Citat:
Inget av det du skrev r sant. Varfr mste du g in i en affr och kpa det? Vi lever inte p 90-talet lngre. Som jag sa s finns det redan ver 100.000 kunder, du hittar ju bara p en massa saker.Det kan vi inte diskutera i denna trd. Men det finns 1740 Starlinksatelliter uppe och det gr fortfarande inte att g in och kpa i en affr. (Det skulle ha haft funktion inom begrnsade omrden med 400 satelliter.) Det anses bara vara distribuerat till vissa personer som utsetts att prova systemet. I det fallet kan man inte lita p tidningsrubriker. Starship str nedan. Han har alltid problem med FAA. Nu klagar han p att han mste skjuta upp frn andra platser n han planerat, p havet.
Han r knd fr frseningar.
Han skyllde p NASA nr han inte lyckades bygga en rymdkapsel som landade med raketer.Hela systemet fick byggas om till fallskrmar och 3 av stolarna plockas bort.
FAA har han alltid problem med. Just nu str Starship och vntar p ngon miljgranskning psts det och kan inte skjutas upp frrn i mars, tror man.
Han flyttade frn kalifornien efter myndighetsproblem.
Han "jagas" ven fr ett olagligt Tweet dr han hotar fackfreningsanslutna medlemmar med lneavdrag.
Musks verksamhet r en serie av myndighetsproblem. Han klarar inte av verksamheten.
Och han r ju legendarisk fr frseningar.
Han lovade Teslagarna att deras bilar skulle tjna pengar t dem genom att sjlva kra taxikunder! DEt skulle ha funkat frra ret. Det kommer inte att fungera p 10 r.
Han lever helt i det bl med sina prognoser. Han bedrar folk med sina vilda prognoser. Det kommer att komma ifatt bde honom och Tesla till slut, tror jag i alla fall. Han frontar Tesla.
Han r knd fr frseningar.
Han skyllde p NASA nr han inte lyckades bygga en rymdkapsel som landade med raketer.Hela systemet fick byggas om till fallskrmar och 3 av stolarna plockas bort.
FAA har han alltid problem med. Just nu str Starship och vntar p ngon miljgranskning psts det och kan inte skjutas upp frrn i mars, tror man.
Han flyttade frn kalifornien efter myndighetsproblem.
Han "jagas" ven fr ett olagligt Tweet dr han hotar fackfreningsanslutna medlemmar med lneavdrag.
Musks verksamhet r en serie av myndighetsproblem. Han klarar inte av verksamheten.
Och han r ju legendarisk fr frseningar.
Han lovade Teslagarna att deras bilar skulle tjna pengar t dem genom att sjlva kra taxikunder! DEt skulle ha funkat frra ret. Det kommer inte att fungera p 10 r.
Han lever helt i det bl med sina prognoser. Han bedrar folk med sina vilda prognoser. Det kommer att komma ifatt bde honom och Tesla till slut, tror jag i alla fall. Han frontar Tesla.
https://www.cnbc.com/2021/08/03/spac...000-users.html
Jag skulle inte kalla det att ha problem med FAA. Dom vntar p flygtillstnd bara. Vad r problemet?
Musk har jttebra relation till NASA, du verkar inte vara insatt ver huvudtaget.
Men du undviker fortfarande frgan. Hur r Berlin frseningen Musks fel?