2021-10-24, 17:22
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Borde inte dessa filmer hamnat på Flashback?

Om de finns, ja.
Citera
2021-10-24, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TopDogg08
Min vän, Jaffar har en kanin på sig. Lojalitet är ingenting på Stockholms gator nuförtiden. Einar betalade för backup av några av Sveriges värsta kriminella, vi snackar om yrkesmördare. Klart han trodde han var topp. Men nu Yasin sjunger i cellen kompis är du höjdrädd för jag ser dig aldrig på topp.

Einar och Dree Low är enda hoten mot Yasin. Är Andre nästa?

Det får vi väl hoppas, men vad skall dem skjuta den fete fan med? En luftvärnsrobot?
Däremot tror jag att det ligger nåt i det du säger. Yasin kan mycket väl ligga bakom mordet på Einar. Det är en elak jävel.
Citera
2021-10-24, 17:23
Medlem
Nisse gjorde bort sig långt innan kidnappningen, vilket startade hans behov att söka nya vänner och skydd i andra orter. Om han hade varit på god fot med Dalen så tror jag inte det här hade hänt, när Dalen klippte banden med honom så försvann hans vänner som varit med från början.

Kolla andra ”gangsterrappare”, de allra flesta är fortfarande i sina orter med vänner som varit där från dag ett. Kanske därför de överlevt i alla år?
Citera
2021-10-24, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Om de finns, ja.
Exakt hade det varit sant hade som delats här för länge sen
Citera
2021-10-24, 17:24
Medlem
Stämmer det att Einar har varit åtalad för våldtäkt samt sexuella övergrepp?
Citera
2021-10-24, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regulus
Han var omhändertagen enligt LVU och placerad på ett HVB-hem redan innan domen för knivhuggningen.

Är föräldrarna trasiga av något slag att de inte kunde ta hand om Nils? Hade Nils någon diagnos förresten?

Det verkar finnas så många människor som brydde sig om Nils välmående men vart var de när Nils fortfarande levde? Det är alldeles för många människor att man kunde ha tagit hand om han bättre kan tyckas. Om det inte handlar om hyckleri förstås!

Istället hängde han den sista tiden i livet tillsammans med en medlem i Dödspatrullen som gjort en väldigt hemskt sak.
Citera
2021-10-24, 17:26
Medlem
strogarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 031Hisingen
Det är faktiskt väldigt märkligt. Någon länkade de aktuella bilderna och filmerna (de som länkas konstant i denna tråden) och frågade henne ifall det var dom hon menade. Josephine påstod sig däremot ha sett helt andra klipp.

Hon måste vara förvirrad. Det finns inget som hon kan tjäna på att ljuga om att ha sett något klipp, kanske några följare max, i utbyte mot hennes rykte.
Citera
2021-10-24, 17:27
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoHope2020
Nisse gjorde bort sig långt innan kidnappningen, vilket startade hans behov att söka nya vänner och skydd i andra orter. Om han hade varit på god fot med Dalen så tror jag inte det här hade hänt, när Dalen klippte banden med honom så försvann hans vänner som varit med från början.

Kolla andra ”gangsterrappare”, de allra flesta är fortfarande i sina orter med vänner som varit där från dag ett. Kanske därför de överlevt i alla år?

Vad gjorde han för att bli utslängd av Dalenfolk?
Citera
2021-10-24, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Det får vi väl hoppas, men vad skall dem skjuta den fete fan med? En luftvärnsrobot?
Däremot tror jag att det ligger nåt i det du säger. Yasin kan mycket väl ligga bakom mordet på Einar. Det är en elak jävel.

Alla dessa människor i den här branschen är elaka. Se den fete, istället för att som en 27 åring vara en bra förebild för sin lillebror och hans vänner som är 15 år, visar han vägen till kriminalitet genom att löpa amok i en lokal butik.
Citera
2021-10-24, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemorojdbiff
Exakt hade det varit sant hade som delats här för länge sen

https://twitter.com/IvanniaAndrea/status/1452291132055040009
Citera
2021-10-24, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangstaVaxxer
Det är väl inte många som skulle sörja honom? Finns det någon kaxigare än han?
Hela Sveriges Radios nöjesredaktion har väl bruna tungor som smakar som han...
Citera
2021-10-24, 17:32
Medlem
Det är ju väldans bra att polisen konstaterat att skytten är högerhänt. Då har man alltså bara 7 miljoner misstänkta kvar.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/z76deO/nya-uppgifter-i-utredningen--polisens-spar-efter-mordet-pa-einar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in