• 1
  • 2
2021-07-04, 17:54
Medlem
flygandApans avatar
Kommer snart en ny analog av LSD.

"Just 6 hours before the 2021 NpSG ban became law on the 3rd July 2021, our Lizard friends announced there is a new legal Lysergamide prodrug in the works. From their most recent newsletter:

“Although this is a sad day for German customers, we are pleased to announce that there will be a new lysergamide prodrug to replace 1cP-LSD. We are just in the process of optimising and scaling up the production process and will update in the coming weeks with the compound identity and formal launch.”

"Just like 1P-LSD and 1cP-LSD, 1V-LSD is a Lysergamide prodrug based on an Ergoline structure, which means it will share many characteristics with LSD – however initial reports indicate it may produce stronger visual effects and have a high rate of absorption and metabolism."

"Best of all, 1V-LSD is currently legal in Germany, France and almost every country in the world where there isn’t a blanket ban on psychoactive compounds!!"

https://chemical-collective.com/1v-l...d-for-germany/
Citera
2021-08-12, 14:40
Medlem
Ingen som beställt detta? Kommer lägga en order direkt jag har en adress att beställa till.
Citera
2021-10-28, 17:54
Medlem
Finns på hyg nu.
Citera
2021-10-28, 18:42
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Väldigt nyfiken på recensioner av denna
Citera
2021-10-28, 22:50
Medlem
apelsinmissbruks avatar
Missade 1cP
Sett fram emot att en ny analog ska dyka upp, någon som beställt och planerar att testa, skriv gärna en rapport
Citera
2021-10-29, 21:29
Fan vad skoj med en ny syra! Väntar ivrigt på en rapport från någon av er.

Forska lungt!
Citera
2021-10-31, 14:33
Medlem
Amarantis avatar
Verkar lovande enligt de få rapporter som finns. Kan ge upphov till kräkning och yrsel, lite av en turn-off för min del. Kan rekommendera en-två koppar ingefära te på tom mage innan ni köra denna. Lär lindra mestadelen av eventuella illamåenden.
Citera
2021-10-31, 21:20
Medlem
Verkar inte lovande enligt bluelight-folket.
Citera
2021-11-01, 04:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Verkar inte lovande enligt bluelight-folket.
Varför inte?
Har bara läst bra recensioner om denna syran på reddit och ska enligt dessa vara en av de bästa rc-syrorna. Har däremot aldrig testat rc-syra innan
Ska beställa i veckan och testa vartfall.
Citera
2021-11-14, 05:58
Medlem
Sköna visuals, inte jättespacead i huvet. Stamp, 1 lapp var allt som behövdes.

Vid ett tidigare tillfälle, första gången jag testade 1v-lsd tog jag en andra lapp efter knappt en halvtimme för jag tänkte, vafan... kräma på lite. Heeeelvete ja, japp japp! Maxad alltså.

Betygsätter denna mycket högre än 1cP som jag testat några gånger, senast för inte alls så längesedan i somras och jämfört med de lapparna då så är dessa flera gånger bättre, imo
Citera
2021-11-14, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bojackhman
Sköna visuals, inte jättespacead i huvet. Stamp, 1 lapp var allt som behövdes.

Vid ett tidigare tillfälle, första gången jag testade 1v-lsd tog jag en andra lapp efter knappt en halvtimme för jag tänkte, vafan... kräma på lite. Heeeelvete ja, japp japp! Maxad alltså.

Betygsätter denna mycket högre än 1cP som jag testat några gånger, senast för inte alls så längesedan i somras och jämfört med de lapparna då så är dessa flera gånger bättre, imo

Rustid?
Citera
2021-11-14, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangalam
Rustid?

Det var bra svängt i 9-11 timmar iaf, på 1 lapp. Skön afterglow, jävligt trance.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in