Citat:
Ursprungligen postat av
Gold94
Du menar att det är helt okej att Lydia mördade honom för att han klappat till henne? Vilket jag kan sätta 1000 miljoner kronor på att han INTE gjort. Han blev kär gjorde allt för att underlätta för henne, hon fick en bil, motorcykel och ett hem men det eskalerade ganska snabbt!
Hann det ens gå 4 månader innan han bad henne att flytta? Men det ville inte lilla "stackars" Lydia..🙄
Om du vet att Emil slog din vän Lydia varför hjälpte du inte henne och var där om han var så fruktansvärd? Då hade hon väl verkligen dragit därifrån när han bad henne att åka därifrån?
Du har uppenbarligen inte läst här innan. För du hade då läst att jag absolut, under inga omständigheter försvarar mordet. Lydia är heller inte någon vän till mig, känner henne inte, varken hon eller Emil.
Men jag går efter vad folk här inne har skrivit, personer som uppenbarligen känner till dem. Och lite efter vad man har läst på andra platser, och snacket i byn.
Han ville uppenbarligen ha henne där eftersom han flyttade dit saker, packade upp saker m.m
Att han sa det han gjorde i filmen säger inte så mycket då båda var kraftigt berusade. Och som en skrev tidigare i tråden, som hade haft en träff med dom båda. "När dom var fulla så bråkade dom och skulle bryta, men sen när dom var nyktra ville dom fortsätta.