Citat:
Ursprungligen postat av
admin5
Jag trodde väl i min enfald att du skulle förstå själv att du har fel när du får byxorna neddragna gång på gång på gång i den här tråden av ett flertal andra personer. Men jag kan vara jättetydlig: det du skrev bröt mot 1.06. Moderatorerna röstade om det. Jag står bakom deras beslut fullständigt. Det du skrev var långt ifrån det grövsta inom 1.06, det ser vi ju på straffet du fick, men likväl ett tydligt övertramp mot den regeln.
Men på nåt sätt så anar jag att du kommer älta det här fortsatt i den här tråden, du verkar (eller vill helt enkelt) inte kunna förstå det hela. Tyvärr.
admin5
Jag uppskattar responsen, bättre sent än aldrig antar jag. Mina byxor har inte blivit neddragna, det är snarare tvärtom.
Om du eller någon annan admin (eller moderator) kan bevisa att en viss användare riskerar eller löper en risk att avlöjas med mina ironiska kommentarer. Då byter jag ut den här obefogade varningen, mot en permanent bannlysning.
Och då behöver ni redovisa tillvägagångssättet, i den här tråden:
Exempelvis, man kan ringa till MUST och begära en lista över alla anställda. Man kan spåra adressen till MUST källarlokal. Etc.
Inget av detta är möjligt.
Om ni dock kan bevisa att det är möjligt, då blir jag gärna permanent bannlyst. Om ni dock inte kan bevisa att det går att ta fram sådana detaljer, då tar ni bort varningen.
Vad sägs om den utmaningen?