2021-10-28, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanny566
Ja precis, jag vågar inte skriva för mycket ifall han får för sig något om han kommer på att jag skriver här…
Men ja vi hade kontakt men så fort jag beklagade om Nils så blockade han mig och gick ner till 26 följare på instagram och blev privat??? Så skumt

Varför får jag en plötslig känsla av att "Fanny" försöker vilseleda oss och rikta misstankarna mot ett visst håll..? Jag kan ha fel förstås.
Citera
2021-10-28, 20:21
Medlem
Jag har ett hett spår angående de som laddat upp videos i samband med mordet. Men jag har för dålig kvalité på dessa videos för att kunna utreda detta vidare. Någon som sitter på alla videos med bra kvalité och kan ladda upp eller skicka till mig?
Citera
2021-10-28, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanny566
Det komiska var att jag började följa dumle för jag var nyfiken när han har stängd instagram efter einars död, tyckte även synd om honom ifall inget här stämmer som står om honom, men så fort han accepterade skrev han ” snygging” känns skumt för mig att man raggar och snackar som ingenting när ens vän precis blivit mördad och man var med? Man borde vara helt förstörd??

Med tanke på att du säger att du ”tyckte lite synd om honom” så gissar jag att du inte har koll på att han var med och gruppvåldtog en tjej i en källare tills hon nästan förblödde.
Och ja han blev dömd för det.
Citera
2021-10-28, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69
Och till alla som tror att Palle dissar Nisse i sin låt så har ni fel. Nisse hade mycket bra relationer till top class music. Dom sörjer hans död. Det där är bara en rad i en låt inte riktat till någon.

Angående nosh & chow så var Nisse i samma sällskap som Dumle, Adel och den knivhuggne Leis.

Säker? Palle tillhörde ju HH, vilket gäng tillhörde Einar, Adel o Dumle?

Om man fattat det rätt så är Haval med i vårbynätverket, han sände ut meddelande via sin advokat, att någon skulle mörda Einar.
Yasin är med i Shottaz som tillhör vårbynätverket?
Båda var sura på Einar?
Citera
2021-10-28, 20:26
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allchronix69

Angående nosh & chow så var Nisse i samma sällskap som Dumle, Adel och den knivhuggne Leis.

Men vem var det som högg? varför är det helt tyst om detta?

Se gärna mina tidigare spekulationer ang det 😉

Uppskattar för övrigt dina bidrag i tråden en av få.
Citera
2021-10-28, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastarn
Men vem var det som högg? varför är det helt tyst om detta?

Se gärna mina tidigare spekulationer ang det 😉

Uppskattar för övrigt dina bidrag i tråden en av få.

Blev inte Einar gripen pga knivat?
Citera
2021-10-28, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av feeluniq
Säker? Palle tillhörde ju HH, vilket gäng tillhörde Einar, Adel o Dumle?

Om man fattat det rätt så är Haval med i vårbynätverket, han sände ut meddelande via sin advokat, att någon skulle mörda Einar.
Yasin är med i Shottaz som tillhör vårbynätverket?
Båda var sura på Einar?

Haval är INTE med i Vårbynätverket. Shottaz är från andra sidan stan. Varför skulle de tillhöra Vårbynätverket? Du har visst läst den där idioten som gjorde en "sammanfattning" av sina egna missuppfattningar för att sprida dem vidare.
Citera
2021-10-28, 20:30
Medlem
LadySwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Varför får jag en plötslig känsla av att "Fanny" försöker vilseleda oss och rikta misstankarna mot ett visst håll..? Jag kan ha fel förstås.
Vi är minst två. Märkligt beteende om detta är sant. Om syftet är att göra Dumle nervös är uppförandet logiskt.
Citera
2021-10-28, 20:30
Medlem
mastarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feeluniq
Blev inte Einar gripen pga knivat?

Gripen men släppt enl vittnen på platsen var det en mörk/svart man som högg.
Citera
2021-10-28, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
fyfan vad sorliga bilder på einar i efterlyst, herregud einar vart verkligen förnedrad..
finns de som säger de var värre än så
Citera
2021-10-28, 20:34
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath

Hon söker bara uppmärksamhet.
Citera
2021-10-28, 20:34
Medlem
Lycanthropuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
einar måste ju ha varit den som högg bo på klubben, annars hade man ju poppat dumle eller adel den kvällen. dom 3 var på plats

99% säker på att det är bo från den kvällen som är gm.. Det tror polisen med och dom som är misstänka \gripna just nu är bo från den kvällen och hans grabbar

Polisen tittar på alla alternativa händelseförlopp, dom tror inte bara på ett spår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in