freehermano, hon skriver det själv på en av bilderna och det är kanske det enda hoppet hon har kvar för att försöka fortsätta var aktuell på något sätt :^)
Trodde om några borde ju ”kändisar” ha fattat att man aldrig tar nakenbilder där man visar ansiktet. Ska man någonsin skicka en nakenbild till någon så ska aldrig ansiktet vara synligt. Kan ju få förödande konsekvenser.
Borde ju man ha lärt sig när man är över 18 år tycker jag.
Eller skickar man helt enkelt inte nakenbilder överhuvudtaget. Problem löst.
Jag tycker hon är fantastisk. Ser fantastisk ut dessutom. Bilderna är förödande men inte helt givet, Paris H överlevde... Men tycker synd om henne. Däremot borde det inte betyda något, hon har rätt att njuta sin egen kropp som alla andra. Ni som skriver nedlåtande. Tror ni skall släppa kuken innan ni uttalar er.
Jag tycker hon är fantastisk. Ser fantastisk ut dessutom. Bilderna är förödande men inte helt givet, Paris H överlevde... Men tycker synd om henne. Däremot borde det inte betyda något, hon har rätt att njuta sin egen kropp som alla andra. Ni som skriver nedlåtande. Tror ni skall släppa kuken innan ni uttalar er.
Absolut, bara tragiskt onödigt och jobbigt. Nakenbilder som läcker är tungt nog men att sitta med bowling-greppet i sin egna röv e nog jobbigare när man ska möta morfars blick på julafton.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!