Hej snusare,
Jag är en uppfinnare och undrar om det skulle vara intressant med ett hjälpmedel - app i mobilen som automatiskt registrerar exakt din snuskonsumtion, antal påsar, var och när?
Menar du att man manuellt ska föra in i appen varje gång man tar en prilla? Då känns det tveksamt. Om det hade gått att automatisera så kanske. Men har rätt bra koll på mitt snusande, det är dalande.
Hej snusare,
Jag är en uppfinnare och undrar om det skulle vara intressant med ett hjälpmedel - app i mobilen som automatiskt registrerar exakt din snuskonsumtion, antal påsar, var och när?
Finns intresse skrider jag till verket.
Hur fan skulle detta kunna måtta upp min bocksnus vikt tänker du? Menar du att det bara ska gälla portionssnus så är det lämpligare att du öppnar med "Hej kvinnor".
Jag tror att du ska söka dig till forskningsbolag istället för slutkonsumenter.
Hur fan skulle detta kunna måtta upp min bocksnus vikt tänker du? Menar du att det bara ska gälla portionssnus så är det lämpligare att du öppnar med "Hej kvinnor".
Jag tror att du ska söka dig till forskningsbolag istället för slutkonsumenter.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!