Citat:
Ursprungligen postat av
Primalstar
Japp, andra sidan kanalen. Hennes inspelning är såklart facit av antal skott och pauser emellan men för min del hann jag reagera på första omgången, gå fram till fönstret och då hör jag andra salvan..dvs det var en tydlig paus emellan men längden på pausen är svår att bedöma i efterhand.
Tyvärr för oss kan vi nu inte höra inspelningen. Någon i tråden ska ha gjort en ljudfil på det och lagt upp, men jag har inte hittat denna eventuella ljudfil (än iaf).
Har du lyssnat på inspelningen och kan säga att där är 30 sekunder mellan två salvor? Eller varför säger du nu 30 sekunder emellan?
Bra med ett vittne i tråden, det har inte direkt dykt upp många... Du är uppskattad!
Ja, tid är väldigt svårbedömd eftersom vi människor uppfattar tidsrymd så olika beroende på hur vaksamma/ aktiva/ utråkade osv vi är.
Tyckte du att det var skott du hörde direkt (alltså, sa hjärnan "skott" om du förstår hur jag menar) och du gick raka vägen till fönstret och hörde då direkt nästa salva? Eller stod du ett kort tag vid fönstret?