2021-10-28, 22:44
Medlem
BiffTannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Ja men förlorarna är dom som "syns", dom som är i frontlinjen för det krig som nätverken för.
Och det är ju såklart de som besjunger gängens talan.

Därav tycker jag att min analogi om bönder fortfarande håller.

Ska du vara lyckas leva i det kriminella ett helt liv, måste du synas så lite möjligt.
Det är A och O.

Du förutsätter att rapparna vill vara kriminella. Jag lovar dig varenda en av dom skulle sluta med brott idag om de tjänade tillräckligt på musik så med det sagt så gynnar det dom också att få behålla gatu-kredd utan att behöva begå brott längre. Man kliar varandras rygg så att säga
Citera
Avslutad
Yasin och Haval lär väl ha beställt mordet på Einar, man behöver inte vara vetenskapsman för att räkna ut det.
Citera
Medlem
Zvazis avatar
Jag är förvånad över att Dumle fortfarande lever. Man kan undra när han kommer att klippa. Grabben är fan sjuk i huvudet
Citera
2021-10-28, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 720hk
Dp det var den sommaren 2019 som franky dog, men efter det åkte dumle in ryktet säger att han satte sig själv där för att inte bli dödad när dp var svaga

Hur kan Rozh då ha sett han som en vän? I rozh videos står det ju shottaz inristad lite här och där...

Inte för jag misstror dig men undrar bara. Han kanske inte förstod vilken orm han hade med att göra och trodde på gammal vänskap?
Citera
2021-10-28, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi
Jag är förvånad över att Dumle fortfarande lever. Man kan undra när han kommer att klippa. Grabben är fan sjuk i huvudet
Dumle är kung snart 30 bast mannen han har fintat svennepolisen hela sitt liv och lever i lyx brorsan tror du själv hans riktiga tillgångar finns som nån jävla överbelånad fittsvenne köpa 30 miljoners villa i nacka skämtar du eller? Varje dag studsar snygga svenska tjejer med blont hår blonda ögon på hans höfter trots dömd för gruppvåldtäkt med piistol svenska tjejer är de billigaste och lättaste samt enklaste fegsvennar att stressa på millar ni suger hästkuk och den är stor o brun kompis. Dumle är miiljonär njut av ditt keffa bajsjobb.
Citera
2021-10-28, 22:51
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skedpinne
Dumle är kung snart 30 bast mannen han har fintat svennepolisen hela sitt liv och lever i lyx brorsan tror du själv hans riktiga tillgångar finns som nån jävla överbelånad fittsvenne köpa 30 miljoners villa i nacka skämtar du eller? Varje dag studsar snygga svenska tjejer med blont hår blonda ögon på hans höfter trots dömd för gruppvåldtäkt med piistol svenska tjejer är de billigaste och lättaste samt enklaste fegsvennar att stressa på millar ni suger hästkuk och den är stor o brun kompis. Dumle är miiljonär njut av ditt keffa bajsjobb.

Möjligt, men hans liv är ju snart över om man ska tro på det som sägs på gatan.
Citera
2021-10-28, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Yasin och Haval lär väl ha beställt mordet på Einar, man behöver inte vara vetenskapsman för att räkna ut det.
De sitter häktade med fulla restriktioner sen länge så du får nog utveckla hur det ska ha gått till. Genom kriminalvårdens präst eller?
Citera
2021-10-28, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zvazi

Dumle lever på lånad tid. Det blev hett när alla hans vänner åkte in och man körde upp bredvid honom. Pistolen klickade framför ansiktet på honom. Annars hade han vart rökt också. Efter det tog han på sig ett vapenbrott med flit och åkte in, vilket man förstår om man tittar i den fupen hur han faktiskt torska sig själv med flit på ladd paranoia.
Citera
2021-10-28, 22:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Katastrofen1
Möjligt, men hans liv är ju snart över om man ska tro på det som sägs på gatan.
Dumle lever därför att han sköter sin säkerhet som en militärpolis tror du själv en fegsvenne som Einar ens kan använda sitt sönderknarkade huvud kompis? Folk med problem sedan dag 1 och är nästan 30 bast vet hur man lever och pekar finger mot allt och alla Einar var en liten skolpojke. Dumle kommer leva länge.
Citera
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BiffTannen
Du förutsätter att rapparna vill vara kriminella. Jag lovar dig varenda en av dom skulle sluta med brott idag om de tjänade tillräckligt på musik så med det sagt så gynnar det dom också att få behålla gatu-kredd utan att behöva begå brott längre. Man kliar varandras rygg så att säga

Fast tjänade Einar inte tillräckligt? De flesta skulle kunna leva gott på de intäkter han drog in, han hade Rolexklockor som säkert var värda en halv miljon, och kedjor för flera hundratusen.

Pengar kan inte ha varit ett problem för honom, om vi talar om överlevnad.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
De sitter häktade med fulla restriktioner sen länge så du får nog utveckla hur det ska ha gått till. Genom kriminalvårdens präst eller?

Jaså? Har de inte suttit på anstalt sedan domen i tingsrätten? Varför har de varit häktade med fulla restriktioner?
Citera
2021-10-28, 22:54
Medlem
Katastrofen1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skedpinne
Dumle lever därför att han sköter sin säkerhet som en militärpolis tror du själv en fegsvenne som Einar ens kan använda sitt sönderknarkade huvud kompis? Folk med problem sedan dag 1 och är nästan 30 bast vet hur man lever och pekar finger mot allt och alla Einar var en liten skolpojke. Dumle kommer leva länge.

Haha, vi säger så, blatten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in