2021-12-24, 03:05
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Klara Hagström i Mariestadstidningen från oktober.

https://www.mariestadstidningen.se/2...kssons-hjarta/

Det tror jag inte hon behöver fundera över. Hon är väldigt söt, har ett trevligt sätt och hon har ett riktigt jobb.

Just som så många andra har sagt verkar Daniel och Klara vara som gjorda för varandra.

Min hulda moder tycker att Daniel är som en hundvalp i en positiv bemärkelse, snäll, glad, och kanske också med bus.

Själv hade jag kunnat vara fader till dem båda, även om Daniels fader är äldre än jag är, men känns det inte någonstans som att man får sådana känslor om dem? De är förstås vuxna, men samtidigt så enkla och naturliga.

De är så ursöta och gulliga tillsammans, och jag tror att det där kan hålla.
Hon kanske har vestibulit.
Citera
2021-12-24, 06:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Försöker du hitta moln på himlen? 😎 varför tror du att hon skulle ha det…
Blyga för varandra är de när kameran och Linda är på.
Klara är ju en vinnarskalle, helt omedveten om sina egna kvaliteter är hon inte.
F.ö sällar jag mig till dem som verkligen gillar paret.
Citera
2021-12-24, 10:07
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator

Det har inget med blyghet att göra!
Citera
2021-12-24, 10:25
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Skånska kan låta väldigt olika. Gissar på trakten runt Lund.
Nej verkligen inte.
Citera
2021-12-24, 10:48
Medlem
dialektikers avatar
God Jul på er. Jag kommer kanske vara inne här idag och skriva, för jag kommer inte fira så mycket av hälsoskäl.

Vad sliten Filip såg ut i uppföljningsavsnitten.
Han såg ju helt utbränd ut.
Rödögd, och på slutet hade han ojämt klippt mustasch.

Han kanske var härjad av svåra kval, om han kände att han gjort ett felval med Lina?
Citera
2021-12-24, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl Serung
Väldigt märklig dialekt. Nån sorts hittepå skånska.

Väldigt lik komikern Marika Carlsson på rösten.
Som jag nu även ser är uppvuxen i Lund.
Senast redigerad av Engback 2021-12-24 kl. 11:00.
Citera
2021-12-24, 11:43
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Jo hon är en fin o begåvad flicka😃
Kompetent också Och snygg som bara den.
Citera
2021-12-24, 11:50
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engback
Väldigt lik komikern Marika Carlsson på rösten.
Som jag nu även ser är uppvuxen i Lund.
Ingen av dom pratar lundaskånska.
Citera
2021-12-24, 13:45
Medlem
hazenectars avatar
I det senaste avsnittet uttryckte Ellinor följande: "Jag vet mitt värde", - vilket är ren bullshit i min mening. Hade hon vetat sitt värde så hade hon aldrig gått med på att låta sig förnedras i tv-rutan genom att börja dejta beta-Filip igen efter att han först valt bort henne för en tjej som ser ut som en 12-åring i kroppen. Någon annan i tråden skrev att Filip spelat det hela snyggt eftersom han trots allt fick sätta på både Ellinor och Lina. -kanske, men jag är ganska säker på att det var Lina som tappade intresset för Filip och avrundade det hela och inte tvärt om.

Backis och Evelina tror jag inte ett dugg på. Jag anser att han gjorde ett stort misstag som först valde bort hon den tjocka med glasögonen och sen hillbillybruden. Evelina är utan tvekan den med mest påtagliga attitydproblem, -varje karls värsta fiende i längden. Jag fick även lite "butch"-vibbar av denna donna, Backis kanske egentligen spelar i det bruna laget? - Han kanske bara inte vet om det än..?

Peja tappade jag all respekt för efter att han tog med sig samtliga kandidater, i direkt följd, för att titta på solnedgången och hångla. Herregud vilken pajas.

Västgöten har slutligen förlorat svendomen med aspergers-Klara. Gulligt tycker alla flashbackanvändarna med mutta i tråden, och det är det väl kanske också på sätt och vis. Men Klara är väl väldigt ung? Och jag har lite svårt att se vad hon och Daniel har gemensamt utöver att dom är attraherade av varandra. Det återstår att se om dom fortsätter tillsammans och om Klara kan bli bondmoran som Daniel drömmer om när han kör schlåttermaskinen där ute på schlätta.
Citera
2021-12-24, 15:27
Citat:
Ursprungligen postat av Klickis
Det har inget med blyghet att göra!
Det har du absolut rätt i. Det jag syftade på var hennes uttalande "Svårt att förstå varför någon skulle välja mig.".
Citera
2021-12-24, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
I det senaste avsnittet uttryckte Ellinor följande: "Jag vet mitt värde", - vilket är ren bullshit i min mening. Hade hon vetat sitt värde så hade hon aldrig gått med på att låta sig förnedras i tv-rutan genom att börja dejta beta-Filip igen efter att han först valt bort henne för en tjej som ser ut som en 12-åring i kroppen. Någon annan i tråden skrev att Filip spelat det hela snyggt eftersom han trots allt fick sätta på både Ellinor och Lina. -kanske, men jag är ganska säker på att det var Lina som tappade intresset för Filip och avrundade det hela och inte tvärt om.

Backis och Evelina tror jag inte ett dugg på. Jag anser att han gjorde ett stort misstag som först valde bort hon den tjocka med glasögonen och sen hillbillybruden. Evelina är utan tvekan den med mest påtagliga attitydproblem, -varje karls värsta fiende i längden. Jag fick även lite "butch"-vibbar av denna donna, Backis kanske egentligen spelar i det bruna laget? - Han kanske bara inte vet om det än..?

Peja tappade jag all respekt för efter att han tog med sig samtliga kandidater, i direkt följd, för att titta på solnedgången och hångla. Herregud vilken pajas.

Västgöten har slutligen förlorat svendomen med aspergers-Klara. Gulligt tycker alla flashbackanvändarna med mutta i tråden, och det är det väl kanske också på sätt och vis. Men Klara är väl väldigt ung? Och jag har lite svårt att se vad hon och Daniel har gemensamt utöver att dom är attraherade av varandra. Det återstår att se om dom fortsätter tillsammans och om Klara kan bli bondmoran som Daniel drömmer om när han kör schlåttermaskinen där ute på schlätta.

Klara väldigt ung jämfört med Daniel? De var väl mer eller mindre jämngamla.
Citera
2021-12-24, 21:55
Medlem
Klickiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar

Varför skriver du så nedsättande om alla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in