Citat:
Ursprungligen postat av
Gorgar1
Aha, det var den där någon "pundarbrud" blev utsatt i någon källargång i orten om jag minns rätt? Gjordes väl även något reportage om det på TV?
Nej det var en annan gruppvåldtäkt i en källare i Tumba har jag för mig. En tjej som skulle köpa droger och blev våldtagen istället.
Den här våldtäkten som Dumle & co utförde var mot en tonårstjej, den började i en kolonistuga på Järvafältet (?) och pågick flera timmar. Sedan tog Dumle en pistol och körde upp i hennes underliv och sa "nu är det dags för dig att få njuta också". Då gick hon sönder inuti och började blöda kraftigt men svinen fortsatte våldta henne flera timmar, sedan kastade de henne halvt medvetslös i en bil och körde henne till en källare i Rinkeby där våldtäkten fortsatte några timmar till. Hon var väldigt nära att förblöda till döds. Till slut lyckades hon ringa sin pappa och berätta att hon var i en källare nånstans i Rinkeby. Pappan åkte dit och letade efter henne och hittade henne till slut, då hade de dumpat henne ute nånstans halvdöd.
Dumle fick 200 timmars samhällstjänst som straff.
Jag kräks nästan varje gång jag tänker på det 🤮