2021-10-29, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ak45
Ska det vara minnesstund i uppsala för nisse? Vart och när?
Uppsala storatorget 18.00 imorn
Citera
2021-10-29, 15:53
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Varför skulle man vilja bidra för att lösa mordet på en jävla gangsterrappare när det finns oskyldiga som får sätta livet till? Nedu jag skulle eventuellt kunna bidra med pengar till att någon skjuter Dumle, där finns iaf ett incitament.

Hans mamma kanske tycker att det är värt att få veta vem som har mördat hennes son? Kommentaren var ju om dödsboet, vilket kommer tillfalla föräldrarna.
Citera
2021-10-29, 15:53
Medlem
Citat:
Einar var ett vidrigt avskrap som med sin dynga i högsta grad bidrog till samhällsutvecklingen.
Absolut så bidrog han till en negativ trend, men det gör inte vad jag säger mindre sant.
Citera
2021-10-29, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infofinnslen
Uppsala storatorget 18.00 imorn
Nu har jag missat något tror jag, varför Uppsala?
Citera
2021-10-29, 15:55
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flodafloda
Lägg ner det där, du vinner ingenting på det.
Einar rånade oskyldiga pojkar. Han var ingen duvunge, vilket man ibland får intryck av i den här tråden.

Han är nu mördad, vilket jag inte påstår är rättvist, men jag blir fascinerad av folks beredvillighet att offra sig själva för någon som gör tillvaron osäker för oskyldiga pojkar.
Citera
Medlem
Citat:
Och jag vidhåller att killar som Adel troligtvis inte ser det som något negativt, vilket också bevisas av att Dumle glider runt på gatan med desamma.

Du kanske har rätt, så jävla tragiskt i så fall.. då är dom skräp allihop
Citera
Medlem
Citat:
Och jag vidhåller att killar som Adel troligtvis inte ser det som något negativt, vilket också bevisas av att Dumle glider runt på gatan med desamma.
Jag är skeptisk till att någon av Einar eller Adel känner till den. Hur kan man som kändis inte förstå hur det ser ut, oavsett vad man personligen tycker om gärningen.

De borde ha vetat det absolut, och har pga sin publik ansvar att ta reda på vilka de syns med. Men gjorde de det?
Citera
2021-10-29, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hanna.Viktoria
Hans mamma kanske tycker att det är värt att få veta vem som har mördat hennes son? Kommentaren var ju om dödsboet, vilket kommer tillfalla föräldrarna.

Eh hon borde brytt sig om honom medan han fortfarande var vid liv, helst när han var tio år gammal och satt med somalier i en pundarkvart, tyvärr var hon för upptagen med att halsa lådvin och ligga runt- varför skulle hon bry sig nu?
Citera
2021-10-29, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Einar rånade oskyldiga pojkar. Han var ingen duvunge, vilket man ibland får intryck av i den här tråden.

Han är nu mördad, vilket jag inte påstår är rättvist, men jag blir fascinerad av folks beredvillighet att offra sig själva för någon som gör tillvaron osäker för oskyldiga pojkar.
Skärp dig för fan, jag har känt Nisse sen han var barn. Jag vet vad han har gjort men tycker ÄNDÅ att "polarna" verkar var skit.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ebal154
Hur visste mördarna att Nisse och de andra, befanns sig just där och då???

De kan väl ha följt efter nån av dem dit, eller så har de hängt i kvarteret tills de dök upp. Det var ju ingen hemlighet precis var Nisse bodde.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erskungligahoghet
Jag är skeptisk till att någon av Einar eller Adel känner till den. Hur kan man som kändis inte förstå hur det ser ut, oavsett vad man personligen tycker om gärningen.

De borde ha vetat det absolut, och har pga sin publik ansvar att ta reda på vilka de syns med. Men gjorde de det?

Det kan jag förstås inte veta med säkerhet men jag måste nog säga att det är ytterst otroligt att de inte visste om det. Information är allt på gatan och det finns papper, andra inblandade osv aldrig att de inte visste om det, dessutom är väl Adel och Dumle(enligt folk här i tråden) kusiner?
Citera
2021-10-29, 15:58
Medlem
Hanna.Viktorias avatar
Citat:
Eh hon borde brytt sig om honom medan han fortfarande var vid liv, helst när han var tio år gammal och satt med somalier i en pundarkvart, tyvärr var hon för upptagen med att halsa lådvin och ligga runt- varför skulle hon bry sig nu?

Jag har svårt att tro att hon varit helt obrydd gällande sin son även om hon var/är alkoholist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in