Citat:
Ursprungligen postat av
Conception
Han är inte min idol. Han har haft fel. Det håller jag med om. Igen så sätter du etiketter på mig utan att veta. Men du fattar väl själv skillnaden på att han skulle säga "inga kommentarer" på varje fråga eller i varje fall försöka sig på att ge svaren på frågorna utifrån den statistiken de har tillgänglig för dagen.
Som fler har sagt till dig, du bör uppgradera din argumentationsteknik. Just nu beter du dig som ett barn i dina argument. Jag har redan påtalat för dig att du fantiserade ihop en siffra förut men istället försöker du slingra dig innan man får dig att erkänna.
Ha lite kontroll på din hjärnsubstans om du på något sätt ska verka trovärdig.
Jag sa ju att jag hade fel om testningen? Vad är det för fel?
Varför ignorerar du det jag skriver och vänder och vrider på allt för att ens ha något att säga?
Jag sa inte att han ska säga "inga kommentarer".
Han kan säga "vi vet inte. Vi har en del forskning/Statistik som tyder på....."
Istället för "tror", "kanske", "förhoppningsvis".
Låg jävla nivå mannen. Min argumentationsteknik? Justja, det är ju den och "du och de flera" ständigt slipar på för att försöka kontra bort faktum att ni har 0 argument. Att ta till er fakta är en annan brist ni lider av.
Viktigare att argumentera bra än att argumentera om saken i fråga, visst?
Tack ändå för att du, liksom de flesta, bevisar att ni helt ignorerar delar av texten ni inte har svar på och vrider och använder överlägsen argumentationsteknik på det som inte nämnts eller har med saken att göra.
Din farsa är politiker va?