2021-10-21, 23:34
Medlem
shoottheelkss avatar
Hon ser ut som 35+

Sönderknarkad?
2021-10-21, 23:35
Medlem
Tankiss avatar
Äntligen är dagen kommen!

freehermano, hon skriver det själv på en av bilderna och det är kanske det enda hoppet hon har kvar för att försöka fortsätta var aktuell på något sätt :^)

Citat:
freehermano

Kan hon bli den nya Kardashian?

2021-10-21, 23:38
Medlem
Hon är dum som ett spån, men den kroppen är ju riktigt fin.
2021-10-21, 23:40
Avstängd
PeterJihadis avatar
Vill minnas att hon har nämnt att hon har en E-kupa. Kan inte finna källa. Men de där tuttarna är ju högst B-kupa.
2021-10-21, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Trodde om några borde ju ”kändisar” ha fattat att man aldrig tar nakenbilder där man visar ansiktet. Ska man någonsin skicka en nakenbild till någon så ska aldrig ansiktet vara synligt. Kan ju få förödande konsekvenser.

Borde ju man ha lärt sig när man är över 18 år tycker jag.

Eller skickar man helt enkelt inte nakenbilder överhuvudtaget. Problem löst.
2021-10-21, 23:46
Medlem
Jag tycker hon är fantastisk. Ser fantastisk ut dessutom. Bilderna är förödande men inte helt givet, Paris H överlevde... Men tycker synd om henne. Däremot borde det inte betyda något, hon har rätt att njuta sin egen kropp som alla andra. Ni som skriver nedlåtande. Tror ni skall släppa kuken innan ni uttalar er.
2021-10-21, 23:53
Medlem
Så jävla trashig tjej.
2021-10-21, 23:53
Medlem
brunnsangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyroclasm
Jag tycker hon är fantastisk. Ser fantastisk ut dessutom. Bilderna är förödande men inte helt givet, Paris H överlevde... Men tycker synd om henne. Däremot borde det inte betyda något, hon har rätt att njuta sin egen kropp som alla andra. Ni som skriver nedlåtande. Tror ni skall släppa kuken innan ni uttalar er.

Absolut, bara tragiskt onödigt och jobbigt. Nakenbilder som läcker är tungt nog men att sitta med bowling-greppet i sin egna röv e nog jobbigare när man ska möta morfars blick på julafton.
2021-10-21, 23:56
Medlem
Gamlestads avatar
Fejk? Det kan inte uteslutas... Jag brukar kolla bakgrunden, tex. dusch, handfat, blandare och grejor på handfatet men här blir det ingen ledtråd.

Sen fingrar i röven som annan wt-porr"skådis"... Röven skiter man med, inget annat.
2021-10-21, 23:58
Medlem
Ni vet väl att det klassas som barnporr?
2021-10-21, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djvlad
Ni vet väl att det klassas som barnporr?
Varför skulle det göra det?
2021-10-21, 23:59
Bannlyst
Varför pillar hon i sin egen röv så mycket 🤷🏻‍♂️
Gillar feminister att bli påsatta av negrer i röven ✊🏿😂✌️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här