Citat:
Den största studien som gjorts bevisar motsatsen, att vaccinerade inte driver smittan. Men vad vet jag.
Jag har naturlig immunitet sen augusti så jag kommer inte ta sprutan.
Skulle vara intressant att se vad antikroppstest visade på vaccinerade under period 0-3 månader och 0-6, samt 6-12.
Studien från Israel visade att naturlig immunitet är överlägsen vaccin. Eftersom många redan varit smittade och har immunitet så undrar man vad hetsen handlar om.
När Fauci inte på direktsänd tv kan ge ett svar om naturlig immunitet öht väcker det varningsflaggor.
Offerkofta köper jag inte. Jag tycker "ovaccinerade" är en negativ term i dagens samhälle och utmålas som spridare, anti-vaxxare och problemet man måste ta itu med för att komma ur smittan.
Jag har naturlig immunitet sen augusti så jag kommer inte ta sprutan.
Skulle vara intressant att se vad antikroppstest visade på vaccinerade under period 0-3 månader och 0-6, samt 6-12.
Studien från Israel visade att naturlig immunitet är överlägsen vaccin. Eftersom många redan varit smittade och har immunitet så undrar man vad hetsen handlar om.
När Fauci inte på direktsänd tv kan ge ett svar om naturlig immunitet öht väcker det varningsflaggor.
Offerkofta köper jag inte. Jag tycker "ovaccinerade" är en negativ term i dagens samhälle och utmålas som spridare, anti-vaxxare och problemet man måste ta itu med för att komma ur smittan.
Ja, vaccinerade, kan, driva smittspridningen, om, de blir smittade. Precis detsamma gäller de som fått immunitet genom en genomgången SARS-COV2 infektion.
Ja, immunitet genom genomgången SARS-COV2 infektion ger ett bredare och långvarigare skydd jämfört med endast vaccinerade. Dock har vaccinerade ett bra skydd emot sjukdom upp till 6 månader efter andra dosen och ett utmärkt skydd emot allvarlig sjukdom betydligt längre än så.
Bäst immunitet får man dock genom att både "naturlig" immunitet och vaccin.
CDC har ljugit om just det du nämner, vilket, inte, hjälper vaccinationsarbetet i USA. I Sverige kommer de som inte jobbar inom vård och omsorg att slippa testa sig vid symptom ifrån den 1 november, om, de, antingen är vaccinerade, eller haft en, konstaterad, genomgången SARS-COV2 infektion under de senaste 6 månaderna.
Nu skall jag, strax, se på Folkhälsomyndighetens pressträff. Gör det, gärna, du också!