Citat:
Ursprungligen postat av
stockcock
Investera du i fossila bränslen!
Fan att jag gick in i det där Synact-forumet, verkar finnas en del rabiata idioter där. Jag förstår att man kan ha lite kul där om man gör det när man har funktionsnedsatt sin hjärna riktigt ordentligt med något. Inte lika kul när man är trött efter jobbet och ska försöka svara någon dåre som skrivit en A-4 med detaljer om Synact.
Jag vill skylla på dig som nämnde forumet, men inser att det bara är mitt eget fel för att jag vill leka barmhärtig samarit.