Citat:
Ursprungligen postat av
Diablo1118
Jodå den är väldigt tydligt förklarad, bevisad....genomtjatad....men uppenbarligen förstår du inte eller vill inte förstå.
En majoritet av alla andra förstår de förklaringar du fått till varför du fick en varning och att det faktiskt är ett regelbrott mot 1.06 enligt våra regler.
Sen kanske vissa inte håller med att det borde vara ett regelbrott men det är en helt annan diskussion.
Sen är som flera förklarat en varning är ett mildare straff än de andra påföljderna och en fingersmäll att man inte ska göra det igen. En varning är inte slutet på livet.
Så ett råd är att lämna det nu för du börjar bli rätt tjatig och både admin och moderatorer har försökt förklara för dig. Det börjar likna ett barn som lägger sig på rygg och skriker tills man får sin vilja genom.
Du fick en varning för 1.06 ....inget du säger kommer förändra den saken....gå vidare....
Nej, min skuld är inte bevisad. Ingen har hittils i tråden kunnat bevisa att den användaren löpte någon som helst risk att avslöjas. Och jag förklarade det redan flera gånger, du kan se det här inlägget där det är extra förtydligat:
https://www.flashback.org/sp77703604
Här är en enkel fråga som ingen av er kan svara på, eftersom den informationen inte går att hitta någonstans.
Vilken adress är det till MUST källarlokal?
Om inte ens den informationen går att hitta, då kan du glömma att det går att hitta information om anställda på MUST. Särskilt hemligstämplade anställda som jobbar med desinformation, kontraspionage och liknande.
Mitt inlägg var endast ett ironiskt inlägg, där jag jävlades med en användare. Det är helt absurt att folk tror att informationen i mitt inlägg stämmer, samt att jag ens var i närheten av att avslöja en användarens identitet. 1.06 var helt obefogat i det här fallet.