2021-10-24, 16:45
Medlem
rskworpbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jabbe08
Har väl mkt med att puffran kan hamna i fel händer.

De kriminella har inga problem att få tag i vapen, det är bara deras offer som har svårigheter med det.
Citera
2021-10-24, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pearsaga
Har det framkommit vilka Einar var med när han sköts?

Enligt Leif Gw så hade han stämt träff med några som han känner han blev lurad och avrättad på plats
Citera
2021-10-24, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keithawex
Kan de här vara seriösa..känns som ett skämt

Vad jag förstår så lades den storyn upp inom någon enstaka timme efter mordet. Är det inte dom på filmen så hade de nog åtminstone koll på att det skulle ske under kvällen.

Helt riktigt känns det som ett skämt men det är ju för att vi civiliserade människor ser saker lite annorlunda. Dessa djur har inget annat i livet än vad dom tror är respekt, inte så konstigt att de vill skrika ut vem som gjorde det utan att rakt ut erkänna.
Citera
2021-10-24, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
https://twitter.com/frejefrilans/status/1452262877168033808?s=21

Med trailer menar jag som ”förhandsvisning”. Hon säger att det visas ett klipp före mordet, sen själva skjutningen, och sen video på Einar som ligger död.

Verkar vara en någorlunda seriös twitterprofil som påstår att hon sett den.

Är det någon som har sett videon förutom Eva-Lena 47 år?
Citera
2021-10-24, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LSD-Lars
Är det någon som har sett videon förutom Eva-Lena 47 år?

Inte sett den men ett instagram konto ”einarskjuten” påstår att de har en video.
Citera
2021-10-24, 16:55
Medlem
keithawexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kawasaki1984
Vad jag förstår så lades den storyn upp inom någon enstaka timme efter mordet. Är det inte dom på filmen så hade de nog åtminstone koll på att det skulle ske under kvällen.

Helt riktigt känns det som ett skämt men det är ju för att vi civiliserade människor ser saker lite annorlunda. Dessa djur har inget annat i livet än vad dom tror är respekt, inte så konstigt att de vill skrika ut vem som gjorde det utan att rakt ut erkänna.

Min tanke också. Det här måste vara hangarounds som fick flow efter vajpen, inte en chans att de kan vara så brända att gm lägger ut det här. Inte helt omöjligt att tracka heller. Eller va fan, jo det är exakt vad de kan och nu hänger de på delete-knappen 😂
Citera
2021-10-24, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kawasaki1984
Inte sett den men ett instagram konto ” einarskjuten” påstår att de har en video.
Tror snarare det är scam, då de försöker sälja den eller fixa följare!

Söker du på einarskjuten på insta får du upp 6 olika konton som alla påstår att de har videon som de kommer släppa när de får 1000-2000 följare hahaha.

Hade den funnits så hade den legat ute nu.
Citera
2021-10-24, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym523
Ok men alla vill inte ha skit jobb. Invandrare får oftast skitjobben så att svennen kan ta ett steg upp i hierarkin.

Du har stora offerkoftan på, hör jag. Följande gäller för inte kriminella: Få, som inte har väldigt rika föräldrar, vita eller inte, kommer någonstans utan att börja med ett skitjobb. Man måste visa att man klarar att hålla tider, ta ansvar och arbeta. Och om man inte heller pluggar, inte får bra betyg och bra grundkunskaper i svenska, engelska och matte, inte klarar att skaffa sig en bra utbildning - vad är mer logiskt än att de jobb man fortsatt får förblir skitjobb"?
Citera
2021-10-24, 17:08
Bannlyst
Citat:
Einar beställde mordet på Havals bror som hämnd för kidnappningen där ha misshandlades and kläddes upp i trosor.

Nu har Haval hämnats för mordet på hans bror.

Denna konflikt är över nu då ingen kommer hämnas Nisse, en finnig 19 årig wigger. Han har ingen släkt eller gäng som kommer kräva blodshämnd.

Det där är citatmaterial tammefan!
Citera
2021-10-24, 17:08
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Einar beställde mordet på Havals bror som hämnd för kidnappningen där ha misshandlades and kläddes upp i trosor.

Nu har Haval hämnats för mordet på hans bror.

Denna konflikt är över nu då ingen kommer hämnas Nisse, en finnig 19 årig wigger. Han har ingen släkt eller gäng som kommer kräva blodshämnd.

De enda som kanske kan komma hämnas är de som förlorar inkomst pga hans död. Eventuellt
Något psykopat fan.
Citera
2021-10-24, 17:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MaraMaria
Du har stora offerkoftan på, hör jag. Följande gäller för inte kriminella: Få, som inte har väldigt rika föräldrar, vita eller inte, kommer någonstans utan att börja med ett skitjobb. Man måste visa att man klarar att hålla tider, ta ansvar och arbeta. Och om man inte heller pluggar, inte får bra betyg och bra grundkunskaper i svenska, engelska och matte, inte klarar att skaffa sig en bra utbildning - vad är mer logiskt än att de jobb man fortsatt får förblir skitjobb"?

Offerskjortan åker alltid på när när babbar ska förklara varför dom är kriminella istället för att skaffa sig ett jobb. Särskilt araber har jag märkt är experter på att glorifiera sina umbäranden om hur hårt liv dom har det här i Sverige. Bara att packa väskan och åka hem ifall "skitjobben" inte duger.
Citera
2021-10-24, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yessyy
Så journalisten Josephine Freje hävdar att det finns en film på avrättningen. Hon har själv sett "trailern" och hennes kompis har sett hela videon.

Förstår ni hur jävla sjukt det här är? Skjutningar är ett importerat problem där 90% av alla skjutningar är utförda av folk med minst en utlandsfödd förälder. En svensk kille har blivit avrättad av de importerade smutsen som dessutom gör en film av det. Svinen är råa, ociviliserade och har inget här att göra.

De kunde inte hantera att Einar hade talang och tjänade vita pengar. Avundsjuka blattar är farliga blattar för de resonerar inte som oss. De är barbariska.

Nu har jag inte dubbelkollat ifall journalisten Josephine Frejes båda föräldrar är pursvenska, men det var ju i tvättstugan hos denne journalist som polisen upptäckte en knarkfabrik för ett tag sedan.
Det är bara journalisten och hennes man som har tillgång till denna tvättstuga och mannen ursäktade knarkfabriken genom att hävda att han led av huvudvärk.. Vet inte heller varifrån mannens föräldrar kommer - mannen har ändå ett svenskt namn och ser "svensk ut".

Jag håller med om att vi inte behöver mer importerat skit i landet, men inte heller den här sortens "journalister" som kammar skiten medhårs och som dessutom umgås intimt med människor som sysslar med kriminella gärningar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in