Bra att
SSA uppmärksammas som ämne! Vill absolut inte förminska denna trådstart men finns också sedan tidigare en specifik...
(FB) FLG (Filterlösa grabbarna)-tråd...
Då allt på FB obönhörligen blir exponentiellt råddigt och komplext föreslog jag där (enl nedan) att den tråden skulle kunna täcka såväl
FLG som
SSA (mfl avknoppningar) och berörda personligheter. Isf skulle historik (och möjligen bakgrund till senare händelseförlopp) följa med och ge en mindre spretig kontext. Men som sagt, bara en tanke

Gärna input kring detta. Om det skulle uttryckas något av konsensus (kanske inte riktigt är FBs grej) kan vi kanske styra upp det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gnrl.Clstr
Fö anser jag att den här tråen borde byta namna till (typ)...
FLG (Filterlösa grabbarna) sedemera SSA (Same side always...
...eftersom det hädanefter sannolikt kommer handla om de senare iom att FLG mer eller mindre är utplånat och huvuddelen gått vidare till att kalla sig SSA... och det innebär ju inte att man inte även fortsättningsvis kan diskutera även ev spillror av FLG här... tycker alternativet är bättre än att starta en ny SSA eftersom mycket av tråden handlar om SSA/historik...
Kan moderator eller ev trådstartare (vet inte hur det fungferar...) kanske fixa?
Citat:
Ursprungligen postat av
TopDogg08
Har även funnits olika grupperingar inom FLG. Har sett både FLG Rinkeby och FLG Tensta.
Citat:
Ursprungligen postat av
Gnrl.Clstr
(...) Japp, och dessa fraktioner är ju isf bra att kunna fortsätta diskutera FLG-versioner här. Om de inte/tills de blir mer utpräglade nätverk/skulle börja överskugga existerande grupperingar... Dock tänker jag att tråden redan handlat mycket om SSA, och känns då bättre att bredda lite till att rymma 2.0-versionen, och på så vis bibehålla "historiken"...
Men bara en tanke. Gärna fler reflexioner...
Är det relevant med namnbyte?