2021-10-29, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mystikern87
Ingen snygg look för Adel att hänga med gängvåldstäktsapan..

Eh standard inom de kretsarna att våldta slocknade tjejer och liknande, tror helt ärligt mest det ger status om än inte officiellt- så länge media inte slår upp det tror jag knappast han bryr sig.
Citera
2021-10-29, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Agent.Provocateur
Dumles intervju, tack till någon därute på nätet!

https://anonfiles.com/h9ybofRau3/IMG_0691_MP4

OBS INNEHÅLLER!!

Malicious

https://www.virustotal.com/gui/url/25639966b3ef97635e50e51753e3ce77c198e112e8b4026bc8 c130b5c6ca4618?nocache=1
Citera
2021-10-29, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtbikekid99
Hoppas det, hämnd kommer.
Ska det vara minnes stund imorgon ?
Citera
2021-10-29, 15:45
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mobscene

Du säger det som om det vore fakta.
Vad vet du om det får jag fråga?
Då hade du blivit skjuten om du förlorade föräldrarlotteriet. Idiot.
Att kärlekslösa föräldrar lättare får kärlekslösa barn är fakta.
Orsaken benämnde jag "kan bero på", vilket betyder att det inte är säkert.

Det är inte frågan om lotteri. Det fungerar inte så att vi är flygande själar utan kropp, som sedan drar en lott och hamnar i en kropp (eller om vi får tro somliga: föds i fel kropp). Vi är de vi är pga gener, och sedan påverkar vår uppväxt hur dessa gener kommer till uttryck. Och ja;
Detta är fakta.
Om förmågan till kärlek är främst genetisk eller ej är inte fakta, men att förmåga till kärlek är också genetisk är fakta.
Citera
2021-10-29, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtbikekid99
Hoppas det, hämnd kommer.

Ska det vara minnesstund i uppsala för nisse? Vart och när?
Citera
2021-10-29, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Pengar är allt i den här världen... hade han varit pank så hade han levt nu.

Det är ju inne med crowdfunding nu för tiden... jag säger inte att pengarna skulle gå till den som hämnas Nisse men däremot till den som snackar och sätter dit hans mördare

Dödsboet lär ha stora resurser också med tanke på vinsten i hans aktiebolag.

Sätt en belöning på typ 2 miljoner så ska ni se att orten börjar snacka

Varför skulle man vilja bidra för att lösa mordet på en jävla gangsterrappare när det finns oskyldiga som får sätta livet till? Nedu jag skulle eventuellt kunna bidra med pengar till att någon skjuter Dumle, där finns iaf ett incitament.
Citera
2021-10-29, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Själv har jag svårt att sympatisera med en person som förnedringsrånar oskyldiga pojkar.
Jag har svårt för dem som hyllar den som ska ha "en tioende" av varenda fattiglapp.
Citera
2021-10-29, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Periodic
Varför skulle man vilja bidra för att lösa mordet på en jävla gangsterrappare när det finns oskyldiga som får sätta livet till? Nedu jag skulle eventuellt kunna bidra med pengar till att någon skjuter Dumle, där finns iaf ett incitament.
Man kan ju resonera på olika sätt, Einar har ju betytt mycket för många genom sin musik.
Det gör att många är på hans sida, medans en okänd person blir svårare att relatera till.
Citera
2021-10-29, 15:49
Medlem
BiffTannens avatar
Citat:

Då är du alltså exakt på samma smutsiga nivå som Dumle och resten av ”100 grabbarna” i och med att du tycker mord är befogat så länge det finns ”incitament”. De här åsnorna har ju också ”incitament” i deras värld varje gång de skjuter någon som en hund vad gör ditt ”incitament” okej?
Citera
2021-10-29, 15:50
Medlem
Citat:
Eh standard inom de kretsarna att våldta slocknade tjejer och liknande, tror helt ärligt mest det ger status om än inte officiellt- så länge media inte slår upp det tror jag knappast han bryr sig.
Det här är inte någon däckad brud. Dumle våldtog henne med en pistol tills hon gick sönder. Hon var 15. Det är en sällsynt sadistisk våldtäkt.
Citera
2021-10-29, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HaxxBlaster
Man kan ju resonera på olika sätt, Einar har ju betytt mycket för många genom sin musik.
Det gör att många är på hans sida, medans en okänd person blir svårare att relatera till.

Einar var ett vidrigt avskrap som med sin dynga i högsta grad bidrog till samhällsutvecklingen.
Citera
2021-10-29, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erskungligahoghet
Det här är inte någon däckad brud. Dumle våldtog henne med en pistol tills hon gick sönder. Det är en sällsynt sadistisk våldtäkt.

Och jag vidhåller att killar som Adel troligtvis inte ser det som något negativt, vilket också bevisas av att Dumle glider runt på gatan med desamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in