rinkeby och FLG Tensta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gnrl.Clstr
(...) Japp, och dessa fraktioner r ju isf bra att kunna fortstta diskutera FLG-versioner hr. Om de inte/tills de blir mer utprglade ntverk/skulle brja verskugga existerande grupperingar... Dock tnker jag att trden redan handlat mycket om SSA, och knns d bttre att bredda lite till att rymma 2.0-versionen, och p s vis bibehlla "historiken"...
Men bara en tanke. Grna fler reflexioner...
r det relevant med namnbyte?