2021-10-28, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Dumle lever på lånad tid. Det blev hett när alla hans vänner åkte in och man körde upp bredvid honom. Pistolen klickade framför ansiktet på honom. Annars hade han vart rökt också. Efter det tog han på sig ett vapenbrott med flit och åkte in, vilket man förstår om man tittar i den fupen hur han faktiskt torska sig själv med flit på ladd paranoia.
Du vet ingenting alla kan göra misstag. Han kunde dra utomlands för safe zone eftersom han har cash, ingen sätter sig själv i fängelset brorsan du har gått på skitsnacket hahhahaha. Hjärntvättad fanboy.
Citera
2021-10-28, 22:56
Medlem
BiffTannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Fast tjänade Einar inte tillräckligt? De flesta skulle kunna leva gott på de intäkter han drog in, han hade Rolexklockor som säkert var värda en halv miljon, och kedjor för flera hundratusen.

Pengar kan inte ha varit ett problem för honom, om vi talar om överlevnad.

Men just Einar är ett dåligt exempel med diagnoser och allmänt mindervärdeskomplex i första hand som hela tiden kände att han behövde hävda sig. Han var aldrig kriminell han VILLE BLI kriminell. Han var om något undantaget som bekräftar regeln.
Citera
2021-10-28, 22:57
Medlem
pansarbrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av engulbanan
Läste i tråden tidigare att han blivit träffad av 3 skott. Ett medan han sprang som gick in i ryggen å ut igenom bröstet. Ett i bröstet på nära håll och ett i ansiktet. Han hade enligt den "källan" sagt förlåt innan.
Taggen in till porten funkade inte eller krånglade har jag för mig.

Känns mest troligt att han vänt sig om mot dom och sen fallit framåt och att den som var först på plats har vänt på han för HLR.

Japp. Positionen på hans ben talar även för att han vänt sig om och pratat med mördaren.. Faller man bakåt så viker sig ofta benen lite, samt.. Varför skulle han falla bakåt om han sprang emot porten? Gravitationen talar emot det.. Då hade han stupit framåt. Finns ingen anledning att han skulle stå still och luta sig bakåt heller.

Hans ben var helt raka då knälederna har sträckt ut sig efter att de rullade runt honom
Senast redigerad av pansarbritta 2021-10-28 kl. 23:01.
Citera
2021-10-28, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorgar1
Aha, det var den där någon "pundarbrud" blev utsatt i någon källargång i orten om jag minns rätt? Gjordes väl även något reportage om det på TV?

Nej det var en annan gruppvåldtäkt i en källare i Tumba har jag för mig. En tjej som skulle köpa droger och blev våldtagen istället.

Den här våldtäkten som Dumle & co utförde var mot en tonårstjej, den började i en kolonistuga på Järvafältet (?) och pågick flera timmar. Sedan tog Dumle en pistol och körde upp i hennes underliv och sa "nu är det dags för dig att få njuta också". Då gick hon sönder inuti och började blöda kraftigt men svinen fortsatte våldta henne flera timmar, sedan kastade de henne halvt medvetslös i en bil och körde henne till en källare i Rinkeby där våldtäkten fortsatte några timmar till. Hon var väldigt nära att förblöda till döds. Till slut lyckades hon ringa sin pappa och berätta att hon var i en källare nånstans i Rinkeby. Pappan åkte dit och letade efter henne och hittade henne till slut, då hade de dumpat henne ute nånstans halvdöd.

Dumle fick 200 timmars samhällstjänst som straff.

Jag kräks nästan varje gång jag tänker på det 🤮
Senast redigerad av Queenjani 2021-10-28 kl. 23:00.
Citera
2021-10-28, 23:01
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiffTannen
Men just Einar är ett dåligt exempel med diagnoser och allmänt mindervärdeskomplex i första hand som hela tiden kände att han behövde hävda sig. Han var aldrig kriminell han VILLE BLI kriminell. Han var om något undantaget som bekräftar regeln.

I ärlighetens namn, han har knivhuggit en person och hamnade i LVU, och rånat någon stackare på sin jacka.

Han är väl även misstänkt, i knivöverfallet på en krog någon veckan innan han togs av daga.

I min bok är det att vara kriminell.
Citera
2021-10-28, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
I ärlighetens namn, han har knivhuggit en person och hamnade i LVU, och rånat någon stackare på sin jacka.

Han är väl även misstänkt, i knivöverfallet på en krog någon veckan innan han togs av daga.

I min bok är det att vara kriminell.

Jo, och tagen ett flertal gånger för narkotikabrott.
Citera
2021-10-28, 23:04
Medlem
Verkligen så många som börjar tro att han fejkar sin död. Hans tjej springer runt vid minnesplatsen och skrattar och kramar alla, såg bara konstigt ut.
Citera
2021-10-28, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skedpinne
Dumle lever därför att han sköter sin säkerhet som en militärpolis tror du själv en fegsvenne som Einar ens kan använda sitt sönderknarkade huvud kompis? Folk med problem sedan dag 1 och är nästan 30 bast vet hur man lever och pekar finger mot allt och alla Einar var en liten skolpojke. Dumle kommer leva länge.

Det här har du helt missuppfattat. Det hjälper inte, vill nån åt dig och du inte lämnar ditt umgänge så lyckas det. Om inte första gången så andra eller tredje.
Citera
2021-10-28, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaal
Verkligen så många som börjar tro att han fejkar sin död. Hans tjej springer runt vid minnesplatsen och skrattar och kramar alla, såg bara konstigt ut.

Låter helt sjukt till och med osant men ok
Citera
2021-10-28, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Såhär ligger det till. Haval tillhör Dalen-nätverket. Men Dalen-nätverket är uppdelat i två falanger nu som försöker klippa varandra. Modo och gambianerna på ena sidan och Mario Golzar på andra sidan. Haval tillhör Mario-sidan. Hela konflikten ska ha börjat med Nisse också sägs det.

Just nu är det Thrife och hans vänner som håller i Dalen medan Mario sitter för kidnappningen. Kopplad till samma sida är rapparen Macky.

Yasin tillhör Shottaz. Men dom trycker mest uromlands. Flg som är hemma och för deras krig.
Vilken sida tillhör Naod & Dizzy?
Citera
2021-10-28, 23:13
Medlem
pukkas avatar
Citat:

Om det stämmer så tyder det väl mer på att hon var en golddigger?
Senast redigerad av pukka 2021-10-28 kl. 23:17.
Citera
2021-10-28, 23:16
Medlem
Citat:
Alexandra? Hon måste vara chockad stackaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in