[quote=shivashambo|77764851]
Citat:
Ursprungligen postat av
QxZtVyPrQ9981AZX
Frågan är om du vill sluta eller vill du bara tycka synd om dej själv och vad hemskt ditt liv är?
Du har levt tusentals veckor med ett hyfsat liv och klarar inte av att leva 1-2 veckor med lite knorr i kroppen utan att gnälla här.
Sluta läs om vad som kan hända när du slutar ta benzo. Hundratals miljoner fixade det och har slutat!
Varför tror du att du är så speciell din lilla groda? bara inse att du inte mår som bäst under en vecka!
Sluta att mota bort ångesten för det är den inre kampen som lamslår dej och stryper ditt syre intag.
Ge trycket i kroppen en siffra istället 1-10 stort tryck. kan du skriva? Var nyfiken på siffran och skriv ned den som om den tillhör kroppen och inte dej. Försök få 10 ibland, se fram emot det och låt det bara regna på med småspik under en vecka med 3-10 tryck, i din skala. Var vuxen och inte ett barn som söker mamma.
1-2 veckor med egen rapportering fixar du lätt när du bestämt dej och slutar att tycka synd om dej själv. Gör dej inte beroende av detta sjuka samhälle med detta larv. Se filmer om riktig smärta i krigs zoner och var glad åt ditt övergående tryck/smärta! Men skriver du ned 11 får du lova att lägga dej i sängen och försöka dö direkt utan hjälpmedel, ok!
Smärtan vill ju gå bort och inte stanna kvar. Om den satt gjuten i din kropp för livet skulle jag inte skriva detta.
Börja att skriva ned NU för det fungerar. Jag vet! 5-6-7-8-6-5-3-9 varje vaken halvtimma och ljug inte för då kommer inte tomten.
Jag ska sluta, om det så är det sista jag gör så att säga. Trappar ned på det sista jag har för å landa lite mjukare. Tycks vara det bästa efter så pass lång tid som 3 mån.
Gränsen för lång term use ligger runt 3 månader enligt amerikanska sidor. Tänker inte sitta å skriva siffror till dig men tack för att du engagerade dig iaf. Så länge jag inte kan dö av det så får det gå som det
Går. Kommer bli ett helvete men när man väl är ute så kommer det vara så skönt. Funderar på att gå till BC hur som helst. De kan ju inte skada om ja inte ska Punda nå mer iaf. När ja e klar med detta så blir det Inge mer droger.