Citat:
Huh??!
Var det därför han umgicks med dom han gjorde ända in tills sin död?
Kolla bara på bilden med våldtäktsmannen, Adel & Z.E och han två veckor innan eller hans försök ta snutens tjänstevapen osv... allt annat offentligt.
Sen kanske han hade förstått läget efter en tids internering och vid 25-års ålder. Men nej, Nisse var inte alls på väg att lämna något sådant alls.
Faktum är att det ryktas han höll på skrev kontrakt till höger & vänster på folk. Att han ville klippa den ena med andra att folk skojade om att han tror han ska öppna frisersalonger.
Så nej. Nisse var insyltad till maximum. Sedan så kanske han hade ändrat sig med åren. Precis som Sebbe gjorde, vilket han ska ha eloge för. Men samtidigt kommer det (insikterna och mognaden) inte med åren... Ja då är man ju förtappad. Det är som det är.
Fascinerande hur förlåtande och älskvärda ni alla är bara för Nisse såg ut som er. Men sådan kanske är människans natur så inte så konstigt i grunden. Men ändå fascinerande. Tror det hade låtit helt annorlunda om det var en babbe som hade blivit mulad. Eller är säker på det faktiskt.
Var det därför han umgicks med dom han gjorde ända in tills sin död?
Kolla bara på bilden med våldtäktsmannen, Adel & Z.E och han två veckor innan eller hans försök ta snutens tjänstevapen osv... allt annat offentligt.
Sen kanske han hade förstått läget efter en tids internering och vid 25-års ålder. Men nej, Nisse var inte alls på väg att lämna något sådant alls.
Faktum är att det ryktas han höll på skrev kontrakt till höger & vänster på folk. Att han ville klippa den ena med andra att folk skojade om att han tror han ska öppna frisersalonger.
Så nej. Nisse var insyltad till maximum. Sedan så kanske han hade ändrat sig med åren. Precis som Sebbe gjorde, vilket han ska ha eloge för. Men samtidigt kommer det (insikterna och mognaden) inte med åren... Ja då är man ju förtappad. Det är som det är.
Fascinerande hur förlåtande och älskvärda ni alla är bara för Nisse såg ut som er. Men sådan kanske är människans natur så inte så konstigt i grunden. Men ändå fascinerande. Tror det hade låtit helt annorlunda om det var en babbe som hade blivit mulad. Eller är säker på det faktiskt.
Lägg ner bara och försök se klart på saker. Om du kände mig skulle dui veta hur lite jag bryr mig om vit status och maktelit. Min kommentar var riktad mot inlägget om hur "pinsamt" TV4:s inslag om förlåt till mamma var. När det i själva verket var tvärtom. Att jag oftast försvarar mörkhyade är pga min bakgrund och jag anklagas i eviga tider för att inte ha någon koppling till utsatta grupper och därför bör ha munkavel istället för att försöka säga vad jag anser. Men offer har ingen färg och ingen kan tvätta bort sin skuld där de gått över gränser. Men att kidnappa någon som sedan får betala med sitt liv, bara 19 år, ställer allt på sin spets. GM är en tvättäkta psykopat liksom de som är inblandade och försvarar det vidriga dåden och bör låsas in på obestämd tid då det handlar om livsfarliga individer som utför mord på beställning. Och att jag själv är förälder till barn med samma ålder som offret gör inte saken lättare.